סאקר: "אנחנו עומדים במטרות שלנו עד עכשיו"

זה לא סוד שעירוני נשר נמצאת עכשיו בתקופה פחות טובה מבחינתה, אבל בינתיים במועדון משדרים שאין לחץ וההישארות בליגה נראית בהישג יד. גם שחקן הקבוצה שאקר סאקר לא נשמע מודאג כשאמר: "יש לנו קבוצה צעירה שתישאר לבסוף בליגה".

  • על ידי: מחמוד עיאשה
  • 07-03-2024
  • 10:37

עירוני נשר נמצאת ברצף שלילי כשצברה ב-4 המשחקים האחרונים רק נקודה אחת והבקיע שער אחד עליו חתום שחקנה, שאקר סקר. למרות הרצף השלילי, נשר נמצאת בטווח ביטחון מהתחתית כשהיא מדורגת במקום ה-10, 9 נקודות מהמקום ממנו הולכים למשחקי ההישרדות בתום העונה.

מחר (שישי) תפגוש נשר את צעירי כפר כנא למשחק סופר חשוב עבור שתי הקבוצות.

 

בשבוע שעבר הפסדתם לבאקה אלגרבייה. היה לכם משחק מאכזב?

"האמת, המאמן הכין אותנו טוב למשחק אבל בסוף, כשעולים למגרש ומשחקים הכל יכול להשתנות. באקה רצו יותר מאיתנו ולנו היה משחק חלש עם טעויות בהגנה שעלו לנו בספיגת שערים. ממשיכים קדימה למשחק הבא שם ניתן את 100% שלנו".

 

אחרי פתיחת עונה טובה אפשר להגיד הקבוצה שלכם קצת נחלשה?

"בשורה התחתונה, אנחנו עומדים במטרות שלנו עד עכשיו. בנשר בנו קבוצה צעירה במטרה להישאר בליגה ועד לרגע הזה נראה שאנחנו עושים את זה ובגדול".

 

השבוע יש לכם משחק סופר חשוב נגד צעירי כפר כנא, איך מתכוננים למשחק הזה?

"המאמן מכין אותנו הכי טוב שאפשר. נרצה יותר וניקח את הנקודות  בעזרת השם".

 

באופן אישי יש לך 5 שערים העונה איך אתה מסכם את העונה שלך?

"אני שחקן שרגיל לתת כמות שערים דו ספרתית בכל עונה. עשיתי את זה בשלוש שנים האחרונים ובעזרת השם אני יעשה את זה גם השנה. התפקיד קצת שונה, אבל אני מעריך את המאמן ומוכן לעשות בשבילו הכל גם אם זה בא על חשבון השערים שלי".

 

חג'ג' רחאל

הוסף תגובה
תגובות