בדרך ללאומית: רעננה הגדילה את הפער בצמרת

אם יש מגיע בכדורגל, כנראה שלרעננה מגיע לעלות לליגה הלאומית. הקבוצה מהשרון ניצלה הפסד שני ברציפות של טירה, ניצחה שוב 0:1 קטן הפעם את בני זלפה והתבססה בראש הטבלה עם 9 נקודות הפרד מהמקום השני. רק נס ייקח ממנה את הכרטיס הנכסף.

  • על ידי: מחמוד עיאשי
  • 09-03-2024
  • 20:10

מאז שירדה לפני שתי עונות מהליגה הלאומית, הפועל רעננה סימנה לעצמה כמטרה לחזור לשם כמה שיותר מהר. באיחור של עונה, עושה החבורה של אסי אלימלך את הדרך הבטוחה לשם. הרבה בזכות הגנה חזקה, יציבות ויכולת ניצול מקסימלית של מצבים.

כך היה גם בשישי האחרון כשמולה התייצבה יריבה עקשנית, הפועל בני זלפה שהחליפה מאמן ולמרות שהייתה במומנטום לא רע.

 

את המשחק פתחה רעננה מצוין במטרה להשיג שער ראשון ומוקדם ככל האפשר. בני זלפה התגוננה וניסתה לצאת להתקפות מעבר אבל לא הצליחה להכניע את השוער עמית סרוסי ואחרי 45 דקות הורה לוח התוצאות 0-0.

 

את המחצית השנייה פתחה הפועל רעננה סערה וכבר אחרי דקה אחת בלבד היא הצליחה לעלות ליתרון משערו של אחמד רביע.

בני זלפה ניסתה לחזור למשחק אבל לא הצליחה להכניע את שוער האורחים כשרעננה מצידה מחפשת את השני על מנת לסגור עניין. בסיום רעננה מנצחת, רואה את טירה מפסידה ומגדילה את הפער מקריית ים ל-9 נקודות, פער שיהיה קשה מאד למחוק ב-10 המחזורים שנותרו עד לתום העונה.

 

תגובת המאמן אסי אלימלך מאמנה של הפועל רעננה: "שלטנו במשחק, זלפה בעיקר התגוננה וניסתה לשחק על מתפרצות. סגרנו נכון כשלא נתנו להם כלל להגיע למצבים. מצד שני אני מאד מתוסכל מאי ניצול המצבים שלנו. הגענו לכמות גדולה ואנחנו חייבים לדעת לנצל אותם כדי להפוך את המשחק לקל יותר. יש לנו עומס אדיר, נתנו מנוחה ל-4 שחקני הרכב מנוחה ואנחנו כבר עם הפנים ליום שלישי".

 

בדרך ללאומית. אחמד רביע (באדום). צילום: אמיר חאג' יחיא

הוסף תגובה
תגובות
  1. אשליות (משה 10-03-2024, 13:33)
    רעננה תעלה ליגה לא בגלל הכדורגל המדהים שלה אלה כי זה מה שנקבע מראש! !קריית ים הקבוצה מס.1 בליגה
  2. יעלו על חשבון הנאיביות של טירה ואום אלפחם ובקה ומכבי כפר כנא שגנבו מהם נקודות וקצת עזרה מהשופטים (אמיר 10-03-2024, 14:09)
    מאמן טירה מה עשה שם? כישלון אחד גדול