יש אופי: מרמורק מנצחת את דימונה

אם היו נותנים לעוקבי ליגה א' דרום אפשרות להמר על התוצאה של מרמורק נגד דימונה, ספק אם מישהו היה לוקח את מרמורק. החבורה של דורון ממן לא עשתה חשבון מי עומדת מולה, ניצחה 2:3 ושמרה על סיכוי להינצל. דימונה? חלון העלייה מהמקום הראשון, הולך ונגוז.

  • על ידי: ענר אלדר
  • 24-03-2024
  • 12:18

גם אם ישארו בסופו של דבר בליגה, במרמורק ירצו לשכוח א העונה הנוכחית. עמוק ממרתף הטבלה, אירחה הקבוצה הרחובותית את מ.ס. דימונה מהמקום השני שרצתה לשמור על פער 5 הנקודות בכפר שלם.
מרמורק התייצבה אחרי חודשיים ללא ניצחון ואילו דימונה לאחר הניצחון הביתי באמצע השבוע על כפר קאסם.
המשחק התחיל בהססנות של  שתי הקבוצות, כאשר אף אחת מהן לא התקרבה לשער. אבל רגע לפני המחצית, בדקה ה-44 ירדן אבוחצירה כבש שער וקבע 1-0 לדימונה. 


מכאן היה ברור לכולם מרמורק תספוג עוד הפסד אבל זה לא היה המצב כאשר במחצית, המאמן דורון ממן עשה שינויים והעלה את אורי כהן וליאם  נאגר שעשו את ההבדל במשחק.
בדקה ה-56 השווה טל בנש ואחריו רון אשכנזי השלים מהפך אדיר כשכבש בדקות  62 ו-88. אליאור משלי מדימונה כבש שער מצמק בדקה ה-90אך היה זה מעט מידי מאוחר.  הניצחון השאיר את מרמורק במקום האחרון אך קירב אותה כדי שתי נקודות מבקעת הירדן. דימונה כבר 8 נקודות מכפר שלם, פער שנראה בלתי מחיק. 

 

שחקני מרמורק חוגגים ניצחון ענק. צילום: דוברות מרמורק

 

רון אשכנזי,  כובש הצמד למרמורק יודע שצריך יותר מניצחון אחד כדי לשמור על סיכוי להישאר בליגה. "התחושה של ניצחון מדהימה ונותנת לנו דחיפה אבל אבל אנחנו צריכים להיות חדורי מטרה כי אנחנו עדיין במקום האחרון".
אשכנזי ששיחק בליגת העל אך סבל מפציעות רבות וכעת הוא סוגר שנה וחצי במרמורק.  

רון, איך ההרגשה לנצח את דימונה אחרי שלא ניצחתם  כמעט חודשיים וגם לכבוש שני שערים?
"מדהימה ומקווה שתתן לנו דחיפה ענקית קדימה. צריכים להמשיך להיות חדורי מטרה כי אנחנו עדיין במקום האחרון ויש לנו עוד דרך כדי להישאר בליגה. לכבוש שני שערים זה  כיף אני בתקופה טובה כרגע ושמח שאני עוזר לקבוצה שלי".

תסכם את המשחק 
"פשוט. ידענו לנצל את ההזדמנויות שלנו. למרות הפיגור במחצית הראשונה עלינו כל הקבוצה עם אמונה שאפשר להפוך את המשחק הזה ואני שמח מאוד שהצלחנו"

 

איך השנה וחצי שלך במרמורק?
"אני רוצה להגיד שזה מועדון מאוד חם, עוטף ואוהב. אני אוהב פה מאוד את כל האנשים מהראשון ועד האחרון ואני שמח מאוד שאני פה השנה".

 

שיחקת בליגה העל, לפני שלוש שנים, מה השינויים שאתה מרגיש שעברת?
"השינויים שעברתי אחרי הפציעה הם רבים. היום אני עם הרבה יותר ניסיון ממה שהיה לי לפני הפציעה. ההבנה שירדתי לשחק בליגה השלישית לא פשוטה, אבל אני מאמין בעצמי ויודע שאחזור לליגת העל כי מקומי שם".

 

למה אתה חושב שמרמורק בעונה קשה השנה?
"אני חושב שזה חלק מהכדורגל. יש תקופות שפחות הולכות ומשחקים שפחות הולך בהם. נכנסנו לכדור שלג אבל אנחנו מאמינים כולם כולל השחקנים, הצוות וההנהלה ואני שאנחנו נישאר בליגה".

 

מה אתה חושב שהקבוצה צריכה לעשות בשביל להישאר בליגה?
"קודם כל להאמין ולהגיע לכל משחק בשביל לנצח בלי לפחד. הביחד יעשה את זה. אני בטוח שנישאר בליגה ושמח שניצחנו היום. הפנים למשחק הבא".

 

ואיך מרגיש לשחק עם המאמן החדש דורון ממן?
"עברנו תקופה לא פשוטה החלפנו השנה שלושה מאמנים ולא היה קל אבל דורון הגיע ונתן לנו ביטחון ושקט שזה משהו לא מובן מאליו במצב שאנחנו נמצאים, שמח מאוד שנתנו לו היום ביטחון שיש פה קבוצה ושחקנים שרוצים להישאר בליגה ונעשה כל מה שצריך כדי להישאר בה.

רון אשכנזי חוגג ניצחון גדול. צילום: דוברות מרמורק

הוסף תגובה
תגובות
  1. ממן (מרמורק 24-03-2024, 12:44)
    נשארים בליגה בטוח וממן מאמן מצוין אשכנזי לליגת על
  2. א (רוני 24-03-2024, 15:28)
    אתם יורדים לליגה ב בהצלחה
  3. דימונה לאפסן את החפצים (צלי 24-03-2024, 15:48)
    דימונה לאבדון לסגור את התקציב לשחרר את המאמן את המנהל מר קליקר לשחרר את השחקנים הבכירים עלק
  4. אוהד שעריים (אלי 24-03-2024, 16:27)
    איזה אופי יש להם..הם צריכים 4 ניצחונות בשביל לאשאר..הלוואי שמרמורק ישארו
  5. חלס דימונה (פציצו 24-03-2024, 17:02)
    די לבזבז כספי ציבור הכסף הזה שייך לתושבים המסכנים די שחררו את המאמן הכושל ואת המנהל המקצועי עלק
  6. בדיבורים לא נשארים ליגה (זיו 24-03-2024, 21:40)
    אתם הקבוצה החלשה בליגה תסתכלו בטבלה
  7. לראות הסרטון של הגולים ולהתענג על המכירה של המשחק (שי 25-03-2024, 09:38)
    הגול של בנש עד עכשיו לא הגיע לשער .והשער האחרון בודדו את החלוץ והלכו לשלוח בבט