תחזית מחזור 24 - ליגה א' צפון

העונה מתקרבת לשלבי הרתיחה ורעננה ממשיכה לנצח ומתקרבת למטרה, באקה, קריית ים ואתא ביאליק גם במנצחות. והתחתית בוערת. מי תנצח? מי תפסיד? בתחזית השבועית של סוכנות D&A.

  • על ידי: סוכנות השחקנים D&A
  • 28-03-2024
  • 10:42

עוד מחזור עובר ועוד צעד לעבר הסיום המותח של העונה בצמרת ובתחתית.

מגדל העמק - צעירי כפר קנא
מגדל העמק מגיעה למשחק לאחר התבוסה במחזור הקודם לזלפה והיא יודעת שהפעם אסור לה לאבד נקודות. למגדל  25 נקודות ולפי ההערכות 28 יספיקו על מנת להישאר בליגה. מנגד, צעירי קנא הבטיחה הישארות מזמן ונראה שהפלייאוף העליון לא ממש מעניין את הקבוצה והיא תבוא לשחק בשביל הכיף ולשתף שחקנים צעירים. מגדל העמק תנצח.

 

עירוני נשר - הפועל רעננה
נשר מגיעה למשחק לאחר ניצחון על א.א. פאחם והקבוצה מתרחקת מהתחתית הבוערת.  נשר תשאף לנצח את רעננה ולהבטיח הישארות בליגה כבר השבוע בעוד שרעננה שהביסה את נוג'ידאת במחזור הקודם תרצה להמשיך את המומנטום שלה, מה גם שאסור לה למעוד כדי שהמדורגות מתחתיה לא תתקרבנה. רעננה תנצח.

 

שחקני קרית ים חוגגים. חייבים לנצח את בועיינה. צילום: עדי דטליס

 

הפועל באקה אל גרביה - צעירי טייבה
באקה נמצאת בכושר נפלא כשהיא סוגרת רצף של 6 נצחונות רצופים שמביאים אותה עד המקום השני בטבלה. בבאקה יודעים שאם יש להם עדיין חלומות על עליית ליגה,  אין מקום לאיבוד נקודות במשחק הנוכחי. טייבה מגיעה למשחק שאסור לה להפסיד בו. בעצם כל תוצאה מלבד ניצחון תרחיק אותה מהמקוםשממנו נשארים בליגה ותסבך אותם עוד יותר בתחתית. 
באקה תנצח.

 

הפועל כאוכב - א.א. פאחם
כאוכב מגיעה אחרי תיקו שכולו הפסד נגד בועיינה ואם הקבוצה רוצה להישאר בליגה אסור לה לאבד נקודות נגד א.א פאחם.
כל תוצאה מלבד ניצחון לכאוכב  תקרב אותה משמעותית אל  ליגה ב'. א.א. פאחם כבר מזמן הלכה לים. השחקנים וגם ההנהלה מחכים שהעונה תיגמר והם יוכלו לחשב מסלול מחדש. כאוכב תנצח.

 

אחי נצרת - אתא ביאליק
אחי נצרת חייבת לנצח כדי לברוח סופית מהתחתית. למרות שהקבוצה החלה את העונה עם מינוס 12 נקודות הם במצב  לא רע ומצליחים לאגור נקודות. נכון, בשבוע שעבר אחי נצרת הפסידה לטירה ולכן הם יעשו הכל להימנע מהפסד שני ברציפות שילחיץ את המערכת. אתא ביאליק היא הפתעת העונה. הקבוצה המאוחדת מהקריות רוצה ללכת עד הסוף והיא מקווה למעידה של הקבוצות שמעליה בטבלה. אם באתא ביאליק רוצים להבטיח פלייאוף עליון ולהמשיך ליהנות, אסור להם להפסיד ..
תיקו

 

שחקני מכבי קרית ביאליק. יוצאים למשחק חוץ קשה בנצרת. צילום: עדי דטליס

 

מ.ס. קריית ים - הפועל בועיינה
קריית ים מגיעה למשחק ניצחון בטייבה שנתן לה מקדמה רצינית לקראת הכניסה לפלייאוף. הקבוצה מגיעה ללא לחץ וצריכה על פניו לעבור את המשחק בשלום. בועיינה עדיין מסובכת במאבקי התחתית אחרי 3 משחקים ללא ניצחון. היא ממוקמת במקום ה-12, קרובה למקום ממנו נושרים למבחנים. הפסד לקריית ים יעלה את מפלס הלחץ בקבוצה והתחתית תהיה קרובה מתמיד. בועיינה תנצח.

 

הפועל כפר כנא - הפועל בני זלפה
כפר כנא סופרת 4 הפסדים רצופים ו-9 משחקים ללא ניצחון. סגל השחקנים לא מוצא את עצמו במגרש והם נראים כמו אוסף ולא כמו קבוצת כדורגל . טוב יעשו בכפר כנא אם יביאו איש מקצוע איכותי שידע להוציא את הקבוצה מהמצב המקצועי המביך שהיא נמצאת בו "ויפה שעה אחת קודם". זלפה משיגה את היעד ונשארת בליגה בצורה משכנעת. בזלפה יש הנהלה מקצוענית שיודעת לתת שקט לצוות המקצועי והתוצאות בהתאם. כפר כנא תנצח. 

 

אמיר ראדי, האם הוא מספיק טוב לכפר כנא או צריך מנהל מקצועי מעליו? צילום-חגאג רחאל

 

מכבי נוג'ידאת - מ.ס. טירה
נוגיידאת מגיעה למשחק לאחר התבוסה לרעננה בידיעה כי צפוי לה משחק קשה מאד. אם הם רוצים לשחק עוד עונה בליגה, הם חייבים לשמור על הבית ולהביא נקודות. טירה עושה רושם התגברה על המשבר המקצועי שפקד אותה. בהחלט מבינים שם שאיבדו מספיק נקודות בדרך. בטירה יעשו הכל לנצח ויקוו למעידה של רעננה . טירה תנצח

הוסף תגובה
תגובות