ליגה א' מחזור 24 - סיכום משחקי יום חמישי

המחזור ה-24 בליגה א' החל היום עם דרמה גדולה כאשר במשחק הצמרת המסקרן בין כפר שלם ושמשון ת"א לא היתה הכרעה, חולון ניצחה בקלות את שעריים. בצפון: קרית ים גברה על בועיינה והלחיצה קצת את רעננה במאבק על העלייה. באקה אל גרביה נעצרה מול טייבה..

  • על ידי: אוהד רון
  • 28-03-2024
  • 20:52

אם משחקי היום (חמישי) מרמזים על ההמשך, הרי צפוי לנו מחר מחזור משוגע. 

 

מחזור דרום:

הפעל כפר שלם- שמשון ת"א 4-4

איזה משחק היה לנו בכפר שלם כשהדרבי הקטן של ת"א הבטיח וגם קיים. אולי אחד המשחקים הטובים ביותר בליגה א' העונה. זה התחיל באביתר מזרחי שהעלה את שמשון ליתרון בדקה ה-8. עומר בוארון השווה 4 דקות מאוחר יותר. אורי זוהר (17) וחמזה מואסי (26) השלימו מהפך אדיר לשמשון ובקבוצה חלמו על שחזור התוצאה מהסיבוב הראשון.

אבל לא קבוצה כמו כפר שלם תוותר. עומר בוארון עם השני שלו צימק בדקה ה-46, עידו אקסברד השווה דקה מאוחר יותר ובוארון השלים שלושער ומהפך אדיר בדקה ה-52. נגמר? ממש לא! מואסי השלים צמד משלו בדקה ה-64 וחתם את תוצאת המשחק, תוצאה שמשרתת את הקבוצות המדורגו מתחת לכפר שלם.

 

מכבי שעריים- ירמיהו חולון 2-1

מוסא בן חיים חזר לשעריים ושחקניו הוכיחו את יכולתיהם כשכבר לאחר 8 דקות מפתיחת המשחק מאור אסור הקפטן הוותיק כבש שני שערים והעלה את חולון ליתרון שנשמר עד הדקה ה 90 אז הצליח לצמק דניאל קוניצקי את התוצאה. בסה"כ היה משחק חלש מאד בגלל תנאי המגרש שלא איפשרו לפתח משחק כדורגל ראוי. טוב יעשו בהתאחדות אם ישלחו מישהו לבדוק את המגרש ואולי לבקש מהגנן של המועדון לשדרג את משטח הדשא. 

 

 

שמשון כפר קאסם- אדומים אשדוד 2-3

קבוצתו של איסמעיל סרסור פגשה את האדומים אשדוד כשהם בתקופה לא טובה, לאחר שלא הרשימו ולא ניצחו מספר מחזורים וכבר דיברו על האכזב מויקטור גניש שהגיע במטרה להוביל את האדומים לצמרת ובמקום זאת הם התקרבו לתחתית. אך האדומים ידעו לנצל את החולשה של כפר קאסם ולגבור עליהם ואולי להוציא את האדומים לדרך חדשה כפר קאסם תתפלל להפסדים של מרמורק ובקעת הירדן אחרת גם הם עלולים לרדת ליגה בסיום העונה. 

 

עילאי שושן, נכנס למשחק והיה מצויין. הביא את השינוי שהביא לקבוצתו את הניצחון. צילום: עדי דטליס

 

מחוז צפון:

מ.ס. קרית ים - הפועל בועיינה 1-3

חניכיו של מאור סיסו אומנם ניצחו את המשחק בתוצאה מרשימה אבל קל זה לא היה אומנם אליאור סיידר העלה את קרית ים ליתרון אבל בועיינה לא וויתרה ולמעשה עד שנכנס למשחק עילאי שושן שהיה פשוט מעולה, המשחק היה שוויוני. שושן בישל שער והיה מעורב כמעט בכל התקפה של קבוצתו ולמעשה שינה את המשחק ויחד עם הכובשים עמית מזרחי וארתור אלייניקוב הביאו את הניצחון החשוב לקבוצתם.. 

 

הפועל מגדל העמק - צעירי כפר כנא 0-1

איזה ניצחון חשוב למגדל העמק! הקבוצה שעוברת עונה סבירה סיימה את המשבר שנמשך ארבעה הפסדים, כשהגיעה למשחק החשוב מול כפר כנא שכבר סיימה את העונה וגברה עליה משער ניצחון ענק של הבלם שני סלם. ווינר אמיתי שני שהביא ניצחון סופר לשוב לקבוצתו שמרחיק את קבוצתו מהמקום ממנו יורדים ליגה. 

 

הפועל באקה אל גרביה- צעירי טייבה 2-2  באקה אל גרביה הסגנית מובילה נעצרה מול טייבה מתחתית הטבלה. רעננה יכולה להיות מרוצה אם היא תנצח מחר ותגדיל את הפער בצמרת. טייבה התרחקה עוד נקודה מהמקום שמוביל לליגה ב.

כובשי השערים בקרית ים חוגגים ניצחן על בועיינה. צילום: עדי דטליס

הוסף תגובה
תגובות
  1. שעריים צריך להחתים מאמן חדש עד סיום העונה (שערוקי 29-03-2024, 08:33)
    עם לא הוא יורד ליגה גם השנה
  2. האיש של ליגה א (רועי אלחנני 29-03-2024, 11:31)
    תמיר חיימוביץ שנה הבאה אתה ביבנה אני אביא אותך אלינו אל תדאג
  3. תגובה למגיב 1 (אחד שמבין 29-03-2024, 11:51)
    אתה צודק המאמן צריך לשחק חלוץ וגם להכניס גולים חולון לא עברו את החצי מרבית המשחק מה המאמן אשם איזה מאמן יכול לעשות שינוי הקבוצה משחקת ומגיעה להמון מצבים לידיעתך אם אתה מבין