תחזית הליגה הלאומית- מחזור 28

שלושה מחזורים לסיום אתר גולר מנסה לעשות לכם סדר רגע לפני שתישמע השריקה לסיום העונה הסדירה. ההיום (שישי) יתקיים מחזור בעל משמעות רבה עבור הקבוצות הנאבקות על העלייה, על כניסה לפלייאוף העליון ונגד היריבה. מי תנצח? טבריה? בני יהודה? ק"ש? בקיצור, יהיה מעניין..

  • על ידי: אוהד רון
  • 29-03-2024
  • 09:17

בלי יותר מדי הקדמות, נעבור למשחק. 

 

הפועל רמת גן - עירוני טבריה 

הפועל רמת גן לוזרית? בשני המשחקים האחרונים ספגה בתוספת הזמן מה שגורם ללחץ גדול שם כשהקבוצה מתדרדרת לעבר התחתית. מנגדה תעמוד הקבוצה שיש לה הכי הרבה פוטנציאל בליגה ואולי גם את התקציב הגבוה ביותר ואם היא לא תעלה זה יהיה כישלון גדול של כל המערכת במיוחד של המאמן, אלירן חודדה. הימור - ניצחון הפועל רמת גן. 

 

הפועל ק"ש - הפועל אום אל פאחם 

א.א. פאחם קבוצה שע"פ הסגל שלה הייתה אמורה להיות מדורגת במקום יותר גבוה. אם היא רוצה להבטיח את הפלייאוף העליון אסור לה למעוד היום. מנגד, ק"ש שכל תוצאה מלבד ניצחון היום ועליית ליגה בסוף העונה יחשבו לכישלון של שי ברדה. הימור - ניצחון של קש. 

 

היו ימים היה הרבה קהל להפועל כפ"ס. האם הם ינצחו את נס ציונה? צילום: סיון פרץ


הפועל כפר סבא - סקציה נס ציונה 

נס ציונה התאוששה והתחילו לחלום שם על הפליאוף העליון. מדובר בקבוצה צעירה שמשחקת כדורגל התקפי. מנגד, כפר סבא שהפסידה לראשונה בעידן איציק ברוך, כך שיהיה מעניין לראות איך הם יתאוששו מזה. במידה והם רוצים להשאר בליגה הם חייבים לנצח את המשחק. הימור - תיקו. 


הפועל נוף הגליל - בני יהודה 

בנוף הגליל חולמים על עלייה ויודעים שהיום יש להם הזדמנות אחרונה להכנס לחבורת הצמרת הגבוהה. הם ינסו לנצל את יתרון הביתיות ולנצח את בני יהודה המשחקת לרוב את הכדורגל היפה בליגה, כולל שיתוף שחקנים צעירים. אבל זה פחות מעניין את אוהדים שרוצים לראות עליית ליגה. הימור - תיקו. 


הפועל עפולה - הפועל ראשון לציון 
הקרב של המחזור? עפולה, קבוצת הבת של מכבי חיפה נמצאת בעונה מבישה מבחינה. האמת, לא זוכרים שם שנים ניהול מקצועי כל כך כושל. נפילה בשחקני רכש בחלון ההעברות והגנה רעועה ולכן כל תוצאה היום מלבד ניצחון כנראה מסיים את הסיפור שלהם בלאומית. מנגד, ראשון לציון התאוששה בשבוע האחרון וניצחה את הפועל רמת גן. במועדון מקווים שזה יתן את הביטחון הדרוש לשחקנים לקראת המשך העונה. הימור - ניצחון לעפולה. 

 

דוד מרטן ויפו. חייבים לנצח את רמת השרון. צילום: דדי ברק

 

מ.ס. כפר קאסם - מכבי הרצליה 

כפר קאסם כבר סופרת 5 משחקים ללא ניצחון ו-2 נקודות מ-15 ולכן חייבים להתעורר שם לפני שימצאו את עצמם עמוק בתחתית. לקבוצה יש סגל שראוי לפליאוף עליון ולכן לא ברור איך הם לא נמצאים שם. מנגד, המרעננת של הליגה, מכבי הרצליה בעונה גדולה כשהיא פסע מהפלייאוף העליון וכל הקרדיט מגיע למאמן אלעד בראון ולשחקנים שלו. הימור - ניצחון לכפר קאסם. 

 

מכבי שפרעם - הפועל עכו 
נגמרו המילים על שפרעם. לצפות במשחקים שלה זה פשוט מביש. 10 הפסדים ברצף ואפשר להגיד די בוודאות שהקבוצה ירדה ליגה. מנגד, עכו שהביסה את מכבי יפו בשבוע שעבר תרצה להכנס לפליאוף העליון ולכן תהיה חייבת לנצח את המשחק הזה. הימור - ניצחון קל לעכו.


מכבי יפו - רמת השרון
מכבי יפו כרגיל אוהבים להוריד ציפיות. אחרת קשה להסביר איך קבוצה כזו חזקה סופגת מעכו החלשה 4 שערים. אין ספק שזה מצריך בדק בית. ליפו יש סגל מהחזקים בליגה וכל תוצאה פרט לעליית ליגה תחשב לכישלון. מנגד רמת השרון, קבוצה צעירה שצריכה נקודה או שתיים כדי להבטיח את הפלאוף העליון ואני מאמין שהם בסופו של דבר יעמדו במטרה שלהם. הימור - תיקו רב שערים.

שהכדורגל ינצח ...צילום: דדי ברק

הוסף תגובה
תגובות