מזל טוב: מ.כ. ירושליים עולה לליגה א!

אחרי כמה שנים של נסיונות ללא הצלחה כולל הפסד בפנדלים בפלייאוף של עונה שעברה, המטרה שהציבה לעצמה מ.כ. ירושלים סוף סוף הושגה. הניצחון על שדרות קבע סופית: הקבוצה עלתה לליגה א'!!

  • על ידי: ענר אלדר
  • 03-04-2024
  • 16:24

מזל טוב: מ.כ. ירושליים עולה לליגה א! אחרי כמה שנים של נסיונות ללא הצלחה כולל הפסד בפנדלים בפלייאוף של עונה שעברה, המטרה שהציבה לעצמה מ.כ. ירושלים סוף סוף הושגה.

 

הניצחון על שדרות קבע סופית: הקבוצה עלתה לליגה א'!! כל מי שעוקב אחרי ליגה ב' דרום ב' ידע עוד בטרום עונה שמ.כ. ירושלים היא אחת המועמדות הבכירות לעלייה. בפועל זה קרה כשהקבוצה שלטה לחלוטין בליגה ולמעשה עד לנקודה הזו, היא לא הפסידה משחק אחד.

 

מ.כ. ירושלים הייתה מעל הליגה מפתיחת העונה. עם סגל שכלל את מתן ארביב ירין אבוקסיס, ודוד טיולאבקו, הקבוצה רשמה הישג היסטורי. המאמן, אסי ברוכיאן דחף את שחקניו לתת 110 אחוזים על המגרש וגיבש קבוצה מדהימה.

 

למרות זאת הוא נשאר צנוע ונותן קרדיט לשחקניו. "אני רוצה להגיד תודה גדולה לשחקנים שלי. שעזרו לנו העונה, הקרדיט על איך שהם שיחקו העונה כולו שלהם".

 

איך ההרגשה זה לעלות ליגה?

"הרגשה פנטסטית. כל השבת חשבתי על זה, אחרי שעונה שעברה היינו כל כך קרובים וגם עם הקשיים של העונה הנוכחית אחרי ה-7 באוקטובר אז אף אחד לא ידע מה יקרה עם הליגה. אבל חזרנו, שיחקנו ממש טוב ואני מאושר לעלות ליגה".

 

מה הסיבות לעונה המוצלחת שלכם?

"קודם כל יש לנו שחקנים שהם לא ברמה של ליגה ב' הם ברמה יותר גבוהה וחוץ מזה היינו מאד מגובשים".

 

מה היה שונה השנה מאשר שנה שעברה? "שמע, שנה שעברה היינו נורא קרובים לעלות אבל הפסדנו בפלייאוף בפנדלים. העונה הבאנו הרבה שחקנים חדשים שעזרו לנו לשמור על היציבות וגם היה לנו צוות יותר מאורגן".

 

ליגה א שונה מליגה ב', איך תתכננו והאם יש לכם מטרות?

"אני יודע שזה שונה, אבל אנחנו מתכוננים לבנות את הקבוצה הכי טובה שאפשר. בעזרת השם תהיה לנו עונה מוצלחת.

אסי ברוכיאן. צילום באדיבות דוברות מ.כ. ירושלים

הוסף תגובה
תגובות
  1. סוף סוף מועדון עם ניהול נכון לא כמו הזבל של דימונה (רועי פחימה 04-04-2024, 10:45)
    כל הכבוד למ.כ ירושלים שעלו לליגה א׳. אבל עם כל הכבוד לאסף ברוכיאן אני הייתי מעלה את הקבוצה ליגה אפילו מהווטסאפ. דרך אגב, עדיין לא שילמו לי על השידורים המניאקים