האם בקעת הירדן תתחמק ממשחקי המבחן?

בקעת הירדן עוברת עונה לא פשוטה. מהשלבים המוקדמים של העונה היא משתרכת בתחתית כשרק לפני פחות מחודש היא סומנה כזו שתלך למשחקי המבחן. 4 המשחקים האחרונים שלה היו חלומיים. 10 נקודות מ-12 אפשריות שהקפיצו אותה מעל הקו האדום. האם היא יכולה להשלים את המשימה? בשישי מול אדומים אשדוד, מקווים שם שכן.

  • על ידי: ענר אלדר
  • 18-04-2024
  • 09:42

כל מי שעקב אחרי ליגה א' דרום מפתיחת העונה, שיער לעצמו כי הפועל בקעת הירדן תהיה יורדת או לחלופין כזו שתתמודד במשחקי המבחן. במשך רוב העונה השתרכה החבורה של חנן אזולאי בשיפולי הטבלה, כשרק מרמורק מפרידה בינה לבין ירידה. בחודש האחרון נפל דבר, בקעת הירדן התחברה והחלה לנצח. 10 נקודות מ-12 אפשריות, צברה הקבוצה בארבעת המחזורים האחרונים. הישג חסר תקדים שהקפיץ אותה אל מעל האזור המסוכן. 
אבל זה עדיין לא מספיק כשהפער שלה משם הואנרק נקודה אחת. 


ביום שישי, היא תגיע לאשדוד למשחק גורלי מאד מול החבורה של ויקטור גניש,  אדומים אשדוד שחייבת  לנצח אם היא רוצה לחלום על  הפלייאוף. ואם באדומים אשדוד עסקינן, מדובר באכזבה גדולה מאד במיוחד לאור העובדה שהמאמן, דוד רבינו התפטר ובמקומו הגיע גניש על תקן של מושיע אך בפועל הקבוצה ממשיכה לאכזב כולל תבוסה למרמורק בשישי האחרון. 

 

לקראת המשחק דיברנו עם קפטן בקעת הירדן, שחר בלילטי. "חשוב שנביא את אותה מוטיבציה ומוכנות שהבאנו בחודש האחרון", אמר'' "אנחנו מאוד רוצים להשלים את המשימה כמה שיותר מהר".

 

איך ההכנות למשחק?
"חנן ומורן מכינים אותנו למשחקים כמו שצריך. אני סומך עליהם שידעו גם איך להכין אותנו למשחק החשוב הזה".

 

ניצחתם שלושה משחקים ברציפות, אתם מאמינים שאתם יכולים להמשיך ברצף ולהישאר מעל הפלייאוף התחתון?
"כמובן שאנחנו מאמינים. עבדנו קשה כדי לברוח ממשחקי המבחן. אמרתי לחברים שלי בקבוצה שכדי לשמור על זה צריך לתת יותר. אני סומך עליהם, הם מבינים את המצב".


מה הסיבות לתקופה היותר טובה שלכם?
"סוף סוף התחבר לנו. כפי שאמרתי בעבר אנחנו קבוצה חדשה שלקח לה זמן. הרבה שחקנים מראים את היכולת הטובה שלהם בשלב הזה של העונה וזה מאוד חשוב".

שחר בלילטי, יוביל את הבקעה להישארות בליגה א? צילום: ירון קליין

הוסף תגובה
תגובות
  1. מעניין שלפי מספר חודשים יצאתם נגד חנן אזולאי והבקעה איך שגלגל מסתובב לו (רפאל 18-04-2024, 13:05)