ליגה א' צפון – תחזית מחזור 28

אוטוטו זה נגמר. רעננה תסגור עניין ותחגוג עלייה רשמית השבוע? כאוכב תשרוד כנגד כל הסיכויים? מי תסיים שנייה ושלישית? מי תנצח? בתחזית של סוכנות השחקנים D&A

  • על ידי: מערכת גולר
  • 18-04-2024
  • 15:25

מכאן כבר אי אפשר לטעות, לפחות בכל מה שנוגע למשחקי התחתית. לגבי יתר המשחק? הרבה כבר סגור, נשארו ר המיקומים הסופיים של הפלייאוף וכמובן רעננה שצריכה לחגוג עלייה רשמית השבוע.

 

צעירי טייבה – צעירי אום אלפאחם

טייבה מגיעה למשחק שכל תוצאה מלבד ניצחון תפגע בסיכוי שלה לארח את המבחנים בבית  בבית אפשר וצריך לנצח כל קבוצה ולכן טייבה תעשה הכל להשאיר את הנקודות בבית . א.א. פאחם קטעה את רצף ההפסדים עם תוצאת תיקו במחזור הקודם ומקווים שהעונה תיגמר, כי כבר מזמן הם כבר בעונה הבאה

טייבה תנצח.

 

הפועל מגדל העמק – הפועל בועיינה 

משחק בין שתי קבוצות שהבטיחו הישארות בליגה. מצד אחד מגדל העמק מגיעים לאחר ההפסד לאחי נצרת והפנים של הקבוצה לעבר העונה הבאה, מנגד בועיינה עם תיקו נגד טייבה שמבטיח גם לה הישארות  מוקדמת למרות שהקבוצה החלה את העונה במינוס 4

נקודות.

אני צופה תיקו רב שערים.

 

 קהל צעירי טייבה. כל הליגה רוצה שהקהל הזה ישאר בליגה. צילום: אמיר חאג יחיא

 

צעירי כפר כנא – הפועל רעננה

צעירי קנא עם עונה רגועה ולמרות רצף התוצאות הלא טובות במחזורים האחרונים, הקבוצה משחקת משוחרר מלחץ התחתית והצמרת. רעננה כבר רגל וחצי בליגה הלאומית כשחסרה לה עוד נקודה אחת בודדת כדי להבטיח עלייה האופן רשמי. רעננה תיקח אותה מחר ותעפיל לליגה הלאומית.

רעננה תנצח .

 

הפועל באקה – מ.ס. טירה 

משחק שיקבע את המיקום בפלייאוף העליון ולכן שתי הקבוצות יגיעו במטרה לנצח. באקה איבדה לאחרונה גובה ונראה שברגעי האמת היא מועדת, אך זה עדיין לא ימנע ממנה את ההישג האדיר שלה. טירה איבדה יתרון של שני שערים נגד קריית ים ואם היא רוצה את יתרון הביתיות בפלייאוף אסור לה למעוד כאן.

תיקו .

 

מ.ס. קריית ים – מכבי אתא ביאליק

איזה דרבי איכותי מצפה לנו .מצד אחד, קריית ים שמתחברת בזמן הנכון מבחינתה ומגיעה לפלייאוף העליון בכושר טוב .מנגד אתא ביאליק, הפתעת העונה עם הסגל הכי צעיר בליגה רוצה לנצח ולא משנה נגד מי היא משחקת. לאתא יש מאמן שיודע להוציא את המקסימום מהשחקנים שלו.

קריית ים תנצח

 

עמית מזרחי וחבריו חוגגים ניצחון. יחגגו גם בדרבי? צילום: אבי רביבו

 

עירוני נשר – הפועל כפר כנא   

נשר הבטיחה הישארות ועמדה במטרה. אסור לשכוח שנשר קבוצה צעירה שאם הייתה יודעת לשמור על יציבות מקצועית היא הייתה היו במקום הרבה יותר גבוה העונה. הפועל כפר כנא היא סיפור עצוב. יש שם סגל שחקנים איכותי משולב עם שחקנים צעירים כישרוניים אך החוסר באיש מקצוע איכותי שינתב את הקבוצה ניכר לעין ממרחקים .למרות שבכפר כנא אין אוטוריטה מקצועית היא לא תפסיד לנשר.

תיקו רב שערים.

 

הפועל כאוכב – בני זלפה 

כאוכב מגיעה למשחק כשהיא כבר לא תלויה בעצמה ושקועה עמוק במקום האחרון בטבלה. בכל מקרה, בכאוכב יעשו הכל כדי להשאיר את התקווה לפחות עד המחזור האחרון. זלפה סיימה את העונה והקבוצה כמו תמיד, עומדת ביעדים ובמטרות שההנהלה מציבה. בזלפה יגיעו משוחררים כדי ליהנות מכדורגל.

כאוכב תנצח.

 

מכבי נוג'ידאת – אחי נצרת 

נוג'ידאת נלחמת כדי להשיג את יתרון הביתיות במשחק המבחן הראשון. אחי נצרת מגיעה למשחק לאחר שהבטיחו הישארות uמי היה מאמין שקבוצה שהתחילה את העונה עם מינוס 12 נקודות תבטיח הישארות 3 מחזורים לתום העונה.

נוג'ידאת תנצח.

תחזית ליגה א צפון של סוכנות השחקנים D&A

הוסף תגובה
תגובות
  1. הכל הפוך גוטה (רפאל 18-04-2024, 16:39)