נקמת האקס: עוואדי ניצח את טירה

מוחמד עוואדי רשם ניצחון יוקרתי על האקסית שלו, מ.ס. טירה 0:2 ופתח לחלוטין את המאבק על המקום השני. הפער בין באקה החמישית לאותה טירה עומד על נקודה בלבד. "מאמין שניפגש איתם גם בפלייאוף", אמר בסיום. סירוטקין עמד על הקווים בטירה.

  • על ידי: אוהד רון
  • 20-04-2024
  • 14:24

אם להיות כנים, אין יותר כיף לנצח את הקבוצה הקודמת שלך. מוחמד עוואדי, מאמן בקה חווה את ההרגשה אתמול. עוואדי שאימן בעונה שעברה את מ.ס. טירה פגש אותה יחד עם קבוצתו והשיג ניצחון יוקרתי ואולי כזה שבסופו של דבר יקפיץ את באקה לעבר המקומות 2-3, אשר מקבלים את יתרון הביתיות במשחקים הראשונים בפלייאוף.


ערב המחזור היה בין השתיים פער של 4 נקודות וטירה נראתה כמו קבוצה שדוהרת לסגנות וזאת למרות פרשת סירוטקין. אגב, אותו סירוטקין השתחרר ממעצר הבית בו היה נתון וחזר לעמוד על הקווים של 
טירה .


האורחת פתחה היטב את המשחק והרבתה להחמיץ ודווקא כשהיא במומנטום,  הגנת טירה החזירה כדור לא טוב לאחור שהגיע למוחמד עויסאת מבאקה וזה מול שוער טירה גולן אלקסלסי מקפיץ באלגנטיות מעליו וקבע 1:0 לבאקה בניגוד גמור לנעשה במגרש. 

 

טירה ניסתה להשוות אך בדקה ה-75 ספג מוחמד מחאג'נה כרטיס אדום.

 

בתוספת הזמן היה זה עידן בנימין שבמבצע ענק כבש את השני וחתם את התוצאה 0-2 לבאקה שמציגה יכולת נהדרת ומוכיחה שהיא יכולה לנצח כל קבוצה בטח לקראת הפלייאוף העליון הקרב ובא.

 

מאמן הפועל באקה אל גרביה, מוחמד עוואדי בתגובה: "פתחנו לא טוב וטירה השתלטה על המשחק והגיעה לשלושה מצבים טובים ולשמתתי החמיצה. שינינו שיטה והצלחנו להגיע למצבים שלנו. בסופו של דבר כבשנו מטעות שלהם. המחצית נשניה היתה ברמה מאד גבוהה,  המשחק היה מהיר עם מצבים לשתי הקבוצות. בסופו שת דבר ניצלנו את האדום שלהם כדי לסגור עניין. היה משחק ברמה של  ליגה הלאומית. שמח מאד על הניצחון שנותן לנו הרבה ביטחון לקראת המשך הדרך. בפלייאוף הכל פתוח כי הקבוצות שוות והכל יכול לקרות. אנחנו מוכנים לפלייאוף". 

 

ניצחת היום את טירה, קבוצתך לשעבר, איך התחושה?
"כיף לשחק מול טירה, קבוצה מצוינת שאני מאד אוהב ומעריך. הם ניצחו אותנו משחק הראשון בטירה, אנחנו ניצחנו בבית שלנו היום. מאחל להם בהצלחה אבל אני מסתכל על הקבוצה שלי, אנחנו בכושר טוב, מאמין שנפגוש אותם בפלייאוף ושהטוב ינצח".

מוחמד עוואדי. עושה עבודה נהדרת בבאקה ומוכיח לאקסית שהוא מאמן צעיר ומוכשר. צילום: יח"צ

הוסף תגובה
תגובות
  1. . (. 20-04-2024, 21:31)
    אין לו מושג.
  2. באקה (אוהד 21-04-2024, 14:30)
    מאמן מספר אחד בליגה
  3. אם באקה רוצה להגיע למבחנים הם חייבים לנצח ביום שישי וכל תוצאה חוץ מנצחון יהיו מחוץ לתמונה (סמארה 21-04-2024, 17:53)