אחרי שנתיים: הפועל רעננה שבה לליגה הלאומית

זה לקחת קצת מעבר למצופה, שנתיים אבל בסופו של דבר השתלם כשרעננה שלטה לחלוטין בליגה ואתמול (שישי) סגרה את הסיפור, שני מחזורים לסיום העונה עם ניצחון 1:2 על צעירי כפר כנא. המאמן אסי אלימלך: "עשינו את זה עם תקציב צנוע ושחקנים צעירים, אין יותר מתוק מזה".

  • על ידי: ענר אלדר
  • 20-04-2024
  • 08:09

כשרעננה הגדילה את הפער בצמרת ל-10 נקודות, שישה מחזורים לסיום העונה, הכתרנו אותה כאן בגולר כעולה לליגה הלאומית. בקבוצה לעומת זאת, למרות הפער המשמעותי, סירבו ליטול חלק "בחגיגה", אסרו על ראיונות והמשיכו לעבוד. הפער קטן ל-7 לאחר ההפסד לקריית ים אך זה הבהיל את החבורה של אסי אלימלך שהמשיכה לנצח והגיעה ערב המחזור עם 9 נקודות פור על טירה למשחק מול צעירי כפר כנא שגמרה את העונה וחילקה נקודות לכל מי שרק היה צריך. 
אבל כפר כנא נלחמה, הוליכה אך בסופו של דבר הנחישות של רעננה ניצחה את המשחק עם צמד של ריבל דהאמשה (השני בדקה ה-90) וחגגה עלייה בסטייל. 


אין ספק שהעלייה הושגה בזכות המאמן, אסי אלימלך , שנחשב לאחד המאמנים הטובים בליגה. אלימלך לרח תלכיד שחקנים צעיר, מעט חסר ניסיון במאבקי ליגה א' צפון והביא אנרגיות חדשות. והקבוצה נראתה הרבה יותר טוב מהשנה שעברה בה סיימה במקום הרביעי בלבד. השחקנים שנשארו מהעונה הקודמת השתדרגו והתוצאות נראו על המגרש. 

 

"אני מאוד שמח שעלינו ליגה", אמר אלימלך ששבר שתיקה ארוכה בתקשורת, "אני שמח יותר שעלינו עם ניצחון ומהפך. האמת שזה לא היה משחק טוב שלנו. שינויים במחצית זה מה שהביא לנו את הניצחון. יש לנו תקציה צנוע של מיליון שקלים עם שחקנים צעירים בגילאים 21-23 שנותנים הכל על המגרש. כיף שהעונה המדהימה הזאת ניגמרת בניצחון כזה. אני רוצה להגיד תודה לאוהדים, לשחקנים, להנהלה שתמכה בנו כל העונה. עשינו את זה סופית, ורעננה בליגה לאומית!!!.

אסי אלימלך, עשה עונה גדולה ועלה ליגה עם רעננה. צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות