מזל טוב! בני מוסמוס העפילה לליגה א'

אחרי 6 שנים בליגה ב' בתוכן 3 שנים בצמרת, הפועל בני מוסמוס השלימה את המלאכה והעפילה רשמית לליגה א'. בעונה הבאה בליגה א' צפון: שלוש קבוצות מואדי עארה. יהיה מעניין

  • על ידי: ענר אלדר
  • 21-04-2024
  • 09:08

הפועל בני מוסמוס הייתה קרובה לעלות ליגה כמה פעמים במהלך שהותה בליגה ב', אך כצפוי פעם זה היה מתפקשש. העונה שמו לעצמם מטרה: ללכת עד הסוף. זה לא היה קל במיוחד בליגה הזו אך המטרה הושגה לאחר 3:5 על על סנדלה גלבוע. 


למעשה מוסמוס שלטה כמעט ללא עוררין ותפסה את הפסגה ממחזורי הפתיחה.  בליגה כל השנה והייתה במקום הראשון  מהמחזור הראשון. אחת הסיבות העיקריות לכך היו המאמן, אדהם זועבי קבלן עליות מוכח. התוצאות היו בהתאם כשהקבוצה ניצחה 19 משחקים והפסידה רק 3 פעמים, הישג ענק עבור הייישוב ששוכן ליד אום אל פחם ולא רק זאת, למוסמוס אין מגרש ביתי ואפילו לא מגרש אימונים קבוע. אגב, זו בעיה ידועה בואדי עארה כשגם בני זלפה נאלצת לנדוד עד התענכים כדי לארח את משחקיה הביתים.


על כל אלה כפרו כאמור מאמן מצוין וסגל שחקנים יציב בתוכו מלך שערי הקבוצה מוחמד כבשה שכבש העונה 20 שערים.  

 

מה היה בהמשך? מה יהנה העתיד של הקבוצה? אם תשאלו את זועבי הוא רואה בוורוד: "קודם כל, אני מאוד שמח שעלינו ליגה סוף סוף באופן רשמי וסופי. מקווה מאוד שלעלייה הזו תהיה המשכיות. בני מוסמוס תהיה פקטור משמעותי בליגה א'. יש לנו הנהלה מקצועית שנותנת הרבה שקט. מאחל לעצמנו שתמיד נחשוב קדימה. אני רוצה להגיד תודה להנהלה, לאוהדים, ולשחקנים. זו העלייה הראשונה שלי כמאמן הראשי והיא מאד מרגשת עבורי".

 

מה הסיבות לעונה הכל כך מוצלחת?
"היצבנו לעצמנו מטרה, לא מתבייש להגיד את זה. בנינו קבוצה חזקה, היתאמנו בצורה מאד רצינית, למרות הקשיים.  בנינו תוכנית משחק שהייתה מעל לליגה. כמובן שצירפנו כמה שחקנים שעזרו לנו מאד. כמעט כל צעד שעשינו, הלך לנו טוב. היה לנו חדר הלבשה כמו משפחה.

 

תוכניות מיוחדות לקראת ליגה א'?
ההנהלה פנתה עלי על מנת להקים קבוצה מתאימה לליגה א'. אנחנו נפתור את הבעיה עם מגרשי משחקים ומגרשי אימונים. אם המוצא תתקצב לא תהיה שום בעיה".

 

בהצלחה אדהם!

בני מוסמוס חוגגים אליפות. צילום: יח"צ

הוסף תגובה
תגובות
  1. קיקו (אתר בדיחה לפני שאתם עושים כתבות על ליגות ב' תבדקו את עצמכם לאורך העונה יש קבוצות שמגיע להם יותר סיקור 21-04-2024, 10:48)