קרית מלאכי מבטיחה הישארות

זה היה קשה, עם הרבה עליות ומורדות אבל בסוף זה היה הכי מתוק שאפשר. מכבי קרית מלאכי שהעפילה רק העונה לליגה א' סגרה עניין והבטיחה הישארות שני מחזורים לסיום העונה, לאחר ניצחון 0:2 על מכבי יבנה המאכזבת.

  • על ידי: ענר אלדר
  • 22-04-2024
  • 08:17

בעונתה הראשונה בליגה א' שידעה הרבה עליות ומורדות, קללות כלפי המאמן ועוד כל מיני דברים שליליים שהמתח גורם, ידעה קריית מלאכי להתעלות מעל כל זה ולהבטיח הישארות שני מחזורים לסיום העונה. למי שהספיק לשכוח, מלאכי סיימה את הסיבוב הראשון ופתחה את השני בסערה. רבים סברו כי הקבוצה עוד תיאבק על מקום בפלייאוף העליון, אבל אז נקלעה למשבר, ספגה סדרה של הפסדים שדרדרו אותה כלפי מטה. 

 

למשחק מול יבנה היא הגיעה מרחק של 3 נקודות בלבד מהמקום ממנו הולכים בסוף העונה למבחנים. מולה התייצבה קבוצה מפורקת מנטלית, אכזבה שלא לומר כישלון, אוסף של שחקנים טובים שכנראה לא יודעים מה לעשות ביחד.  האמת, מי שרצתה יותר והייתה צריכה את הנקודות יותר היא גם זו שבסופו של דבר ניצחה. שערים של ויוני סיסאי ואוריאל פיניה הבטיחו לעולה החדשה עונה נוספת בליגה א'. 

 

חגיגת הישארות של קרית מלאכי. סיימו עונה חיובית מבחינתם. צילום: רועי אסרף

 

דיברנו עם אוריאל פיניה כובש השער השני.
זהו, אוריאל נשארתם בליגה.

"כן. זו ההרגשה הכי טובה שיש כשחקן. מה עוד שכבשתי את השער הראשון שלי העונה ועוד במשחק שנתן לנו את החותמת הסופית".

 

איך הרגשתם במשחק עצמו?
"אני חושב שמי שנכח במגרש הרגיש את הרצון והנחישות שלנו החל מהדקה הראשונה. הייתי בטוח שהמשחק הזה יהיה שלנו ואני שמח שהמחויבות והרצון השתלמו הפעם".

 

איך אתה מסכם את העונה
"הייתה לנו עונה של עליות וירידות ולא הצלחנו לשמור על יציבות. אני אישית נפצעתי והייתי מושבת לחודש וחצי אבל ברוך השם חזרתי. נכון שהפציעה פגעה בי וסה"כ גרמה לי לעונה פחות טובה באופן אישי אבל בסופו של יום עמדנו במשימה הקבוצתית להישאר בליגה. חבל שלא היינו יציבים ונכנסנו ללופ שלילי לדעתי אנחנו שווים יותר אבל התוצאה הסופית היא בסדר גמור. משתדל להסתכל על כל דבר לטובה".

קרית מלאכי כובשת ומבטיחה עוד עונה בליגה א. צילום: רועי אסרף

הוסף תגובה
תגובות
  1. חבל שנשארה (אסף 23-04-2024, 17:17)
    להקהל הזה לא מגיע קבוצת כדורגל בכלל
  2. פינייה מהטובים העונה (מלאכי 23-04-2024, 19:05)
    אחלה שחקן חייב להשאר אצלנו