ליגה לאומית - תחזית מחזור 32

משחקי הפלייאוף בליגה הלאומית נמשכים והמתח רק גואה בתחתית ובצמרת. מי תנצח? מי תפסיד? ומה יהיה במשחק העונה? בתחזית של אלוף ליגה א דרום,נועם שוהם שמראה הבנה גם בליגה הלאומית. עונה הבאה יהיה מעניין לראות את נועם בליגה הלאומית...

  • על ידי: נועם שוהם
  • 26-04-2024
  • 08:36

משחקי המחזור ה-32 טומנים בחובם את משחק העונה בו תארח בני יהודה את קריית שמונה. ומה יהיה בשאר המשחקים? בתחזית שלפניכם

 

הפועל נוף הגליל - מכבי הרצליה
ראיתי שבוע שעבר את נוף הגליל מנצחת את בני יהודה. מוטי איווניר בנה קבוצה חזקה, אגרסיבית עם התקפות מעבר קטלניות עם סמיר פרהוד שהוא שחקן ליגת העל לגיטימי. מכבי הרצליה, העולה החדשה בעונה חלומית. בתחילת העונה כמעט כולם לא נתנו לה סיכוי להישאר בליגה ובטח לא להגיע לפלייאוף העליון. קרדיט ענק לאלעד בראון ולאריאל שיימן. לדעתי הראש של נוף הגליל כבר בחצי גמר הגביע. תחזית - תיקו.

 

הפועל אום אל פאחם - עירוני טבריה
אום אל פאחם בעוד עונה מאכזבת. קבוצה שכל עונה מציבה לעצמה מטרה לעלות ליגה ולא מספקת את הסחורה. תומר קשטן אמנם ייצב את הקבוצה והוביל אותה לפלייאוף ואני בטוח שכל קבוצה תיתקשה מולה, אך זה לא יספיק לעלייה. טבריה מתקשה לנצח. תוצאות התיקו (12) היו בעוכריה ועל מאזן כזה אי אפשר לעלות ליגה. גם הפעם טבריה תיתקשה לנצח תחזית - תיקו.

 

אלעד בראון, עושה עונה גדולה במכבי הרצליה. ינצח את נוף הגליל בחוץ? צילום: חגאג רחאל

 

בני יהודה - הפועל קרית שמונה
יש בבני יהודה אנשים וחברים יקרים שעושים ימים כלילות בשביל המועדון הזה (אלירן עובד, משה דמאיו, מאיר כהן ועוד) , מאמן מצויין ( עומר פרץ ) ואוהדים נפלאים. קבוצה שקרובה לליבי. אני משוחד לכן לא אנתח את המשחק הזה אלה אלך עם משאלת לב ורצון אישי. בני יהודה מנצחת ובסוף העונה מעפילה לליגת העל.

 

רמת השרון - מכבי יפו
 רמת השרון הגיעה לפלייאוף עליון ונראה לי שמכאן רק מסתכלים שם על העונה הבאה. יפו במגמת נסיגה. מהרגע שהרגישו את לחץ הצמרת, הגיעו משחקים פחות טובים. הקבוצה סופגת המון שערים וכנראה מתקשה תחת הלחץ. גיל יצחק הבלתי נגמר בעונה נהדרת כנראה ישפר את מאזן השערים שלו.
תחזית - תיקו עם הרבה שערים.

 

הפועל כפר סבא - הפועל רמת גן
שני מועדונים עם עבר מפואר. כפר סבא בעונה כושלת. לדעתי בניית סגל לא הייתה טובה. לזכותם יאמר שעשו שינויים טובים בפגרה וגם הביאו את איציק ברוך שייצב  את הקבוצה. רמת גן שוב בעונה מאכזבת דווקא פה הסגל ראוי ליותר, אבל כמו בעונות האחרונות אכזבה גדולה. משהו צריך להשתנות שם ואני בטוח שעינב חזנוולד יפיק לקחים ויעשה שנה הבאה משהו שונה. תחזית - משחק עם הרבה עצבים שיסתיים בחלוקת נקודות. תיקו.

 

עופר טסלפפה, יוצא למשחק עונה בעפולה. האם יעמוד במשימה? צילום: רמי גרידיש

 

נס ציונה - בני שפרעם
נס ציונה בעונה לא טובה, בלשון המעטה. בתחילת העונה כיוונו שם לחזור לליגת העל וכעת הקבוצה מוצאת את עצמה במאבקים נגד הירידה. לטעמי בניית הסגל לא הייתה מספיק טובה. למזלה היא פוגשת את שפרעם המפורקת. לא מובן לי איך קבוצה שמשקיעה הרבה מאוד כסף כדי להעפיל לליגה לאומית בעונתה הראשונה, מתרסקת ויורדת ליגה בקלות. כנראה ניהול לא נכון . תחזית - נס ציונה מנצחת ולוקחת נקודות חשובות במאבק נגד הירידה.

 

הפועל עפולה - הפועל ראשון לציון
להיות קבוצת הבת של מכבי חיפה זה כבוד אבל מקצועית הנוסחה כשלה. עפולה נלחמת בשיניים להישאר בליגה ואני מקווה בשבילה שלפחות תגיע למבחנים. ראשל"צ היא גם אכזבה גדולה. הסגל לא מספיק חזק ובנייתו לא היתה טובה בלשון המעטה. הזרים שהביאו לא משדרגים את הקבוצה. מקווה בשבילם שישארו בליגה אני מאמין שעופר טסלפפה ויעקב אסייאג יעמדו במשימה תחזית - תיקו.

 

הפועל עכו - מ.ס. כפר קאסם
 עכו בעונה פושרת וחסרת יציבות. פה אני חושב שביחס לחומר השחקנים אלון זיו עושה עבודה טובה מאד. נתי חגאני בעונה נהדרת מוכיח שהוא ראוי לרמות הגבוהות ( מזכיר לי את רותם חטואל). כפר קאסם מאכזבת אותי אישית. ראיתי אותה לפני חודשיים נגד בני יהודה. נראתה לי קבוצה חזקה, אגרסיבית ומאומנת. חשבתי שתגיע לפלייאוף העליון.  במשחקים האחרונים הם בירידה דרסטית ומאכזבים הפעם לדעתי הם ינצחו וישארו סופית בליגה.

נועם שוהם, מתכונן לליגה הלאומית...צילום: רמי גרידיש

הוסף תגובה
תגובות
  1. נועם 1 מ8 חחחחח (קולומבו 26-04-2024, 20:39)
    אחר כך יגידו שאתה מהמר אתה מבין חחחחח מהמר לא מוצלח מסביר את האנשים שהיו באים לאימונים להוציא אותך ולתת לך כמה כאפים
  2. פשששש פגע בהכל כמעט (יוסף המכולת 27-04-2024, 03:17)
    גם חתול רחוב היה פוגע יותר בתוצאות אחלה שחקן איפה הימים שלך השחקן היה קשר אחורי נדיר סגנון ארסנל ווילשיר