הדרום סוער עם בוא האביב

ליגה א דרום ממשיכה לספק דרמות והפתעות מרעישות לאחר שכל 3 הראשונות בטבלה כשלו במשחקי היום,מה שהחזיר את קביליו יפו חזק לתמונת הצמרת.גבעת אןלגה סיבכה את יריבתה עירונית הפועל חדרה עם נצחון דרמטי בסיום,מגדל העמק גוברת על בית שאן 0:1 עם שער נצחון דרמטי בפנדל של קובי טרקה בדקה ה93.

  • על ידי: אלי אמסלם
  • 09-03-2012
  • 17:47

ליגה א דרום:

הליגה הכי מענינת בכדורגל הישראלי ממשיכה לספק לנו דרמות מדי שבוע. במשחקי היום כל 3 הראשונות בטבלה נוצחו,מה שהכניס חזק לתמונת העלייה את קביליו יפו וביתר כפר סבא.  המוליכה הפועל קטמון רושמת הפסד נוסף לאחר שנוצחה בחוץ ע"י האורתודוכסים לוד 0:1 משער של אסי אסולין בדקה ה-84. מכבי יבנה השניה לא מצליחה לצאת מהמשבר הפוקד אותה לאחר שנוצחה בבית במשחק הקצוות 2:1 ע"י השקמה רמת חן. מאור פרץ העלה את היבנאים ליתרון בדקה ה-17 אך רותם כבודי מהשקמה דאג לשיויון מהיר. אורי זוזוט עם פנדל בדקה ה-75 העניק לחניכיו של שוקי סידס את הפתעת היום והשאיראת השקמה רמת חן בחיים.

הפועל מרמורק ממשיכה עם חוסר היציבות לאחר שנוצחה בקרב הצמרת 0:1 ע"י קביליו יפו לה כבש נוי ויצמן בדקה ה-52.

קביליו יפו לאחר הנצחון של היום מרוחקת 4 נקודות בלבד מקמטון המוליכה.ביתר כפר סבא נצמדת אף היא לחבורת הצמרת למרות שלא השכילה לנצח במשחק החוץ בקרית גת אותו סיימה בתיקו 0:0. כפר סבא מרוחקת אף היא 4 נקודות בלבד מקטמון המוליכה. עירוני נתיבות רושמת נצחון 2 ברציפות שמגדיל את סיכויה לשרוד,לאחר שגברה בחוץ 0:2 על קרית מלאכי. דודו פלס וליאל זגורי כבשו לנתיבות במחצית השניה.

עמישב פ"ת נחלצה פעמיים מפיגור במשחק הבית מול בני אילת וסיימה את המשחק הדרמטי בתיקו 2:2. נתנאל סויסה העניק לאילת יתרון מוקדם כבר בדקה ה-10 ,שנשמר עד 5 דקות לסיום אז הישוה אלמוג בוזגלו ל1:1, לי זלייט החזיר את היתרון בדקה ה-90,אך עמוק בתוך תוספת הזמן הצליח נמרוד קרפף להשוות ל 2:2.

 

איזה כייף לראות את הקהל הגדול של קטמון מעודד את קבוצתו..(צילום: גיא חזקיהו).

 

ליגה א צפון:

הפועל גבעת אולגה גברה בפעם השניה העונה על הפועל חדרה וסיבכה אותה בתחתית הטבלה. אדינו ימהרן

עם שער דרמטי בדקה ה-90 העניק לאולגה נצחון דרמטי "בדרבי החדרתי".

מכבי טמרה והפועל כפר קנא סיימו את קרב התחתית ביניהן בתיקו 1:1. ואגדי אבו יונס המצוין העלה את טמרה ליתרון במחצית הראשונה, אורן זילכה עם שער שיויון בדקה ה-60 דאג לחלוקת נקודות.

מכבי כפר קנא חזרה למסלול הנצחונות לאחר שגברה בבית 1:2 על מכבי דלית אל כרמל. איציק נאש חזר לכבוש והעלה את כפר קנא ליתרון בדקה ה-27 , אך מוחמד אבו ריא הישווה עם פתיחת המחצית השניה. שחאדה שחאדה עם שער שני ברציפות העניק לכפר קנא את הנצחון בדקה ה-73.

מכבי צור שלום והפועל עפולה סיימו את המשחק הינהן בתיקו דרמטי של 2:2. חיים קימה אקס עפולה העלה את המקומיים ליתרון בדקה ה-37,טארק ארמלי הכפיל את התוצאה בדקה ה-67,אך חניכיו של ירון הוכנבוים לא הרימו ידיים ועם צמד שערים ב 10 הדקות האחרונות מרגלי רונן שוורצמן ושחף הלמן קבע 2:2 וחלוקת נקודות בסיום. 

אחוה עראבה היתה פעמיים ביתרון על סקציה מעלות אך לא השכילה לנצח והמשחק הסתיים בתיקו 2:2. עיסא נאסר נתן יתרון ראשון לעראבה,אך אילן טל דאג לשיויון מהיר, חמודי כיאל החזיר את היתרון לעראבה בדקה ה-35 ואף יכל לכבוש שער שלישי בדקה ה44 אך החטיא כדור עונשין מ'-11 מטר. אליאור סיידר קבע שיויון 2:2 בדקה ה -58 שנשמר עד לסיום.

 

אסי אברהמי, קפטן עפולה היום מול קיקו כהן מצור שלום.המליונים ירדו לטמיון.(צילום: לילך וייס).

 

ליגה ב דרום א:

המוליכה הפועל אזור כנראה טרודה במשחקי המבחן מול שעריים ,והיום נוצחה 1:2 ע"י מחנה יהודה הקבוצה הלוהטת של הסיבוב השני בליגה. לאחר מחצית ראשונה מאופסת העלה תומר שפט את מחנה יהודה ליתרון בדקה 77 לאחר שהחטיא פנדל 10 דקות קודם לכן, אילן אוהל הישווה בדקה ה-88 אך נתנאל וקנין עמוק בתוך תוספת הזמן קבע 1:2 דרמטי למחנה יהודה.

האורתודוכסים יפו הביסה את בקעת הירדן 1:5 כשנתנאל בן אריה מככב עם שלושער.

הפועל פרדסיה מהתחתית רושמת את תוצאת היום לאחר שהביסה 0:8 את גדנ"ע ת"א שמחכה כבר לסיום העונה. יאן סולימנוב ואיתי אוחיון כבשו צמד שערים כל אחד. הפועל קרית אונו הבטיחה באופן סופי את הישארותה בליגה לאחר שגברה 1:2 על ביתר רמת גן משער נצחון דרמטי של גרי שפורקין בדקה ה-89. אורן יחזקאל כבש ראשון לרמת גן, אך רמי לוז ושפורקין כאמור בסיום העניקו נצחון לקרית אונו.

בני יפו גברה בקרב התחתית החשוב 1:3 על השרון נתניה. צמד שערים של אורן דיין הותיק,ושער נוסף של

פרחוד קדירוב ביטלו יתרון מוקדם של רותן חיון מנתניה.

במשחק הכי חלש אולי שנצפה העונה בליגה ב, גברה עירוני אור יהודה  0:1 על שיכון ותיקים משער  עצמי בדקה  ה 10. שתי הקבוצות יכולות רק להודות שהעונה כבר הסתיימה ואין פלייאוף תחתון, אחרת שתי הקבצות היו נלחמות על חייהן בליגה.

 מ.ס טירה גברה בדרבי 2:3 על בני גלגוליה עם שער נצחון של עמיד קשוע עמוק בתוך תוספת הזמן.

 

תומר שפט, ממחנה יהודה חוגג לאחר שכבש מול אזור. מעניין האם שעריים ראו זאת? (צילום: אמיר דבי)

 

ליגה ב דרום ב:

המוליכה מכבי שעריים חזרה למסלול הנצחונות לאחר ההפסד באמצע השבוע מול באר יעקב. חניכיו של מנחם איריס הביסו 1:4 את צעירי רהט מהתחתית. מצמד שערים של עידו יוסף המצוין ושערים של מוסא בן חיין ושהב פאשי. 

מכבי באר יעקב שמרה על המקום השני לאחר  שגברה בחוץ 1:2 מ.ס קרית גת. ארז ללוז בפנדל קבע יתרון לבאר יעקב,כשקרית גת נשארת עם 10 שחקנים,קרית הישוותה בחצי השני ע"י דודו ארואס,אך כפיר אגסי החזיר את היתרון לבאר יעקב שנשמר עד לסיום.

הפועל נחלת יהודה גברה על הפועל מרחבים ונותרה צמודה לבאר יעקב, אמיר אבוטבול העניק יתרון למרחבים במחצית הראשונה,אך גיא כהן ורוני אוחנה בדקה ה-88 העניקו את הנצחון לנחלת.

שיכון המזרח הביסה 2:5 את האחרונה מבשרת ציון כשסלמאן אל הוזייל בלט עם צמד שערים. הפועל רהט נשארה אף היא בחבורת הצמרת עם נצחון ביתי 0:1 על יצאלאל רחובות.

צפרירים חולון הבטיחה לעצמה עונה נוספת בליגה לאחר שגברה על הוד השרון 0:2 משערים של אלון זבולון ואוניל קוריאל במחצית השניה.

מ.ס דימונה השאירה לעצמה סיכוי לשרוד לאחר שגברה בקרב התחתית החשוב 1:2 על שדרות מ.ס באר שבע נחלצה מפיגור מוקדם מול מעלה אדומים וגברה עליה 1:2 משער נצחון של יניב לוי בדקה ה-90.

 

ליגה ב צפון א:

המוליכה ביר אל מכסור היתה בפיגור מפתיע במחצית 0:1 מול מ.ס בועיינה מהתחתית,אך חניכיו של מרואן ריאן

עלו בסערה למחצית השניה וכבשו 5 שערים ללא מענה עם צמד של מורד חריב,ושערים של אסף דן,עלי חמזה

יוסף גדיר. מכבי עכו הביסה את בני גדידה מהתחתית 0:5 כשיוני מששה העפיל לראשוצ מלך השערים לאחר שכבש 4 שערים. אחוה חיפה ובני כאבול נפרדו בתיקו 2:2. בני עראבה גברה 0:1 כפר מנדא.  הפועל כפר סמיע

גברה 1:3 על האחרונה טירת הכרמל ,לאחר שכבשה את 3 השערים ב-5 הדקות האחרונות של המשחק.

 

רפי בוסקילה היום הוביל את קבוצתו לניצחון גדול על השניה בטבלה מבית שאן. (צילום: לילך וייס).

 

ליגה ב צפון ב:

המוליכה הפועל מגדל העמק הבטיחה כמעט באופן סופי את המקום הראשון שמוביל אותה למשחקי המבחן,

לאחר שגרה במשחק העונה על הדולקת אחריה 0:1 עם שער נצחון של קובי טרקה בפנדל בדקה ה9-3.

בעקבות הנצחון הגדילה מגדל העמק את הפער מבית שאן ל10 נקודות,7 מחזורים לפני תום העונה.

הפועל בקה אל גרביה רשמה נצחון חשוב שהקנה לה המון אויר במאבקי התחתית לאחר שגבר לעיני קהל רב בביתה על עירוני נשר 1:3 כשאיסלם מוואסי מככב עם צמד שערים. רמות מנשה הבטיחה לעצמה עונה נוספת בליגה לאחר שהביסה 0:4 את אום אל גאנם בקרב התחתית. אורי ברנדמן בלט עם צמד שערים ברמות מנשה.

מכבי אור עקיבא נקלעה עמוק למאבקי התחתית לאחר שנוצחה בביתה 2:3 ע"י מ.ס כפר קמא .

 

 

 

 

הוסף תגובה
תגובות