האימפריה האדומה חוזרת

הפועל בת ים "הקבוצה המיתולוגית" של העיר, תתחיל את חזרתה לתודעת הכדורגל בליגה ג' לאחר הפסקה של 6 שנים. הבולטים בשורות הקבוצה: פליקס חלפון שישמש מאמן/שחקן, תומר אליהו, אביבי זוהר, רון נחמן, אופיר אזולאי, אורן דיין וגולת הכותרת: ראש עיריית בת ים שלומי לחיאני שילבש את המדים האדומים של הפועל בת ים.

  • על ידי: אביחי חיים
  • 08-07-2012
  • 08:24

לאחר 6 שנים שהפועל בת ים לא הייתה קיימת, מחזיק תיק הספורט של עיריית בת ים והיו"ר המיתולוגי של הפועל בת ים ,ויקטור טל, החליט שהמצב בעיר בת ים, צריך להשתנות. לפני כחודש ויקטור טל, פנה לכוכב העבר הבת ימי של הפועל ת"א ונבחרת ישראל, פליקס חלפון, וביקש ממנו להתחיל לצרף שחקנים כי הוא הולך להשיב את הפועל בת ים אל קדמת הבמה בכדורגל הישראלי. פליקס שהשנה עלה ליגה עם הפועל מורשה- רמת השרון עם לא פחות מ-30 שערים, נענה בחיוב ובהתנדבות מלאה לאתגר הגדול והעמיד בעזרתו של אורן דיין, (בני יפו) סגל של 24 שחקנים שמוכנים ורוצים לשחק בליגה ג'. המועדון רשום כבר בהתאחדות, ורק מחכה לתשובה באיזה מחוז הקבוצה תשחק.
 

פליקס חלפון,  האם הוא יחזיר את הפועל בת ים לקדת הבמה בכדורגל הישראלי? (צילום: אמיר דבי)

 

את עמדת המאמן יתפסו שניים, שחקן העבר הבת ימי, דוד (קרמו) סלים ומוותיקי הפועל ת"א, דוד (צ'ילי) הרשליקוביץ. רוב הסגל נבנה ע"י שחקני עבר שגדלו בבת ים ויוצאי הפועל ת"א בין השמות אפשר למצוא את תומר אליהו, אדי אלקיים, רון נחמן, גל הרשליקוביץ, אורן דיין, אבי אזולאי, אביבי זוהר, אופיר אזולאי, שמעון בנדי, שוער הקבוצה, יוסי קונפינו, רן כהן, ושלומי לחיאני שהפתיע הרבה אנשים בהצטרפותו.
תושב בת ים, עובד העירייה, שחקן העבר של הפועל ת"א ונבחרת ישראל, פליקס חלפון, אמר לאתר "גולר": "אנחנו רוצים לעשות משהו יפה העונה. ויקטור פנה אליי ובתור תושב בת ים מילדות, ואוהד הפועל בת ים לא יכולתי לסרב. השנה, אני יהיה אחראי על כל הקטע המקצועי ובעזרתו של ויקטור טל אני מקווה שהקהל של הפועל בת ים יתעורר לחיים ויחזור למגרשים. היום התנאים בעיר בת ים מצוינים ורק צריך קבוצת כדורגל טובה שתעשה עניין בעיר, כי עם כל הכבוד לעירוני בת ים וליו"ר יוסי אלקובי והיו"ר הקודם, עמי בלולו ז"ל זה לא הפועל בת ים". על הצטרפותו למועדון של ראש עיריית בת ים, שלומי לחיאני שעד לא מזמן פיזז על במת "רוקדים עם כוכבים" הסביר: "שלומי לחיאני יהיה חלק מהקבוצה והוא יהיה שחקן ליגה לכל דבר. אין קיצורי דרך, אם הוא יהיה טוב הוא ישחק ואם לא אז נעיף אותו", צוחק חלפון. "אני מוריד לו את הכובע, הוא רוצה להיות שותף לכל מחיר וגם אם הוא לא יצליח להגיע לאימונים נסלח לו. אני יודע שזה לא יהיה קל, אבל אני חושב שנשמה גדולה מנצחת כסף ואני מאמין שנעלה ליגה כבר השנה".
 

אורן דיין, ה"גולר" מבת ים, "מאמין שהמהלך הזה יהיה דבר גדול לשנים רבות" (צילום: לירן דורף)

 

שחקנה וחלוצה של בני יפו בעונה הקודמת, אורן דיין, שהיה חלק משמעותי מהכנת הסגל, אמר על הצטרפותו להפועל בת ים: "היו לי הצעות טובות לשנה הבאה, מעירוני מודיעין, צפרירים חולון אבל אני הלכתי עם פליקס כי חשוב לי שתהיה לבת ים, העיר שבה נולדתי ואני גר בה כיום יחד עם אשתי ושלושת ילדיי, - קבוצה לגיטימית שנקראת "הפועל בת ים". שיחקתי בהרבה קבוצות בליגה השנייה בכדורגל הישראלי, בסכנין, נס ציונה, רמת גן. כל הזמן הזה, ויקטור רצה שאני אשחק בתשלום בבת ים והאבסורד הוא שהייתי גר מטר מהמגרש. כנראה שזה הגורל ואני שמח לתרום את חלקי, בהתנדבות, פעמיים בשבוע לטובת המועדון. כרגע זו יוזמה קטנה שצוברת תאוצה מפה לפה, אבל אני מאמין שבמהלך העונה זה יהיה דבר גדול לשנים רבות".
 

מחזיק תיק הספורט בעיריית בת ים ויוזם הרעיון שקורם עור וגידים, היו"ר המיתולוגי של הפועל בת ים, ויקטור טל, התרגש: "האימפריה חזרה במלוא עוצמתה. אנחנו לא צריכים להסתמך על אנשים זרים שיפרקו לי אותה אלא נעשה קבוצה שתהיה נטו של העיר. בשנה הראשונה, אנחנו לא צריכים תקציב גדול לליגה ג' ואני נמצא כאן כדי לשמור על המועדון", ויקטור הדגיש. "הפועל בת ים בליגה ג' תמשוך הרבה יותר אוהדים מעירוני בת ים. משנת 1951 הקבוצה הזאת קיימת ויהיה מעניין מאוד בליגה ג' השנה כי ידוע לכולם ובמיוחד לתושבי העיר, שבבת ים כולם אהבו את הפועל ולא את מכבי. להפועל בת ים כולם באים בהתנדבות, לתרום מניסיונם ולבנות מועדון לטווח ארוך שלא יהיה בידיים פרטיות, אלא יהיה מוחזק ע"י הבת- ימיים האמיתיים. כך ששום גורם זר, לא יוכל לפרק לי את הקבוצה מכיוון שהוא לא רוצה להשקיע יותר".
 

הוסף תגובה
תגובות