הפרוייקט של רביבו

ליגה ג' יצאה לדרך, כאשר עירוני טירת הכרמל ציון מזרחי מארחת את בית"ר חדרה למחזור הראשון במחוז שומרון. הקבוצה מטירת הכרמל שידעה ימים יפים בליגות הבכירות, ותנסה לחזור לשם במהרה. מנגד בית"ר חדרה תסתפק בהגעה לצמרת הגבוהה.

  • על ידי: אדיר כץ
  • 02-10-2012
  • 10:57

הרבה נאמר על טירת הכרמל, על הנפילה לליגה ג' על החובות ועל המלחמה להישארות בליגה ב' -ללא הצלחה. את הקבוצה מאמן, שמעון רביבו, שהגיע לקבוצתו של רפי עטר (האח של...) שהיתה מפורקת לאחר הירידה ומנסה לבנות לעצמו פרוייקט לא פשוט- להחזיר עטרה ליושנה ואולי עוד פרוייקט של רביבו יוצא לדרך...

 

שתי הקבוצות לפני המשחק. (צילום: אדיר כץ)

 

ערן גרוך בועט לשער. 1-0 לטירת הכרמל. (צילום: אדיר כץ)

 

והכדור נכנס...(צילום: אדיר כץ)

 

פתיחה לא טובה לטירת הכרמל שנשאר בחצי שלה ובית"ר חדרה תוקפת ולוחצת ללא הרף. במשך 33 דקות שחקני טירת הכרמל לא היו במשחק ורק התעסקו בהחלטותיו של השופט המרכזי.

אך בדקה ה 34 דקות ערן גרוך מוצא את הרשת בבעיטה שטוחה לפינה הקרובה מ 40 מטר וקובע את תוצאת המשחק. קבוצתו של רביבו מדקה זו החלה לשחק כדורגל והחלה להראות את הפוטנציאל הטמון בקבוצה.

 

(צילום: אדיר כץ)

 

(צילום: אדיר כץ)

 

במחצית השניה היה שוויון כוחות במשחק כאשר בתחילת המחצית בית"ר חדרה לוחצת קצת יותר וטירת הכרמל מתגוננת, אך מאזן הכוחות השתנה וטירה החלה לשלוט במשחק.

עוד ראוי לציין שבדקה 52 קובי חנוכה, אולי השחקן הכי מוכשר של טירת הכרמל, משאיר את חבריו ב 10 שחקנים לאחר שקיבל כרטיס אדום על דחיפת שחקן בזמן קרן ברחבה.


 

קובי חנוכה, מנסה למנוע את האדום. (צילום: אדיר כץ)

 

ורואה את האדום(צילום: אדיר כץ)

 

קובי חנוכה יוצא מהמגרש. אולי השחקן הכי טוב בטירה, יוצא החוצה באדום.(צילום: אדיר כץ)

 

טירת הכרמל משיגה ניצחון לא קל, אך ניצחון יקר ערך שנותן להם 3 נקודות חשובות לקראת החג. אך, יחד עם זאת הם צריכים לקחת הרבה חומר למחשבה, ויש למאמן לעשות חושבים לגבי כמה שחקנים.
 

(צילום: אדיר כץ)

 

תגובות למשחק:

 מאמן בית"ר חדרה : "לחצנו על טירת הכרמל במשך 90 דקות, היינו שאננים, חוסר מזל, טעויות שיפוט אבל ככה זה בליגה ג', השופטים מתים"
 

 

שמעון רביבו, האם הפרוייקט שלו יצליח כמו הפרוייקט של רביבו? (צילום: אדיר כץ)

 

מאמן טירת הכרמל, שמעון רביבו, : "שיחקנו טוב, יש מה לשפר, הפנים למשחק הבא."
 

שחקן מצטיין ליאור טל : "היה לנו משחק טוב, לקחנו 3 נקודות חשובות, הפנים קדימה, שמעון נותן לנו הרבה ביטחון. ומקווים להצליח עם הפרוייקט של שמעון העונה. אני לא רוצה להסתכל על שופטים, אין מתפקידי לשפוט אותם."
 

רפי עטר (האח של...) ידע ימים בליגות הגבוהות-ונקווה שיחזור לשם במהרה. (צילום: ארז כץ)

הוסף תגובה
תגובות