אימאם אותם

המחזור השני בליגה ג' מחוז שומרון נפגשו מכבי נווה שאנן ואיחוד בני ג'ת. הקבוצה מג'ת שהצהירה שהיא רוצה לעלות השנה לליגה ב ' הביסה בקלילות את מכבי נווה שאנן 0-3 כאשר מרעי אימאם כובש שלושער!!

  • על ידי: אדיר כץ
  • 07-10-2012
  • 23:41

מכבי נוה שאנן מארחת את הפועל איחוד בני ג'ת במחזור השני של ליגה ג' שומרון, נווה שאנן רצתה לתקן על ההפסד האחרון 3-1 לפרדס חנה לעומת הפועל איחוד בני ג'ת שרוצים לשמור על המקום הראשון לאחר שגברו 3-0 על ברטעה.


מכבי נווה שאנן לפני המשחק. (צילום: אדיר כץ)

 

החיפאים מנווה שאנן,עלו בידיעה שזה לא עומד להיות משחק קל מול קבוצה שידועה כקבוצה מסוכנת בהתקפות שלה, אך נווה שאנן מצידה רצתה להוכיח שגם היא מסוגלת להפתיע.

 


בני ג'ת לפני המשחק. (צילום: אדיר כץ)

 

מי שלא עמד לרשות המאמן שריקי הוא נדב השוער אשר קיבל אדום בדקה ה 92 במשחק האחרון ובמקומו עמד עדי כהן הוותיק.

המשחק יצא לדרך לעיני 20 צופים  ע"י השופט לירון ג'יבלי.
 


עדי כהן, ללוא הוא המשחק היה נגמר בתבוסה גדולה יותר. (צילום: אדיר כץ)

 

המשחק התחיל שקול בין שתי הקבוצות,  עד שבדקה ה 15 וה 17 שני מצבים מצויינים לבני ג'ת שלא נוצלו, שתי  הרמות של מרעי אימאם, עוודי מגדי מפספס את הכדור במילימטר ואבו עסבה מוחמד בנגיחה מעל המשקוף בסנטימטרים ספורים.


(צילום: אדיר כץ)

 

לאחר מכן הזדמנות ענקית לחיפאים כאשר אייל עמר מעביר כדור לגוזלן רן וספק נגיעה ביד הכדור הולך לעבר השער אך שחקני ההגנה מנסים להרחיק אך הכדור רק נוגע בהם והולך סנטימטרים מהקורה.
המקרה הכי מעניין היה בדקה ה 26  כשהשופט הוציא את השחקנים להפסקת מים עקב החום הכבד.
 נווה שאנן כמעט והפתיעה  כאשר אייל עמר מרים קרן וזולא מתן נוגח בזמן שההגנה של ג'ת לא מוכנה אבל השוער נמצא במקום ומוציא לקרן.
עדי כהן, שוער נווה שאנן מראה יכולת גבוהה במחצית הראשונה כאשר בדקה ה 38 מוציא כדור מבין חיבורי הקורות ומציל שער בטוח.

 

מרעי אימאם, כובש בשידור חי. (צילום: אדיר כץ)


במהלך ההפסקה גער שריקי, מאמן נווה שאנן, בשחקניו על חוסר ערנות, ומהצד השני  מאמן ג'ת היה רגוע יותר ובטוח בעצמו שהמצב ישתפר במחצית השניה והשער עוד יגיע.


המחצית השניה נפתחת ואיתה ההזדמנות של נווה שאנן. יכבס טל מרים כדור לאמצע הרחבה אבל שני שחקני נווה שאנן לא מוצאים את הכדור והם איבדו הזדמנות טובה לגבוש

בדקה ה 58 מנצל מרעי אימאם טעות בהגנת נווה שאנן וכובש את הראשון.

כעבור 8 דקות שוב מרעי אימאם מוצא את הרשת במבצבע אישי יפה .נווה שאנן פשוט נראים מרוסקים. ההזדמנות של נווה שאנן לחזור למשחק היתה בדקה 77 אבל בן ברוך פרי שנשאר אחד על אחד מול השוער בועט גבוהה מעל השער.

עד הסיום נווה שאנן נענשים בעוד גול של מרעי אימאם שמשלים שלושער ונצחון גדול להפועל איחוד בני ג'ת.

 

חלוץ גדול מרעי אימאם. שלושער במשחק אחד. (צילום: אדיר כץ)


יש לציין את השוער עדי כהן. שללוא הוא המשחק היה יכול להיגמר בתוצאה יותר גבוהה ומכבי נווה שאנן יצטרכו לעשות בדק בית מה לא עובד אצלם בשני המשחקים האחרונים שבהם הם ספגו 6 שערים והבקיעו רק אחד.

 

שריקי, מאמנה של נווה שאנן. כל כך הרבה שנים מוביל את נווה שאנן-מגיע לו קצת נחת..(צילום: אדיר כץ)

 

תגובת מאמן מכבי נווה שאנן, שריקי, : "במחצית הראשונה שיחקנו טוב, לצערי לא הצלחנו לנצל את המצבים שהיו לנו. מתסכל, כואב, אך זה הכדורגל ונקווה למשחק יותר טוב פעם הבאה"

 

מאמנה של ג'ת. (צילום: אדיר כץ)


תגובת מאמן הפועל איחוד בני ג'ת : "התכוננו לשנה הזאת מצויין, עבדנו קשה, זה מתבטא בתוצאות. מחצית ראשונה לא קלה, לא עמדנו נכון, לא היינו מרוכזים. מחצית שניה הבקענו שער ראשון והמשחק נפתח והצלחנו להכתיב את הקצב. אני גאה בשחקנים ומקווה להמשיך בנצחונות."


תגובת השחקן המצטיין מרעי אימאם : "הכי כיף לכבשו שלושה שערים במשחק, אני מסתכל משחק למשחק, הנקודות חשובות. מסתכלים הלאה."


 

הוסף תגובה
תגובות