בן סימון בונה מחדש את טירת הכרמל

אבי בן סימון בן ה 40, מהחלוצים הבולטים בשני העשורים האחרונים בליגות הנמוכות, מונה למאמן/שחקן של הקבוצה המיתולוגית של הפועל טירת הכרמל, שחוזרת שוב לפעילות בכדורגל הישראלי. "מבטיח לחברה שהקימו את הקבוצה, שיהיו מרוצים וגאים במה שעשו"

  • על ידי: אלי אמסלם
  • 22-08-2013
  • 15:33

אבי בן סימון בן ה-40, מהחלוצים הבולטים והמובילים בליגות הנמוכות, בשני העשורים האחרונים, מונה למאמן/שחקן של הפועל טירת הכרמל, הקבוצה המיתולוגית שקמה לתחייה, ותחוזר בעונה הקרובה לפעילות בכדורגל הישראלי, הודות לשימי פרץ ועידן אליאס, שחקנים פעילים תושבי העיר, שלמרות קשיים ומכשולים רבים, הצליחו להחזיר עטרה ליושנה, והקימו מחדש את הקבוצה.

כצעד ראשון מונה למאמן/שחקן אבי בן סימון, אחד מגדולי השחקנים שיצאו מהעיר, וכיכב שנים רבות בליגות הנמוכות באין ספור קבוצות,ונחשב לאחד מהחלוצים הטובים ששיחקו אי פעם בליגות הנמוכות. בן סימון מאוד נרגש לקראת דרכו החדשה ואמר היום ל"גולר 1": "אני מאוד נרגש לאמן את הקבוצה, אני אתן מעצמי הכל למען הצלחת הקבוצה, יש לי את הכוח למשוך שחקנים שאוכל להעזר בהם, מפה אני רוצה להודות לשימי פרץ ועידן אליאס שלמרות כל הקשיים, נתנו את כל כולם, והצליחו להקים את הקבוצה".

 

 

   

 אבי בן סימון(במרכז). "אני מבטיח שמי שהקים את הקבוצה, יהיה מרוצה ויקבל את התמורה בהתאם". (צילום:יח"צ)

 

בן סימון ציין כי הקבוצה תתבסס על שחקני בית צעירים, כשהרוב המוחלט ישחק ללא תמורה: " נכון לעכשיו סגל הקבוצה מונה כ 20 שחקנים, יש לי 6/7 שחקנים מצויינים לליגה ג', בשאר העמדות אשתמש בשחקני בית צעיריים, אני יכול להבטיח שאם נפתח את העונה בצורה טובה, ובמחזור 7/8 נהיה בצמרת הגבוהה, יש 3 אנשים דומיננטיים מבחינה כלכלית, שייתנו לנו סיוע להוביל את הקבוצה קדימה".

 

הקבוצה לא תקבל בשלב זה סיוע כלכלי מהעירייה, אך בן סימון מאמין כי בינואר הם יקבלו תמיכה מהרשות המקומית, מהסיבה הברורה: " ראש העיר לא יוכל להתעלם מאיתנו" . המטרה העיקרית של הקבוצה בעונה הקרובה, היא לבנות שלד וסגל שחקנים בריא,כשבעונה הבאה הקבוצה תנסה להתמודד על העלייה לליגה ב'.

הוסף תגובה
תגובות