"כואב לי שאני לא ממשיך בחולון"

שחקנה החדש של בני טייבה, פותח את הלב ומעביר ביקורת חריפה על התנהלותה של הפועל צפרירים חולון לקראת תחילתה של העונה, ומדוע הוא כיום לא נמצא במועדון: "כולם יודעים מי אשם במצב של חולון"

  • על ידי: אביחי חיים
  • 26-08-2013
  • 08:28

חיים ירמיהו הוא שחקן שגדל בצפרירים חולון עתיר ניסיון עם עבר בליגת העל, אך כיום הוא מחוץ למועדון ילדותו מדוע? חיים ירמיהו מפנה את החיצים לעבר הניהול הכושל של צפרירים חולון, הכישלון בגיוס כספים ושחרורם של שחקנים מוכשרים ממחלקת הנוער וכרגע נראה שצפרירים חולון אט אט הולכת לאבדון, לפחות לפי תחושתו של חיים ירמיהו: "מישהו צריך להגיע ולהציל את המועדון מהידיים של ההנהלה כי זה לא יכול להימשך ככה".

 

אתה מפנה טענות קשות לעבר הנהלת המועדון.

"שמע אני יודע שלא מעניין את חלובה השחקנים. הוא דואג אך ורק לעצמו ומנהל את המועדון בצורה הרעה ביותר. אני מאמין שמישהו בסופו של דבר יקום ויתעורר בחולון ויציל את המועדון האהוב הזה. יש פה הרבה תושבים בחולון, הרבה צעירים שגדלים פה שפשוט מחפשים אופציות חלופיות מחוץ לעיר ובאמת כואב הלב".

 

חיים ירמיהו (באדום), לא פותח עונה בצפרירים חולון עקב ניהול כושל של ההנהלה בחולון.  (צילום: לירן דורף)

 

עשיתם עונה חלומית, וללא ספק החזרתם לתודעה את הפועל צפרירים חולון.

"נכון הייתה לנו עונה טובה, אך הנה עד שהתחברו שחקני נוער טובים ומוכשרים שוב זה התפרק ומישהו צריך לתת את הדעת על כך. לא ייתכן שגדלים פה שחקנים מוכשרים ואנחנו רואים אותם מצליחים במועדונים אחרים, זה מצב שלא ניתן לקבל אותו וחייב להגיע כאן השינוי. כול םיודעים מי אשם במצב, וחייבים למצוא לכך פיתרון בדחיפות".

 

השנה, היכן נראה את חיים ירמיהו משחק?

"חיים ירמיהו פותח את העונה בבני טייבה, אשר עלתה מליגה ג' אשתקד. בני טייבה כמו צפרירים חולון, יש לה עבר בליגת העל ואני מאמין שאני יצליח שם נתנו לי הצעה מצוינת מבחינת תקציב, מבחינת מקצועיות וכיום אני שם. אנחנו משחקים במחוז של צפרירים חולון, ובאמת שיכאב לי מאוד לשחק נגדם אך זה הכדורגל והספורטיביות. עברתי כל כך הרבה קבוצות בקריירה, ובהחלט כואב לי שאני לא ממשיך בחולון עונה נוספת".

 

בני טייבה יכולה להתמודד בצמרת הטבלה עם השועלים הוותיקים של הליגה?

"יש שועלים וותיקים בליגה הזאת, אך יש שם איצטדיון טוב, קהל ואנשים טובים שרוצים להחזיר את טייבה לימיה היפים והדרך לשם תהיה הוענה להתמקד בצמרת הטבלה ולהגיע לפלייאוף העליון, משם השמיים הם הגבול. יש שם הרבה שחקנים חדשים ואני מקווה שנהיה טובים העונה".

 

שיהיה בהצלחה!

הוסף תגובה
תגובות