אולי אחרי 17 שנים גם בבית דגן תהיה קבוצה בליגה ב'

לירן דיין, מאמנה של מכבי ג'לג'וליה אשתקד, החליט לוותר על אימון בליגה ב' ולרדת ולאמן בליגה ג', למה? הסיבה נקראת בית דגן. מועדון עם פוטנציאל של ליגה לאומית. לטענתו...

  • על ידי: אוהד רון
  • 07-09-2013
  • 16:19

לירן דיין בן ה-38, שנתיים מאמן בוגרים בליגה ב' ושנתיים משאיר קבוצות בליגה שהוכתרו כיורדות בטוחות, כמו שיכון וותיקים ואשתקד מכבי ג'לג'וליה. מאמן עם דרך שהגיע מלמטה, אימן מחלקות נוער וילדים בבני יהודה הפועל ר"ג והפועל ת"א. צבר את הנסיון באימון והתחיל לאמן בוגרים. לירן, ששיחק בליגות הנמוכות מכיר את רוב הקבוצות מה שמקל עליו מאד. והשנה כאמור, מאמן את בית דגן מליגה ג' מחוז ת"א.

לירן, מה הציפיות העונה?

ציפיות יש בכריות ובשמיכות...צוחק...אבל המקום אליו אנחנו מכוונים הוא לפחות מקום אחד מעל שנה שעברה כלומר עלייה לליגה ב' ממקום ראשון או ממקום שני.

 

לירן דיין, מימין, מגיע לבית דגן כדי להיתמודד על העליה. (צילום: אמיר דבי)

 

מי הבאתם? איזה שחקנים בולטים החתמתם העונה?

רוב הסגל נשאר מעונה שעברה. אנחנו מתבססים על הסגל הזה שהוא סגל טוב מאד למאבקי העליה. יש לו נסיון רב בליגה, ויש גם שחקנים צעירים ומוכשרים מאד. יש הנהלה שאפתנית שרוצה לעלות לליגה ב'  ורוצה מאד להתקדם. ואולי אחרי 17 שנים גם בבית דגן תהיה קבוצה בליגה ב'. מבחינת תנאים, יש לנו תנאים שלא מביישים קבוצה מליגה לאומית והראיה לכך היא שהפועל קטמון מהליגה הלאומית מתאמנת אצלנו במגרש.

 

אז למה בעצם ירדת לאמן בליגה ג'? הרי הצלחת בליגה ב'?

שנתיים אחרונות נלחמתי נגד הירידה והצלחתי לעמוד בזה בכבוד. השנה החלטתי לשדרג את עצמי בנסיון לעלות ליגה. אני במקביל מאמן נערים ג' בבת ים, וזה קצת מקשה עלי לאמן בליגה ב', לכן העדפתי לאמן בליגה ג' קבוצה לעלייה. בית דגן זה לא עוד מועדון בליגה ג' זה מועדון עם פוטנציאל.

 

מי היריבות שלכם השנה?

אני לא מסתכל על יריבות. אני מסתכל על הקבוצה שלי. אם נעבוד קשה ונכון ונביא שחקני חיזוק בנקודות שצריך, אני מאמין שלעלות ליגה זאת לא מילה גסה. ואשרי המאמין....

 

מילה לסיום: שתהיה שנה טובה לכולם, שנה של אושר, שנה של הצלחה ושיהיה בריאות לכולם והעיקר שנשמח נחייך ונמשיך לעשות את הדבר שאנחנו הכי הרבה אוהבים.

 

שיהיה בהצלחה!

הוסף תגובה
תגובות