מושלמים

הפועל שפרעם פגשה את כאוכב החזקה למשחק שהיה אמור לעצור את רצף הניצחונות הנהדר, אך חניכיו של ניסים אדרי עשו זאת שוב ושמרו על מאזן מושלם לאחר שלושה משחקי ליגה.

  • על ידי: עלאא בדרנה
  • 21-10-2013
  • 12:04

במסגרת המחזור השלישי של ליגה ב' צפון א' הפועל כאוכב של המאמן מחמוד אבראהים אירחה במגרשה הביתי שנפתח השבוע את הפועל שפרעם החזקה של המאמן ניסם אדרי. כאוכב הגיעה למשחק עם נצחון והפסד בשני המחזורים הקודמים ובמטרה להשיג נצחון שני העונה כשממול שפרעם הגיעה במאזן מושלם של 6 נקודות משני משחקים ורצתה להמשיך במומנטום. בשפרעם חסרו שני המגינים עבד סייף שלא עבר מבחן כשירות לפני המשחק והשמאלי שהורחק במשחק הקודם אחסאן מחמדאת. במקומם עלו בצד ימין אדהם נמר הבלם ובשמאל אחמד חגאג הוותיק. בנוסף, גם הקשר תאמר קאדריה נעדר. בכאוכב מן העבר השני חזר החלוץ אחמד חוסין אחרי ההרחקה ונעדר הקשר אבראהים אבו סאלח בגלל פציעה.

 

המשחק נפתח בסערה כאשר כבר בדקה הראשונה נור אבו גליל חוטף את הכדור פורץ מעביר רוחב וחוסין בושנאק בועט סנטימטרים ספורים מעל המשקוף. בדקה ה-5 כדור עומק של יוסף קורטאם מוצא את חוסיין בושנאק הפנוי אשר מוסר לנור אבו גלייל שעושה מקרוב 1-0 מוצדק להפועל שפרעם. בדקה ה-15 סלאח עיסאוי  פורץ עובר לרחבה ובועט  ליידים של חמאדי הזדמנות ענקית של כאוכב לחזור למשחק.

 

המשחק המשיך בקצב די רגוע ובדקה ה-37 סלאח עיסאוי הקשר של כאוכב נפצע, לא יכול היה להמשיך והוחלף. במקומו נכנס הקשר הוותיק עלאא בדארנה שהגיע מהפועל סכנין. המחצית הסתיימה ב-0:0.

 

ניסים אדרי מבסוט. מאזן מושלם

 

המזל הרע של כאוכב נמשך כאשר כבר בפתיחת המחצית השנייה חלוצה אחמד חוסין נפצע והוחלף על ידי סלאם אחמד. בדקה ה-63 חוסין בושנאק דהר לתוך הרחבה ובעט חזק לרשת: 2-0 להפועל שפרעם, שער ענק של החלוץ.

 

כאוכב לא ויתרה ובדקה ה-70 הבלם של כאוכב עלי טאהא שלח כדור עומק שפגע בדרך בראשו של שחקן הגנה של שפרעם ומגיע לעלאא בדארנה שנוגח ומצמק ל 2-1.

 

האוהדים ביציע. "אנחנו צריכים אותם" (צילום: עלאא בדארנה)

 

שפרעם לא הרפתה ובדקה ה-75 כדור חופשי של הפועל כוכב נחתך על ידי נוור אבו גלייל שיצא למתפרצת והעביר מהר לחוסין בושנאק ששולח כדור חכם למוהנד חאג' עלי שעושה 3-1 וסוגר עניין.

 

אחרי השער כאוכב החלה ללחוץ בכדי לחזור למשחק, אך מאמן שפרעם ניסים אדרי מוציא את חוסין בושנאק ומכניס את הקשר ההגנתי מחמוד זעיר כדי לשמור על התוצאה. בסיום המשחק בשפרעם היו מעודדים מהנצחון ומהמאזן המושלם, כאשר למעשה המטרה הושגה. בשישי הקרוב תפגוש שפרעם את הפועל כפר כנא היורדת מליגה א'. "אנחנו מודים לקהל הגדול שבא לעודד כל משחק, אנו משחקים עבורו והוא חשוב לנו" אמרו בשפרעם בסיום. 

 

השחקנים חוגגים. ניצחון שלישי רצוף (צילום: עלאא בדארנה)

 

הצד השני הייתה קצת אכזבה בקרב השחקנים לאחר המשחק, אך אם לשפוט לפי מה שאומר המאמן מחמוד אבראהים, הצוות המקצועי לא הרגיש כך: "נתנו משחק טוב היום. שלטנו במחצית השנייה. צריך לחזק את הקבוצה בשלוש עמדות לפחות, אנחנו עובדים על זה ומאמין שיהיה בסדר" 

 

הנהלת שפרעם חוגגת ניצחון.

 

(צילום:עלאא בדארנה)

הוסף תגובה
תגובות