עירוני מודיעין מציגים: "שבע בום"

עירוני מודיעין החזקה פגשה את צעירי רהט שרק לפני שבוע סיימה בתיקו עם שיכון המזרח. איך זה הסתיים? 7-1 קליל עם רביעייה של מלך השערים שלה, כפיר מלול.

  • על ידי: מערכצ גולר1
  • 02-12-2013
  • 09:40

עירוני מודיעין פתחה את המשחק בלחץ על שער רהט בתקווה לכבוש את השער כמה שיותר מהר על מנת לא להסתבך בהמשך. וכך גם היה,  דקה 4 אסי אסולין מרים כדור לרחבה שעובר את כולם ומגיע לכפיר מלול שעוצר על החזה פעם אחת, חותך מעט שמאלה, ובועט כדור לא חזק אבל מאוד מדוייק לפינה הרחוקה, כל הההגנה כולל השוער קופאים על מקומם ו1-0  למודיעין.
המקומיים שלטו ללא עוררין בדקות האלו ולחצו את האורחים ללא הפסקה.

 

שתי הקבוצות לפני המשחק. (צילום: פזי שינדלר)

 

דקה 14 הבליץ נמשך. פחימה המגן השמאלי מקבל כדור באגף חולף בקלילות על פני המגן שלו ומוציא כדור רוחב נהדר לכפיר מלול שעומד 10 מטרים מהשער ובועט בנגיעה ברגל שמאל פנימה. 2-0 מוצדק מאוד.
המקומיים הגיעו לעוד מספר הזדמנויות קורצות להגדיל את התוצאה אך ללא הצלחה והמחצית הסתיימה ביתרון שני שערים למקומיים.

 

כפיר מלול חוגג רביעייה מול צעירי רהט. (צילום: פזי שינדלר)


המחצית השנייה נפתחה כמו המחצית הראשונה.  איבוד כדור של בלם רהט במרכז המגרש נשלח לעבר אסי אסולין שמגיע למצב טוב מול השוער שבועט ימינה ופנימה. 3-0 למודיעין.
שחקני מודיעין השתלטו לחלוטין על המשחק ושיחקו כדורגל מהנה בניצוחם של עדי שקרוקה וציון זקן שהגיע השבוע מקטמון, שלטו במרכז המגרש והניעו היטב את המשחק.

 

חגיגית שערים תוצרת מודיעין...(צילום: פזי שינדלר)


דקה 69 זה כבר תבוסה, כדור ארוך שנשלח גורם לבלבול בין הבלם האורח לבין השוער, מלול אומר תודה, מקפיץ את הכדור מעל השוער וכובש בנגיחה את השלישי שלו במשחק ואת הרביעי של קבוצתו.

דקה 70 רהט ממתיקים במעט את הגלולה, כדור עונשין מ16 מטר של אלקרינאוי אחמד שבעט נפלא לחיבור של אוהב אהרון שלא יכל להגיב. 4-1 .

 

 

דוד קנבסקי ממודיעין עולה גבוהה לכדור גובה. (צילום: פזי שינדלר)

 

דקה 75 כדור ארוך מצויין של זיו סולומוביץ מגיע ליוני זכריה שעוצר את הכדור ומגלגל לפינה הרחוקה ופנימה.  5-1 למודיעין.

 

דקה80 שוב זיו סולומוביץ שולח כדור נפלא הפעם לכפיר מלול שמתגבר על הבלם שלו עובר אותו ובועט ברגל שמאל פנימה. 6-1 למודיעין.

 

דקה 88 ודן בן דור הצעיר מתכבד בשער לאחר פעולת הכנה טובה של בן בכור. 7-1 בסיום למודיעין.

 

כובש הרביעייה, כפיר מלול בתגובה :
אני משחק כבר לא מעט שנים בקבוצת בוגרים, וזו הקבוצה עם המרקם חברתי הכי טוב שהייתי בו. כולם כולל כולם אנשים טובים וזה דבר חשוב מאוד להמשך. מקווים לחזור לצמרת הגבוהה.

 

אמיר ציון נכנס לשחק. (צילום:פזי שינדלר)

הוסף תגובה
תגובות