שפרעם לא עושה הנחות

במג'דל כרום הבינו שהמשחק מול שפרעם לא יהיה קל, אך הם לא שיערו שירדו מנוצחים במגרשם הביתי, ובנוסף גם איבדו את המקום הראשון להפועל כפר קנא

  • על ידי: עלאא בדארנה
  • 31-12-2013
  • 10:16

ביום שישי האחרון נערך מפגש מסקרן בליגה ב' צפון א' כשהראשונה הפועל מג'ד אלכרום אירחה את הפועל שפרעם השלישית במגרש בבענה,כשההפרש בינהם עומד על 6  נקודות.

 

מגד אלכרום של איימן חלאילה ואחמד סבע הגיעה למשחק ללא הקשר איאד מנאע הפצוע ובמקומו עלה ראמי דאהר. מאמנה של שפרעם, ניסם אדרי, הגיע למשחק עם הרבה כאב ראש כאשר שהחלוץ נור אבו גלייל פצוע ולא התלבש. הבלם מוחמד אבו גליל פצוע ולא עבר מבחן כשירות והמגן השמאלי אחסאן מחמאדאת שסובל מקרע בגיד אכילס גם הוא לא היה מוכן ובמקומו עלה אחמד חגאג.

 

המשחק נפתח בקצב מהיר מאוד כששתי הקבוצות ניסו ללחוץושפרעם הגיעה ראשונה לשער של רבאח רבאח כאשר הבעיטה של ענאן בשנאק בדקה ה-10זעזעה את המשקוף של רבאח רבאח.

 

בדקה20  שוב כדור חופשי של שפרעם ושוב הקפטן ענאן בושנאק בעט אבל זה נעצר בחומה. שמונה דקות עברו וכדור קרן של שפרעם מוגבה לתוך הרחבה והשחקן הגבוה סאמר חמאדי הקשר האחורי של שפרעם נוגח בעוצמה לרשת, 1-0  לאורחים .

 

השחקנים לפני המשחק (צילום: עלאא בדארנה)

 

השער הזה הלחיץ את המקומיים ממגד אלכרום וחמם את היציעים.בדקה40  עבד סיף המגין הימני של שפרעם עולה לעזרת ההתקפה ומ30  מטר מפצץ את הרשת, 2-0  לשפרעם. הלם במגד אלכרום.

 

בדקה70  השופט ניב שטייף שרק לבעיטת עונשין מ-11  מטר לטובת מגד אלכרום אחרי נגיעת יד. בילאל סבע בעט חזק אבל השוער עורסאן חמאדי ירד ועצר והמשיך את היכולת הטובה שלו במשחק.

 

בדקה ה-90שוב השופט ניב שטייף שורק לבעיטת עונשיין מ-11  מטר לטובת מגד אלכרום והפעם זה חסן סרחאן שבעט לרשת, 2-1  בסיום.

 

שחקני שפרעם חוגגים. ניצחון מרשים (צילום: עלאא בדארנה)


שפרעם מצמצמת את הפער בינה לבין מגד אלכרום ל 3  נקודותכאשר שפרעם במקום השלישיבמאזן 25  נקודות. מגדאלכרום יורדת למקום השניבמאזן 28  נקודות. הפועל כפר כנא עולה למקום הראשון במאזן של 29 נקודות.

 

המאמן המנצח, ניסים אדרי, היה מאוד מרוצה מהנצחון ואמר: "כל הכבוד לכל השחקנים שלנו היום ניצחנו קבוצה עם תקציב עולה על התקציב שלנו בשלושרמות והבטחנו לכולם שאנחנו לא נופלים מאף קבוצה בליגה".

 

בצד המפסיד איימן חלאילה מאמנה של מגד אלכרום אמר:  "אני מסוג האנשים שקשה מאוד לשבור או לכופף אותי כי אני מאמין גדול בעבודה שאני עושה בקבוצה ובשחקנים שיש לי.הפסדנו משחק מול קבוצה עקשנית וכל הכבוד להם.הליגה עוד ארוכה".

הוסף תגובה
תגובות