"מגרד לי לחזור לכדורגל"

קובי פוסטג'י אומנם פרש מכדורגל, אך הוא עדיין בקיא בכל מה שקורה בליגות הנמוכות. הולך למשחקי הליגה, מייעץ למאמנים, חושב שקרית גת תעלה ליגה, ומשאיר פינה חמה בלב להפועל אזור: "כדורגל, הוא סך הכל ספורט"

  • על ידי: אביחי חיים
  • 19-01-2014
  • 08:52

קובי פוסטג'י בעל עבר עשיר בליגות הנמוכות. קובי עבר באור יהודה, אזור, מלאכי, ועוד קבוצות רבות במהלך הקריירה, כולם  קוראים לו "המופרע", כי הוא היה מתאבד על הדשא: "בכל משחק שעליתי נתתי את הלב והנשמה על המגרש. עכשיו אחרי 5 שנים של פרישה, אני אשקר שזה לא מדגדג לי לחזור לחיי הכדורגל".

 

פוסטג'י ודור העתיד: "בכל משחק שעליתי נתתי את הלב והנשמה על המגרש."

 

קובי משחק בליגות למקומות עבודה, למשחקי הליגות הנמוכות ועדיין למרות כל השנים, נשארה לו פינה חמה בלב להפועל אזור. "חוץ מזה ששיחקתי שם, הם עזרו לי למצוא עבודה טובה, עם פרנסה טובה וככה יש לי פינה חמה באזור. לצערי, שחקנים רבים שעזבו את אזור לא אוהבים את המועדון, אך לא אצלי כי אני מקבל את הכבוד הראוי מאנשי המועדון הנפלא. שי מאור עושה עבודה מעולה באזור, הוא למעלה משנתיים בקבוצה והוא מצליח יפה. יש שקט במועדון ובסך הכל, הם תמיד מצליחים וגם העונה הם יצליחו".

 

לאחר 5 שנים של שקט מכדורגל, קובי חושב שבסך העכל הרמה של הליגות השתפרה מאוד: "ללא ספק שהרמה בליגות עלתה הרבה מעל המצופה. היום, שחקנים בכירים בליגה הלאומית ואפילו ליגת העל יורדים לליגה א', על מנת פשוט לשחק כדורגל. אני זוכר שהייתי במלאכי, היה שם חירבה היום יש שם איצטדיון ודשא ברמה גבוהה מה שבהחלט נותן אווירה שונה. פעם היינו משחקים מלחמה על המגרש, היום משחקים כדורגל".

 

אתה בכלל רוצה לחזור לכדורגל?

"אני לא פעיל כבר 5 שנים, אבל מגרד לי לחזור לכדורגל. בכל תחילת עונה, קבוצות ומאמנים מתקשרים אליי לא מעט פעמים ורוצים להחזיר אותי מהפרישה לבוא ולשחק כדורגל, מתייעצים איתי על שחקן זה או אחר ואני שמח שהדעה שלי נחשבת בעיני אחרים בליגות האלה. טוב לי במקום שלי, אני בא לראות כדורגל וחוזר הביתה בראש שקט. כרגע, אני לא חוזר לכדורגל אבל אם יבוא מישהו ויציב בפניי אתגר, רוב הסיכויים שאלך על זה".

 

מי אתה חושב תעלה ליגה?

"המועמדת הודאית היא קריית גת, אבל מרמורק מפתיעה את הליגה. מכבי יפו תתאושש, כפר קאסם תחזור לתקופה הטובה ותהיה לנו ליגה מסקרנת ומעניינת עד מחזור הסיום. שיחקתי בכפר קאסם, ואני מכיר את הנפשות הפועלות שם. בכל מקום יש את הקומץ, אבל אני יכול להגיד באחריות: הקהל של כפר קאסם הוא קהל מתורבת, מעודד שבאמת אוהב את הקבוצה שלו".

 

קובי סיכם: "הכדורגל הוא היה חלק גדול מחיי, וגם עכשיו יש לו מקום נכבד. אנשים צריכים לזכור שכדורגל, הוא סך הכל ספורט ואז יהיה הרבה יותר טוב בחיים ובמגרשים בכלל".

 

 

 

הוסף תגובה
תגובות