יפיע שומרת על המקום הראשון

יפיע אירחה את האחרונה בטבלה, עירוני שעב, למשחק קצוות אמיתי בליגה ג'. ידה של יפיע הייתה על העליונה

  • על ידי: עלאא באדראנה
  • 21-01-2014
  • 08:48

יפיע אירחה את עירוני שעב, במטרה אחת להמשיך להיות במקום הראששון בטבלה. מאמנה של יפיע, זאהי ארמלי, כוכב מכבי חיפה לשעבר עלה עם הרכב ללא שוערו איוב אבו רינה, ששבר את האצבעות באימון המסכם ויעדר לראשונה העונה מהמשחק. במקומו פתח גאסר דקואר שהגיע השבוע מבני גדידה. מצד שני, זכה לשירותו של הקשר אחמד חטיב שחזר מפציעה ויחכה להזדמנות על הספסל.

 

זהאי ארמלי (צילום: עלאא בדאראנה)

 

את המשחק עצמו, שפט אלי ברק ללא עוזרים . זו הוראות חדשות של ההתאחדות אמר השופט. דבר שגרם להרבה טעויות במשחק ולבזבוז לא מעט זמן  של שחקני הקבוצות. המשחק נפתח, בקצב מאוד מהיר עולה ברמה מעל ליגה ג זה בטוח. ביפיע ניסו לתקוף דרך האגפים מצד שמאל, זה היה בשאר מגאמסה המצוין ומצד ימין בלט אנס חטיב . אבל כל ההגבהות לא נוצלו ונעצרו אצל שוערה של שעב הצעיר מועאד מוחמדי.

 

בדקה ה-41, בשאר מגאמסה המגן השמאלי פורץ, ונותן הגבהה מדויקת ואחמד דרויש בעט מתוך הרחבה 1-0 למקומיים. שחקני יפיע חשבו שהמשחק כבר בכיס שלהם, אבל שחקני שעב באו לשחק כדורגל ולהציל את הקבוצה מהתחתית בדקה ה- 59 עבד אל כרים גמל מנצל חוסר ריכוז בהגנה של יפיע ובועט לפינה השמאלית של גאסר דקואר וקובע שוויון 1-1 .

 

בדקה ה- 62 שעב הפכה את המשחק. כדור מוגבה לתוך הרחבה, אחמד חואלד, נעזר בשתי ידיו ודחק את הכדור לרשת מהפך 2-1 לאורחים שממוקמים במקום האחרון. אם היה עוזרים שופט, ספק אם השער היה נרשם. השער הזה הלחיץ את חניכיו של זאהי ארמלי שהתחילו לחפש אשמים. זאהי ארמלי בתגובה מהירה הוציא את הקפטן, נסים זבן, שהיה עצבני ושולח את אחמד חטיב שחזר מפציעה .

אחמד חטיב, עשה את השינוי. (צילום: עלאא באדרנה)

 

בדקה ה- 84 אחמד חטיב נכנס חם ופעיל למשחק, פורץ ומגביה ואחמד עאבד עם הראש קובע שוויון 2-2. דקה אחת חלפה, מוחמד מוחמדי שחקנה של שעב פגע בשחקן יריב ללא כדור וראה את הכרטיס האדום והצודק.

 

יפיע שומרים על הפסגה. (צילום: עלאא באדראנה)

 

בדקה ה- 88 היה זה שוב, אחמד חטיב מצד שמאל שנגח בעוצמה 3-2 חניכוו של זאהי ארמלי הופכים את הקערה על פיה. בדקה ה-90 איאד אלקוט קשרה של יפיע , בועט מ- 25 מטר לרשת והכדור בפנים.  4-2 לעירוני יפיע בסיום המשחק מה שנותן לה עד להודעה חדשה את המקום הראשון בטבלה.

הוסף תגובה
תגובות