בן חיים: "לא אחגוג אם אכבוש". שלמה: "לייצג את ליגה ג' בכבוד"

יניב חולון תתארח אצל שעריים במפגש הגביע של סיבוב ו'. הקבוצה מצמרת ליגה ג', תתארח אצל קבוצת הצמרת מכבי שעריים לחגיגה מופלאה של קסם הגביע. יש סיכוי להפתעה? כפי שאנו מכירים את משחקי הגביע, הכל יכול לקרות

  • על ידי: אביחי חיים
  • 27-11-2014
  • 14:58

משחקי הגביע הם תמיד חגיגה לעיניים. הצבעוניות, הסיפורים המעניינים על הקבוצות הקטנות של הכדורגל הישראלי, וה-חלום להיות הסינדרלה שתנסה להגיע כמה שיותר רחוק ואולי במקרים מעטים ביותר, להגיע עד לחיצת היד המפורסמת של נשיא המדינה והענקת גביע המדינה.

 

מחר, יצאו לדרך מספר רב של קבוצות מליגה א' -ג במטרה אחת, לנסות לעבור את השלב ולהשאיר את החלום קרוב קרוב למציאות. אחת מהקבוצות הללו היא, יניב חולון הקבוצה שרק הוקמה השנה מראשות הטבלה של ליגה ג'. תתארח במגרש ברחובות של יצלאל (עקב שזרוע בשעריים) אצל מכבי שעריים בקרב על הכרטיס הישיר לשלב הבא. 

 

על הנייר, שעריים עם תקציב אדיר ביחס ליניב חולון, אך נא לא לזלזל בקבוצה מליגה ג' בייחוד שמדובר לפחות על הנייר בגלאקטיקוס של ליגה ג'. נתחיל עם המפגש הפיקנטי, מוסא בן חיים ישחק נגד מכבי שעריים. ללא ספק, מוסא עדיין מחובר בדם העורקים למועדון הכחול של רחובות ורבית מחבריו הרחובותים, חגגו עימו באירוע הבת מצווה של בתו אמש (מזל טוב מוסא).

 

מוסא ושלמה, באים ליהנות ואולי להפתיע. (אביחי חיים)

 

"יהיה מרתק ואפילו מרגש, כי זה מועדון שהייתי מזוהה עימו מאוד", הדגיש מוסא. "יש לי זיכרונות מצוינים מהקהל של שעריים. זה קהל שלא שוכח מה שעשיתי ותרמתי בשביל הקבוצה ולכן אני מעריך אותו מאוד". לגבי הסיכויים, הגיב: "הסיכויים מאוד קטנים, הפער בין הקבוצות מאוד גדול כך שאנחנו באים ליהנות והליגה יותר מעניינת אותנו. כמובן שלא אחגוג אם אכבוש".  

 

שחקנה הנוסף של יניב חולון, חיים ירמיהו, בעל עבר עשיר בליגות הנמוכות, מאמין שבמשחק אחד, הכל יכול לקרות: "אנחנו קבוצה ברמה של ליגה אחת מעל, אז אי אפשר להפחיד אותנו. בנוסף, יש לנו 11 שחקנים שעברו "משהו" בקריירה שלהם ויהיה משחק קשה מאוד שהכל יכול לקרות".

 

חיים ירמיהו, אחד החשובים ביניב חולון. (אביחי חיים)

 

בלם הקבוצה, יניב עמיאל, שהגיע לאחרונה לקבוצה מליגה ג' לאחר לא מעט שנים ביפו בליגה א', ובקבוצות השונות, הגיב: "קודם כל, אני חושב שאנחנו רחוקים מלהיות ה-גלאקטיקוס כפי שכולם מכנים אותנו. אמנם, נבנתה קבוצה טובה כאן אבל אנחנו מגיעים צנועים לכל משחק, באים ליהנות, וכמובן שהגביע פחות חשוב, כי לנו יש מטרה אחת והיא עליית ליגה". עמיאל התייחס לליגה עם מבט לקראת הגביע: "בליגה מאוד מורכבת וקשה, עם קבוצות כמו נורדיה, שמשון, מודיעין ועוד רבות וטובות, כמובן שהבדלי הרמות משמעותיות אבל אסור לשכוח שיש לנו כמה שחקנים שהם לא שחקני ליגה ג' כגון: חן מלכה, מוסא, רמי לוז, ועוד רבים וטובים לכן, אני תמיד מאמין. מי האמין לפני 4 שנים שקבוצה מליגה ב' (מכבי קביליו יפו א.ח)  תנצח את הקבוצה מהמקום הראשון של הליגה הלאומית קרית שמונה, זה היופי בכדורגל הכל יכול לקרות".

 

יניב עמיאל חוגג ביפו, האם יחגוג מחר? (אביחי חיים)

 

מאמנה של יניב חולון, שלומי שלמה, סיכם לקראת המפגש מחר: "אנחנו באים ליהנות מהחוויה. אנו משחקים נגד קבוצה שהיא אחת הטובות של ליגה א'. שעריים מאומנת היטב עם מאמן מצוין, ובאמת שיש לי קבוצה טובה, אבל באמת שהראש שלנו יותר בליגה מאשר בגביע. נבוא ליהנות מהקהל הנפלא של שעריים, לתת משחק טוב, ספורטיבי, ובעיקר הוגן, ולעשות את המקסימום על מנת לייצג את ליגה ג' בכבוד".

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. שעריים (וזה 27-11-2014, 16:09)
    מוסהאתהגדולבסחותחהאנחנוהיוםבצמרתליגהא
  2. שעריים חולון היו ימים צומן נגד זיתוני קרבות קשים (שעריים חולון לזכר הימים היפים בליגה א 27-11-2014, 17:48)
  3. מוסה...אתה שערוקי לנצח! אוהים אותך! (שערוקי 27-11-2014, 18:03)
  4. עשיתם את מוסא כוכב ! חאלס !!!!!!! (שעריים 27-11-2014, 18:10)
  5. מלחמה (מאיר 27-11-2014, 18:33)
    שעריים באש ובמים
  6. בשעריים ישחקו מין הסתם הצעירים המוכשרים (מוסא אוהבים אותך 27-11-2014, 19:07)
  7. כנסו לשמוע סיפור (לוחם יהודי כחול 27-11-2014, 19:28)
    מאמן חולון תודה על הפרגון לקהל !! הלוואי ותצליח ודבר שני והכי חשוב מוסא בן חיים !!! האיש הזה עשה לנו כזה כיף בנשמה שאם זה תלוי בי אני נותן לו בית מתנה לא גביע פשוט !!!!
  8. הסנדרלה של הליגה מכה שנית (יאללה שעריים 27-11-2014, 22:40)
  9. שעריים (מרגלית 28-11-2014, 00:31)
    בהצלחה לחולון
  10. שעריים תביסו את החלאות (צפרירים 28-11-2014, 12:33)
    ארזי ושלומי שלמה אתם הקללה של יניב , עד שעופר לא ינקה אתכם אתם קללה עליכם רעים