"אין על מה לדבר חוץ מ-3 נק'"

לקראת המשחק הקרוב של קרית ים מול אחווה חיפה, יעקב רבינוביץ בטוח בחבריו לצוות שיעשו את העבודה. לגבי המקום הראשון: "אם זה נתפס, זה יכול להיתפס עד הסוף"

  • על ידי: אביחי חיים
  • 18-12-2014
  • 12:03

למי שלא מכיר את מ.ס קרית ים, היא הקבוצה במקום הרביעי בצמרת ליגה ג' שומרון. יחד עם אריות הליגה; רובי שפירא חיפה, הפועל טירת הכרמל, בית"ר פרדס חנה. קרית ים הינו מקום חביב ונעים, שלפי הנהלת הקבוצה כל דבר מעבר למקום בחלק העליון של הטבלה יהיה בונוס. בפועל, קרית ים בונה את עצמה לקראת שנה הבאה לעלות ליגה. ערן כנפו הוא מאמנה של קרית ים, יחד עם עוזרו ניסן. שחקן הקבוצה, יעקב רבינוביץ, מספר: "עם המאמן ערן, היו לי כמה מפגשים יחדיו בכדורגל- שיחקנו יחד ועוזרו ניסן היה שומר עליי במשחקים בתור קשר אחורי, הוא היה שומר הראש שלי. כולם כאן מרגישים בבית, יש אווירה טובה באימונים ועל כך צריך לשמור". 

 

יעקב רבינוביץ בן 35, עבר לא מעט קבוצות בחייו, ביניהם צור שלום, עפולה, מגדל, נהריה, קריית אתא, עכו וכו'. ביניהן זכה לעלות 4 פעמים עם הקבוצות ליגה. "קרית ים, זוהי העונה הראשונה שלהם והופתעתי לטובה מהמקצוענות הקיימת כאן, מסביר. מבחינת ניהול, סדר בחדר ההלבשה, מגרש נפלא, ואם ישמרו על כך הם יכולים להגיע לפחות לליגה א'. את התנאים יש כאן ואני אוהב את הדרך שנבנית כאן". 

 

יעקב רבינוביץ, רוצה לחזור עם 3 הנק'. (דני אלטרוביץ)

 

על המשחק האחרון מול פרדס חנה, בה יצאה קרית ים עם תיקו מאכזב, הגיב: "אני מרגיש פספוס מול פרדס חנה. במחצית הראשונה, הרגשנו שאנחננו מעליהם בדרגה אחת או שניים, למרות שהיו חסרים לנו שחקנים מרכזים במשחק. אני סבור שאם ישמרו על הסגל או יתחזקו בעוד שניים- שלושה שחקנים אז קרית ים תגיע רחוק". 

 

במשחק הבא אתם חוזרים הביתה ופוגשים את אחווה חיפה, לא קל.

למרות שזה יהיה משחק לא פשוט, אין על מה לדבר חוץ מ-3 נק'. במשחקי הצמרת, אין משחקים קלים נגד התחתית אתה יכול לסיים משחקים כבר במחצית הראשונה. בסך הכל אני מאמין שרוב הקבוצות בצמרת די שוות על כר הדשא".

 

יש סיכוי שקרית ים תקרא תיגר על המקום הראשון?

על המקום הראשון, אני לא מאמין, מקום שני-שלישי בטוח שכן. הקבוצה נבנית לשנה הבאה, העונה אנחנו בונים ונהנים לקראת השנה הבאה. מה שנרוויח השנה זה רק בונוס, אבל בכדורגל הכל יכול לקרות. כפי שקרה לי לפני 12 שנה, עליתי עם צור שלום לליגה ב' מחזור 13, היינו בהפרש של 8 נק' ובסיום העונה עלינו ליגה. אם זה נתפס, זה יכול להיתפס עד הסוף". 

הוסף תגובה
תגובות
  1. אוהבים אותך איש יקר (אבי כץ 18-12-2014, 12:50)
    ליעקב היקר אוהבים אותך בנהריה ומתגעגעים
  2. פספוס (נדב 18-12-2014, 23:10)
    שחקן עם טכניקה טובה. חבל שהתפספס ולא התגלה בגיל צעיר יותר. בקלות היה מגיע ללאומית. בהצלחה בהמשך.