דרבי אשדודי בליגה ג': מכבי אשדוד חוזרת לחיים

בלעדי: לאחר שהתבשרנו כי הפועל אשדוד המיתולוגית הולכת לקום מחדש בליגה ג', עתה נראה כי היריבה מהצד השני של הכביש, מכבי אשדוד, הולכת להצטרף אליה לליגה ג' ולחזור לתחייה. יוזם הרעיון: "אחרי שראו מה באמת מתנהל בקבוצה המאוחדת, החליטו שהגיע הזמן"

  • על ידי: אביחי חיים
  • 06-03-2015
  • 07:14

האם אנו עדים לאחד מרגעי המהפכה, בעיר אשדוד? כנראה שכן. הקבוצה המאוחדת של אשדוד עירוני מ.ס אשדוד כבר לא מייצגת את תושבי העיר. רבים מהתושבים לא מרוצים מהתנהלותו של ג'קי בן זקן בכל מה שקשור לניהולו של המועדון. למרות מאמצים רבים של ג'קי להחזיר את הקהל האשדודי למגרשים עם כרטיסים חינם לתושבים, והנחות גדולות בקניית הכרטיסים למשחקי הבית. כל המהלכים הללו ורבים נוספים, לא הועילו והקהל האשדודי נשאר בביתו.

 

לאחר הפרסום על הקמתה מחדש של הפועל אשדוד בשבוע האחרון באמצעי התקשורת השונים, עתה נראה כי היוזמה העלתה אפשרות כי גם מכבי אשדוד המיתולוגית תוקם מחדש בליגה ג'. האם כבר בשנה הבאה, נראה דרבי אשדודי בליגה ג'? על פי יזם הרעיון, יעקב קראדי זה עוד רחוק.

 

(דף הפייסבוק- מכבי עירוני אשדוד)

 

"הרעיון צץ הרבה לפני הפועל אשדוד, רק שלא הייתה היענות בשנים האחרונות", מסביר. "אחרי שראו מה באמת מתנהל בקבוצה המאוחדת, החליטו שהגיע הזמ להקים מחדש את מכבי אשדוד. בוא נמתין לאחרי ה- 18 לחודש, לישיבה הכללית ואז נחליט לגבי הצעד הבא. הדולפינים יוזמים התחדשות עירונית‏".

 

המכביסטים באשדוד חוזרם? (דף הפייסבוק- מכבי עירוני אשדוד)

 

קישור לדף הפייסבוק הרשמי של הקבוצה: https://www.facebook.com/groups/1801687253389148/?ref=notif&notif_t=group_name_change

הוסף תגובה
תגובות
  1. מהפכה של שמחה- יש לנו דרבי בשנה הבאה! (אשדודי בנשמה 06-03-2015, 07:30)
  2. יותר כדי שיתנו להפועל (שש 06-03-2015, 10:26)
    ואז יראו איך הולך עם הפתיחה של הפועל ואז יתנו גז לפתוח את עירוני לפתוח שני קבוצות חדשות באותה עונה לא נראה לי שזה ילך
  3. אופיום להמונים (אולטראס 70 06-03-2015, 12:38)
    הכדורגל שייך לעם לא לעסקנים. מי שרוצה פרסום שיחפש. אותו במקום אחר השאירו לנו את הכדורגל עם שמחת חיים. ללא בקרה תקציבית ומשכורות עתק נסענו בטיוליות לכל משחק. חוץ ונהננו מהאוירה היה. פעם שמח פה שיהיה בהצלחה.
  4. כל אשדוד רוצה שגם הפועל וגם עירוני יחזרו (מאור 06-03-2015, 16:05)
    הפועל מעולם לא הייתה הליגת הראשונה ובזכות האיחוד הם זכו לשחק שם כי עירוני אשדוד ץמיד שלטו בעיר והפועל קינאו בהצלחות שלה בעזרת השם שתיהם יחזרו אמן