הצבע הצהוב חזר לעיר

אחרי הכנות רבות ולא מעט קשיים מכבי עירוני אשדוד את העונה. יו"ר הקבוצה, סער גינזבורסקי התרגש: "זו הייתה התפוצצות מטורפת של רגשות". מאמן הקבוצה, פיני עייש: "מרגישים מחוייבות ענקית לא לאכזב אותם". צפו בסרטון מאימון הפתיחה

  • על ידי: אביחי חיים
  • 21-07-2015
  • 09:28

אפשר לומר מזל טוב למכבי עירוני אשדוד, על פתיחת אימוני הקבוצה לשנה החדשה.  כ- 500 אוהדים הגיעו לאיצטדיון הסינטטי ברובע ב' באשדוד, לחגוג את חזרתו של המועדון הצהוב. האווירה הייתה מחשמלת. תופים, שירי עידוד וגם אבוקות מילאו את המגרש באשדוד מול שחקני הקבוצה והצוות המקצועי שהתרגשו למראה זה לקבוצה שרק הוקמה בליגה ג'.

 

 

האוהדים על כר הדשא עם האבוקות. (מוטי קדוש)

 

יו"ר המועדון, סער גינזבורסקי, התרגש: "במשפט אחד: זו הייתה התפוצצות מטורפת של רגשות. האהבה של האוהדים למשחק חזרה, והוכח מעל לכל צל של ספק שהכדורגל באשדוד אולי מת אבל אתמול הוא נולד מחדש".

 

מאמן הקבוצה, פיני עייש, סיפר על חווית האימון פתיחה: "היה אימון פתיחה עם אנרגיות מטורפות. כ- 500 אוהדים הגיעו למגרש כשעה לפני האימון, עם אביזרי עידוד, דגלים של עירוני ודגלי המדינה. הייתה אווירה שלא מביישת קבוצות בליגת העל. חוויתי אימוני פתיחת עונה בשנותיי כמאמן, אבל פתיחה כזאת לא זכורה לי. השיא היה כ- 15 דקות מפתיחת האימון, כאשר כל הקהל פרץ לתחומי המגרש והרעיף אהבה ענקית לשחקנים ולצוות. נזרקו רימוני עשן, חזיזים, זיקוקים ומנקודת מבטי, האוהדים נתנו ביטוי לרגשות של הרבה שנים שהצטברו ליום הזה. לאחר כ- 20 דקות של הפסקה, כיאה לאוהדים מתורבתים עלו כולם ליציע והאימון חודש כאשר קיבלנו עידוד לאורך כל האימון. מבחינתי היה מאוד מרגש. למען האוהדים, אנחנו מרגישים מחוייבות ענקית לא לאכזב אותם".

 

מאמן עירוני, פיני עייש, מורם על כתפיהם של האוהדים. (מוטי קדוש)

 

אבוקות באימון הפתיחה. (מוטי קדוש)

 

הקהל ביציע, נתן את הגרון. (מוטי קדוש)

 

צפו בסרטון מאימון הפתיחה של מכבי עירוני אשדוד. (צילום ועריכה: שי אידין)

 

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. בהצלחה (חזי רשתי 21-07-2015, 11:08)
    פיני התותח בהצלחה
  2. חבורה של סרדינים לא מפותחים (אלון 21-07-2015, 14:56)
    גיקי קבר אותכם ויקבור אותכם שוב