רומן זולו חתם במכבי נצרת עילית: "המטרה? לנסות לעלות ליגה"

המאמן העפולאי המוכשר, רומן זולו (27), שהחזיק בקיץ בכמה הצעות מליגה ב', החליט בסופו של דבר להמשיך עונה נוספת במכבי נצרת עילית: "העדפתי לאמן עוד עונה במקום מסודר בליגה ג' מאשר לאמן בליגה ב' בכל מחיר". המצטרפים החדשים לקבוצה: יותם מלול, שמעון בוסקילה וליאור לוי (נפתלי)

  • על ידי: אורי דוד
  • 02-09-2015
  • 09:46

מכבי נצרת עילית, אחת המועמדות המרכזיות לעלייה בליגה ג' מחוז יזרעאל, פתחה השבוע את אימוניה לקראת העונה הקרובה. המאמן הצעיר והנמרץ רומן זולו, שהחל את קריירת האימון שלו במחלקת הנוער של הפועל נצרת עילית, סיכם לעונה נוספת בקבוצה.  

עבור רומן זולו, בן ה-27, זו תהיה עונה שנייה ברציפות בקבוצה. לקראת העונה הקרובה השאיפה היא לנסות להעפיל לליגה ב', ועל פי הסגל המתגבש בימים אלה נראה כי הקבוצה מסוגלת להיאבק חזק על כרטיס העלייה. עד כה סיכמו בקבוצה לא מעט שחקנים בולטים ששיחקו בעבר הלא רחוק בליגות א' ו-ב' ומסוגלים לסחוב את הקבוצה בדרך למטרה. כמו למשל; יותם מלול, מאיר עטיה, מושיקו תורג'מן, שמעון בוסקילה, ליאור לוי (נפתלי) ויוסי קאופמן.

 

שיתוף פעולה משפחתי. יותם מלול מצטרף לגיס שלו מאיר עטיה

 

במהלך הקיץ קיבל המאמן העפולאי המוכשר מספר הצעות מליגה ב' כשהוזכר גם כמועמד אפשרי לאמן את אסי גלבוע שירדה לליגה ב', אולם בסופו של דבר הוא בחר להמשיך עונה נוספת במכבי נצרת עילית, שנחשבת לאחת הקבוצות המסודרות בליגות הנמוכות.

"העדפתי לאמן עוד עונה בליגה ג' במקום מסודר כמו מכבי נצרת עילית שיש בו תנאים טובים כמו בליגה א' מאשר לאמן בליגה ב' בכל מחיר", מסביר המאמן רומן זולו, "אני מאמין ביכולות שלי ומשוכנע שבעתיד אקבל את ההזדמנות שלי בליגות גבוהות יותר. כרגע אני מרוכז כל כולי במכבי נצרת עילית ומקווה שביחד עם היו"ר שרון סויסה והשחקנים החדשים שצירפנו, ניתן עונה טובה בתקווה להעפיל לליגה ב'". 

 

המאמן רומן זולו עם היו"ר שרון סויסה

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. בהצלחה למכבי נצרת עילית עוד מעט יהיה דרבי עם הפועל (גולן 02-09-2015, 11:25)
  2. כל הכבוד לנצרת עילית על ההחתמות אינשאללה תעלו יש לכם מאמן מצויין (ראמי מעוספיה 02-09-2015, 11:27)
  3. רומן בהצלחה (משה 02-09-2015, 13:09)
  4. שרון סויסה הגיע הזמן שכבר תעלו ליגה (עומר 02-09-2015, 13:09)