בני זלפה בליגה ב'

בני זלפה, סגנית מחוז יזרעאל בעונה שעברה, שהפסידה את העלייה על השולחן הירוק. בסופו של דבר גם זכתה לעלות לליגה ב' על השולחן הירוק לאחר האיחוד של חדרה ואולגה והעלייה של אסי גלבוע לליגה א'.

  • על ידי: גיא גולדפרב
  • 12-09-2015
  • 09:12

סגנית מחוז יזרעאל בעונה שעברה שהפסידה את העלייה לליגה ב' על השולחן הירוק קיבלה את ההודעה המשמחת לאחר שפירוקה של גבעת אולגה אושר רשמית ובמקביל גם הישארותה של אסי גלבוע. "נבנה קבוצה טובה", אמר המאמן, נביל אמארה

לא רק באסי גלבוע שמחו אמש, גם בזלפה התקיימה חגיגה ספונטאנית לא פחות לאחר שהקבוצה המקומית קיבלה הודעה רשמית שגם היא מועלת ליגה – לליגה ב'.

 

למי שלא עקב, בני זלפה סיימה בעונה שעברה כסגנית מחוז יזרעאל והייתה אמורה להעפיל לליגה ב' כסגנית עם המאזן השני בטיבו (לאחר בני נחף).

 

אולם בתום עונת המשחקים, הגישה אחי ביר אלמכסור (שנייה במחוז גליל תחתון) ערעור על הפחתת 3 נקודות ממאזנה בגין הרשעה בניסיון להטיית המשחק עם צעירי טמרה, זכתה בו וקיבלה את שלוש הנקודות חזרה מה שמיקם אותה כסגנית עם המאזן השני בטיבו.

התפרקותן של הפועל סכנין ועירוני צפת זיכו את בני נחף ואת אותה מכסור בכרטיס לליגה ב' ואילו זלפה נשארה בחוץ.

 

אנשיה לא ידעו את נפשם מרוב תסכול אך בלית ברירה החלו את ההכנות לעוד עונה בליגה ג' כשהמטרה היא לעלות ליגה והפעם דרך המגרש. הפרסומים על האיחוד בחדרה, החזירו שוב את התקווה אצל בני זלפה ואמש היא קיבלה את ההודעה הרשמית: אתם בליגה ב'.

 

"אין מאושר ממני", אמר המאמן, נביל אמארה, "הצדק יצא לאור ואני גם שמח שנשחק במחוז שרצינו, צפון ב'. העונה יהיה מאד מעניין בואדי ערה. נחזק את הקבוצה ב-3-4 שחקנים ונבנו סגל יציב למרכז טבלה".

 

סגל יציב למרכז טבלה. בני זלפה בעונה שעברה (יח"צ)

 

אגב, במקביל החלו בבני נוג'ידאת שירדה בעונה שעברה מליגה ב', לבדוק אופציה של הגשת ערעור דרך פרצה לטענתם שקיימת בתקנון אולם הסבירות שיזכו בו, נמוכה עד אפסית. 

הוסף תגובה
תגובות
  1. מזל שעליתם אתם חשובים לליגה (יפואי 12-09-2015, 10:10)
  2. זלפה בליגה ב (מגיע להם אנשים טובים מאמן נשמה) (יובל 12-09-2015, 16:16)