רוחות חדשות בכפר קאסם ניבראס

כמו בעונה שעברה, גם העונה עושה רושם שליגה ג' שרון תהיה מאד מעניינת. אריאל, כפר ברא, שמשון כפר קאסם, ג'ת, הנתנייתיות ועושה רושם שגם את ניבראס כפר קאסם יש לכלול במשוואה. בשישי רשמה העפלה היסטורית לחצי גמר גביע המחוז

  • על ידי: תאמר סרסור
  • 24-09-2015
  • 10:16

למי שזוכר, ליגה ג' שרון בעונה שעברה הייתה אחת המותחות ביותר עד שהפועל פרדסיה ברחה לכולן שני מחזורים לסיום. לא פחות מ-5 קבוצות היו מעורבות במאבק העלייה עד אותו שלב: בית"ר אריאל, שמשון כפר קאסם, השרון נתניה וכפר ברא.

 

העונה מפלס המתח צפוי לעלות לאחר שעירוני ג'ת עברה מליגה ג' שומרון, כשגם קבוצות שנחשבו חלשות בעונה שעברה רוצות להצטרף אל החלום. אחת מהן היא ניבראס כפר קאסם, שהוקמה בשנת 2008 על ידי היושב ראש, איברהים סרסור שעדיין מכהן בתפקיד.

 

העונה נקראת הקבוצה "קווי", על שמו של אביו של איברהים סרסור, עבדאלקווי סרסור, אחד מסמלי הכדורגל הקסמאווי.

לאחר שהקבוצה איישה את תחתית הטבלה מאז שהוקמה החליטו שם לשנות גישה ובקיץ החולף עברה מהפכה שלמה כשהיו"ר החליט שהגיע הזמן לשינוי.

 

הגיע הזמן לשינוי. איברהים סרסור (תאמר סרסור)

 

לצורך כך, גויס למשימה שחקן העבר ומאמן הנערים של מ.ס כפר קאסם, ג'אד סרסור שהצטרף לצוות הניהולי יחד עם שוער העבר, מאהר סרסור והספונסר החדש עבדאללה סרסור שהצטרף להנהלה וינסה לעזור להם להשיג את המטרה כפי שאמר איברהים סרסור: "קודם כל נשנה את פני הקבוצה כדי שנראה טוב במטרה להתברג בצמרת".

 

מיד שהגיע לקבוצה הביא ג'אד סרסור את המאמן שאדי אבו-דיב וזה ניצל את ירידתה של מכבי ג'לג'וליה לליגה ג' וצירף שלושה שחקנים משם: ריבחי שוואהנה ששחק בחמש השנים האחרונות בג'לג'וליה וגדל במחלקת הנוער של הפועל כפר סבא, מוחמד עיסאווי בן ה-20 שגדל בג'לג'וליה והיה על סף חתימה במורשה מליגה א', ומוחמד ניס הוותיק שעלה עם ג'לג'וליה לליגה ב' ויש לו ניסיון רב בליגות האלה.

 

עוד שחקן שהגיע הוא אמיר פריג' שעלה עם שועאע כפר קאסם לפני שנתיים לליגה ב' ואיתו גם השוער מוחמד עיסא. בנוסף צירפה ניבראס שחקנים מקבוצות הנוער של שועאע ומ.ס כמו עמאר בדיר ואנס טהא.

 

בחלק מהבנייה מחדש הקים ג'אד סרסור גם קבוצת נערים ובית ספר לכדורגל כאשר המטרה היא לייצר דור עתיד לקבוצה הבוגרת.

בנוסף יש לומר גם ששחקן ומאמן העבר של כפר קאסם, נתן שפירא תומך בקבוצה, מגיע  למשחקים ומאפשר לשחקנים להתאמן בחדר הכושר שבבעלתו בלי תמורה.

 

לבנות דור עתיד. ג'אד סרסור (תאמר סרסור)

 

בשישי האחרון רשמה ניבראס היסטוריה קטנה שהעפילה לחצי גמר גביע המחוז כשניצחה בפנדלים 7-6 את הפועל אורנית (1:1 בתום 120 דקות). בשישי הקרוב תשחק הקבוצה מול מ.ס. נתניה, עוד קבוצה שחולמת העונה על הצמרת הגבוהה.

הוסף תגובה
תגובות