סיכום משחקי גביע המדינה

האשדודיות בשלב הבא, גם בית"ר נורדיה שם. תשיעייה לעוצמה חולון, שביעייה לקריית עקרון. גם חבל מודיעין פתחה עם ניצחון. מ.ס. נתניה אותתה על כוונותיה. בליגה ב': נהריה ניצחה את בית"ר חיפה

  • על ידי: מערכת גולר 1
  • 26-09-2015
  • 13:48

שעה שבליגה א' כבר התחילו לשחק בליגה, בליגות ב' ו-ג' עדיין מתקיימים סיבובי הגביע המוקדמים.

אתמול (שישי) נערכו סיבוב ב' בליגה ג' וסיבוב ג' בליגה ב' שהוא בעצם שלב חצי הגמר המחוזי כששתי המנצחות שלו מעפילות בעצם לסיבוב ו', בלי קשר לתוצאה בינהן בסיבוב ד' (גמר הגביע המחוזי).

 

בליגה ב' נערכו למעשה שני משחקים בלבד כשהיתר יושלמו מחר (ראשון) וביום שלישי וזאת בשל הסכמתה של ההתאחדות לדחות את אלה שמשתתפות בהם נציגות המגזר (בגלל חג הקורבן).

 

במוקד עמדו משחקיהן של שלושת האשדודיות ומשחקה של בית"ר נורדיה שמשכו מן הסתם קהל בהתאם.

האחרונה הייתה הראשונה שפתחה את היום כשהתארחה ב-10:45 בבוקר אצל עירוני גדרה הסימפטית במגרש בקריית עקרון.

במשך 68 דקות הצליחה גדרה להתגונן עד שבה רן דדיה וכבש את השער היחיד במשחק. הרחקה של אביתר מויאל המקומי לא עזרה לירושלמים שלא הגדילו את היתרון.

 

גם קבוצת האוהדים, הפועל אדומים אשדוד נלחמה קשות ביריבתה, הפועל ירוחם שלעיני כ-300 צופים לא הייתה רחוקה מלהפתיע במיוחד לאחר ששימי ביטון הורחק משורות אשדוד בדקה ה-68.

לאחר 120 דקות עקרות התייצבו שתי הקבוצות לדו קרב פנדלים ממהלכו החטיאו האורחים מירוחם שתי בעיטות בעוד שהאשדודים דייקו בכל הארבע שלהם מרגליהם של עמוס וזנה, יוחאי עזרן, ליאור סיבוני ובוריס ששניה שכבש את שער הניצחון.

 

ניצחון קשה לאדומים מאשדוד. ששניה (אריק ז'ורנו)

 

האשדודית השנייה, מ.כ. הפועל הביסה 0:3 בחוץ את עירוני שדרות אם כי גם זה לא היה קל. רותם מיטב משדרות הספיק להחטיא פנדל בדקה ה-36 לפני ששלו אילוז העלה את האשדודים ליתרון בדקה ה-62.

חמש דקות מאוחר יותר נותרה שדרות ב-10 שחקנים לאחר שסדי בוהדנה הורחק ומכאן הדרך של האשדודים לניצחון הייתה סלולה כשמתן נגה ואילוז בשערו השני במשחק סגרו עניין.

 

מכבי עירוני אשדוד התקשתה אף היא מאד אך גברה בסופו של דבר 0:1 על מ.כ. ערד הסימפטית משער של מיודענו, דניאל טולמסוב אקס רמת ישראל.

 

את התוצאות של היום סיפקו עוצמה חולון שמחצה 1:9 את מכבי אור יהודה (שלושער לבן אלוני) וקריית עקרון שהביסה 0:7 את מבשרת ציון.

 

עוד אשדוד בשלב הבא. שחקני מ.כ. חוגגים עלייה (אורי גבאי, "דין וחשבון")

 

המשחק המרכזי של מחוז ת"א גברה קריית שלום בחוץ על נווה גולן 1:3 בתום הארכה.

עידן טוטח העלה את קריית שלום ליתרון בדקה ה-57, שי אמיר השווה חמש דקות מאוחר יותר ואילו בתוך תוספת 30 הדקות הכריעו בר כהן (98) ובן דיין (120) את המשחק לטובת האורחים.

 

יתר המשחקים בסיבוב ב' בליגה ג': נווה שאנן - אור עקיבא 1:0, בני חורפיש - מ.ס. ג'וליס 5:0, חבל מודיעין – טירת שלום 0:2, בית"ר יפו – בני יהוד 3:4, שיכון ותיקים – שמשון ת"א 5:0. ביום ג': אליצור יהודה – עירוני חורה.

 

בסיבוב ג' חגגה מ.ס. נתניה על חשבונה של כפר קאסם ניבראס כשהביסה אותה 2:5 והעפילה לגמר המחוז.

דני רובל היה איש המשחק כשכבש את שלושת השערים הראשונים לנתניה (7,13, 37). ניבראס צימקה מבשר של עלי אבו ג'עבר אך זוהר חסן החזיר את היתרון בן שלוש השערים לנתניה. ואסיף בני ג'מע צימק שוב וחסן בשערו השני במשחק חתם את התוצאה.

 

נתניה תשחק בגמר המחוז ועל הזכות לשחק בסיבוב ו' נגד בני ג'ת שהביסה 1:4 את מ.כ. אריאל. שי מוטאי כבש צמד, שאוקי עיסא ואביב עזריה הוסיפו ואת השער המשווה הזמני לאריאל כבש נדב אביטן.

 

בליגה ב' גברה בית"ר נהריה בבית 0:2 על בית"ר חיפה משערים של מיכה ששון ואיליה זאיקה ותחכה למנצחת בין בני כאבול והפועל שפרעם (ביום ג').

רמות מנשה גברה 1:3 על פרדס חנה כרכור ותחכה למנצחת בין רובי שפירא חיפה ובני בקה. בדרום א' תשחק אור יהודה מחר (יום א') נגד צעירי טייבה כמו רו"ח שתארח את מ.ס. טירה.

בדרום ב' תחכה בני יצ'אלאל שניצחה 1:3 את גבעת זאב למנצחת בין שגב שלום וצעירי רהט שיתקיים ביום ג'.  

הוסף תגובה
תגובות
  1. באשדוד יש רק את האדומים של אשדוד (גבי 26-09-2015, 20:25)
    רק הפועל אשדוד של נעים שומר
  2. סרדינים אני מחכה לכם בגמר (טובי 28-09-2015, 12:11)
    טובי הגדול חוזר ליציע לפרק את הסרדינים באשדוד יש רק את האדומים של אשדוד 1957
  3. כנסו אדומים (צחי 29-09-2015, 07:13)
    בינתיים מי שסרדינים זה אתם זנו דגים ובמשחק מולכם תקבלו את ההשפלה של החיים שלכם תבינו דבר אחד יוצרות התהפכו אתם כבר בלי אוהדים מקסימום 150 מבוגרים שחושבים שהם אוהדים את מילאן הכמות שהבאתם נגד ירוחם הבאנו לערד אני כבר מחכה לראות את האלפים שלכם מולנו
  4. לגולר!!! (אוהד 29-09-2015, 22:33)
    אם החלטתם לסקר משחק בין ירוחם ואשדוד אז לפחות תכתבו במדוייק אשדוד החמיצו את הפנדל הראשון דודו ביטון השוער של ירוחם עצר לו