אחרי שנתיים וחצי: ניצחון למכבי א.א. פחם

הקבוצה שהייתה בשתי העונות שעברו בשר התותחים של הליגה שלה רשמה ניצחון בכורה על המגרש, 1:2 על הפועל ד.א. כרמל. פריד טאהר בישל לאדהם מאייר בדקה ה-92. מאייר: "יצאנו לדרך חדשה"

  • על ידי: גיא גולדפרב
  • 24-10-2015
  • 18:18

מכבי אום אל פחם הפכה בשנתיים האחרונות לבדיחה של הכדורגל הישראלי. במשך שתי עונות רצופות בלאומית ובליגה א' לא רשמה הקבוצה ולו ניצחון בודד. למעשה הניצחון האחרון שלה בליגה היה ב-8/4/13 כששיחקה בלאומית, 0:3 על אשקלון.

 

גם את העונה הנוכחית פתחה א.א. פחם עם שני הפסדים רצופים ולא רק זאת גם הופחתו ממאזנה שלוש נקודות. במחזור הקודם היא הייתה הכי קרובה להשיג נקודה ראשונה אך הפסידה 2:1 בדרבי בדקה ה-90.

 

לכן גם אף אחד לא נתן לה צ'אנס נגד הפועל ד.א. כרמל ועוד בחוץ. אולם שחקניו של פריד טאהר הוותיק שגם שיחק הגיעו כדי לתת את הכל.

בדקה ה-63 היה זה מקסים קליניצ'נקו שכבש את הראשון, דלייה השוותה עשר דקות מאוחר יותר ובדקה ה-79 נותרה ב-10 שחקנים.

 

מכבי פחם הריחה הזדמנות לעשות היסטוריה, לחצה ובדקה ה-92 הגביה טאהר כדור חופשי ממרכז המגרש היישר לראשו של אדהם מאייר שנגח מתוך רחבת ה-16 פנימה ועניק לקבוצתו ניצחון בכורה אחרי יותר משנתיים וחצי (!!).

 

כמה סמלי שהשער היה פרי שיתוף הפעולה של שני השחקנים הוותיקים בקבוצה. טאהר (39) ומאייר (38). מאייר אמר בסיום: "ניצחון ענק אחרי שלוש שנים כמעט ללא ניצחון. זו התחלתה של דרך חדשה. יש לנו שחקנים צעירים ומוכשרים. צריך רק להתחבר ותהיה לנו קבוצה טובה".  

 

עברת כ"כ הרבה פציעות ואתה בכ"ז מוצא את הכוח לחזור. איך זה?

"דרך כדורגל החופים. אני אוהב את המשחק וכל עוד יש לי כוח אמשיך לשחק. מקווה להיות דוגמא לשחקנים הצעירים שלנו".

 

דוגמא לשחקנים הצעירים. מאייר (יח"צ)

הוסף תגובה
תגובות