הצרות המקצועיות של מגדל העמק

עזיבתו המפתיעה של הבלם והקפטן, פיליפ ווליקובסקי, הותירה חור רציני בהגנה. וזאת בנוסף לבעיות בחולייה הקדמית שנוצרו כתוצאה מעזיבתו של אמיר אלעלי ופציעתו של אביב כהן. בינתיים המגן נתנאל בן סימון חזר לקבוצה, דבר שיאפשר למאמן להסיט את נירן רוטשטיין לקישור

  • על ידי: אורי דוד
  • 14-11-2015
  • 17:51

הפועל מגדל העמק פתחה את העונה בצורה מדהימה, כשהיא משיגה 5 ניצחונות בשבעת מחזורי הפתיחה ולפי שעה היא מוליכה את טבלת ליגה א' צפון בצוותא עם עירוני נשר. ובכל זאת, נראה כי הקבוצה של רפי בוסקילה סובלת מסגל דליל, דבר שעלול להיות בעוכריה בהמשך העונה. 


בשבועיים האחרונים הקבוצה ניסתה למצוא מענה לבעיית החלוצים, שנוצרה כתוצאה מעזיבתו של אמיר אלעלי ופציעתו של החלוץ אביב כהן שקרע את הרצועה הצולבת. אם לא די בכך, השבוע נוספה להם בעיה חדשה מכיוון לא צפוי. כאשר הבלם והקפטן פיליפ ווליקובסקי, אחד השחקנים המשמעותיים ביותר בסגל הקבוצה, הודיע שהוא עוזב את המועדון. הסיבה: השחקן ורעייתו קיבלו החלטה להעתיק את מקום מגוריהם לדרום הארץ. "ההודעה נפלה עלינו בהפתעה גמורה. כעת נצטרך למצוא פתרון על מנת לכסות את הבור שהוא מותיר אחריו. אבל אנחנו לא נמהר להחתים בלם בכל מחיר. חשוב לנו להביא שחקן שמתאים למרקם החברתי", אומר היו"ר הנרי איפרגן.

 

אגב, גם בעונה שעברה הקבוצה התמודדה עם בעיה דומה, כאשר הבלמים בני סימנטוב ומוחמד אבו חמיס עזבו באמצע העונה, אבל אז ידעו במועדון להתגבר על הבעיה. והשאלה היא האם זה יקרה גם הפעם.

 

בתוך כך, עושה רושם שבקבוצה לא ממהרים להחתים חלוץ נוסף. בשלב זה מעדיפים במועדון להעניק קרדיט גדול יותר לנדב אברה ויותם כהן הצעירים. 
הקבוצה החזירה לשורותיה את המגן השמאלי נתנאל בן סימון, שהצטרף בקיץ להפועל עכו מליגת העל ולא נרשם בבקרה. חזרתו של בן סימון תאפשר למאמן רפי בוסקילה להסיט את נירן רוטשטיין לעמדת הקישור. מי שעשוי לתפוס את מקומו של ווליקובסקי בהגנה לצד תום פאר הוא המגן עידן בלסטרה, ובמקרה הזה אדיר דנין יצטרך לעבור לשחק בעמדת המגן הימני, כפי שקרה במשחק האחרון מול הפועל בית שאן. 

אלעד בר שדה

הוסף תגובה
תגובות
  1. המטרה היא עליה ללאומית בלבד (שלום ממגדל העמק 14-11-2015, 19:06)
    יאללה מגדל
  2. נתגבר גם על זה (אנינו 14-11-2015, 19:23)
  3. אורי דוד (אוהד שרוף 14-11-2015, 20:02)
    אורי תפסיק כבר כל הזמן להשמיץ ולחפש איפה לעשות כתבות על מגדל העמק מספיק עם הקנאה הזאת