שוב שפשה: טבריה ניצחה בקושי את כאבול

בטבריה ניסו לשים לרגע בצד את המחלוקות הפנימיות ולהתרכז במשחק הגביע במיוחד לאור העובדה שאף אחד שם לא רצה להתבזות מול היריבה מליגה ב'. זו הקשתה על היריבה מליגה א' עד שהגיע עידן שפשה וכבש את השער היחיד במשחק

  • על ידי: מערכת גולר 1
  • 14-11-2015
  • 19:33

לאחר הבלגן שהיה שם בסוף השבוע שעבר בין היו"ר, זוהר יצחק למאמן מוריס אוזן ניסו בטבריה לשמור כל השבוע שחלף על פרופיל נמוך וזאת כדי לא לפגוע בהכנות הקבוצה לקראת משחק הגביע מול נציגת ליגה ב', בני כאבול. הדבר שהכי הטריד את אנשי הקבוצה היא התבזות מה שהיה רק מעצים את הבלגן.

למעשה משחק הגביע בא להם בזמן כשלאוזן הייתה הזדמנות לאפשר לשחקנים שמתחילת השנה יושבים על הספסל במה כדי להראות את יכולתם.

 

הזדמנות לשתף שחקני ספסל. אוזן (מוחמד אבואלהיג'ה)

 

המארחת מכאבול הגיע עם מאמן הנוער, מחמוד סעדי לאחר שנפרדה השבוע מחגי ממן עקב התוצאות הלא טובות שהשיגה למרות השאיפות לעלות בתום העונה לליגה א'.  בשל שזרוע במגרש של כאבול הועתק המשחק למגרש צר המידות בטמרה.  

 

המגרש הקשה בטמרה לא סיפק כדורגל משובח וזאת בלשון המעטה. כ-100 צופים שהטריחו את עצמם ראו את שחקני כאבול נלחמים ולא נותנים לשחקני טבריה הרבה אוויר במגרש צר הממדים. רוב המחצית הראשונה התנהלה במרכז המגרש כאשר הקבוצות יותר מפריעות אחת לשנייה לפתח מהלכי כדורגל.

 

המאמן הזמני של כאבול. סעדי (מוחמד אבואלהיג'ה)

ההזדמנות הראשונה הייתה של טבריה שבדקה השנייה נגח כפיר בן דוד מעל שערו של מוחמד עורבי.
דקה 12 נשלח כדור עמוק לעבר עומר טוויל מכאבול. השוער השני של טבריה, עדי תדמור יצא לכדור והשניים נתקלו זה בזה ולמזלה של טבריה השוער היה ערני וקלט בזינוק שני.

 

הזדמנות ראשונה במשחק. בן דוד (מוחמד אבואלהיג'ה)


המחצית השנייה נפתחה בסערה מבחינת כאבול שניסתה להפתיע את טבריה ואולי לגנוב ניצחון. אך הבלם שי מימון וחבריו להגנה מנעו מעדי תדמור לעמוד בפני מצבים מביכים.

 

בדקה ה-57 הגיע השער. בר איבגי שלח כדור באגף ימין לעבר אלמוג אוחיון. זה התקדם מעט ושלח רוחב לעידן שפשה שלא היה מכוסה ומול מוחמד עורבי בעט לפינה הימנית 1-0 לטבריה.

 

מכאן והלאה דעך המשחק כשאת המצב ניצל אוזן כדי לשלב את ליאור לינדר שחזר אחרי פציעה, את שלום עקיבא ואת שלומי מראד מה שעורר את הטבריינים אך כל הניסיונות לפרוץ את ההגנה הצפופה של כאבול עלו בתוהו.

 

המשחק דעך. ענאן איברהים מנסה לעצור את עמית דהן (מוחמד אבואלהיג'ה)

 

בתוך תוספת הזמן ניסה אימן מנאע להגיע לכדור שאור אלקבץ חילץ בתוך הרחבה ופגע בו מאחור. השופט מג׳ד רושרוש שהיה קרוב לאירוע לא היסס ולשל את מנאע למקלחות קצת מוקדם מהצפוי.

 

בסיום, 0:1 לטבריה שעולה שלב עם יכולת לא משכנעת בכלל שספק אם תספיק לליגה.

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. הנהלת טבריה לא רוצה לעלות ליגה (לא יחתימו אף שחקן נוסף 14-11-2015, 22:34)
    ניצחו בקושי קבוצה אמצע טבלה מליגה ב יתרה יש הרבה קבוצות ברמה פלוס מינוס כמו טבריה נשר מברוכ הם יעלו מהמקום הראשון מעניין חס וחלילה ששפשה יפצע או יהיה חלש מה יעשו
  2. השחקן החדש הרזה חלש מאוד (עופר 14-11-2015, 23:13)
  3. טוב שיש קבוצה מליגה ב שאפשר לנצח. (מוריס 14-11-2015, 23:15)
  4. המגן השמאלי פח! להחליף מהר (תמרה 15-11-2015, 06:06)
  5. מאמן (טבריני הגיוני 15-11-2015, 10:51)
    חברה תפסיקו לחפש אשמים בין השחקנים ואנשי ההנהלה ,יש אחד שעומד בראש הפירמידה המקצועית שלצערי הרב איננו מבין בניהול ,באימון קבוצת כדורגל ,בבחירת שחקנים מתאימים, בהעמדתם במגרש ,ובשילובם בתפקידים הנכונים וזה המאמן "הדגול " מוריס אוזן שצריך פשוט ללכת ומוטב מוקדם ככל האפשר ובו זמנית ניתן לחשוב על שחרור מס שחקנים "בכירים" שתרומתם לקבוצה אפסית.
  6. למערכת גולר כנסו (אלעד נמימי 15-11-2015, 11:14)
    שאתם רושמים ״ בתוך תוספת הזמן שחקן קיבל אדום ״ ... ״ונשלח למקלחת קצת מוקדם מהצפוי ״. משהו לא מסתדר לי לשלוח מישהו מוקדם מהצפוי למקלחת זה בדקה ה 25 בוא נגיד ולא כמו שרשמתם . תודה שבוע טוב
  7. מאמן חלש (קבוצה בינונית 15-11-2015, 13:37)
    קבוצה בינונית לליגה א׳ וממש לא כמו שהצהירו בתחילת העונה שהולכים לעלייה,חבל על התקציב הלא שפוי.
  8. טבריה אין על ליגה א׳ (רק חבל על התקציב 15-11-2015, 13:39)
    בתכלס,הרמה שלנו זה ליגה א׳ ולא יותר, לעלות שוב ולרדת אז עדיף שלא לעלות,רק למה אנחנו מבזבזים את כספי משלם המיסים כשאפשר להיות קבוצת מרכז טבלה בחצי תקציב.
  9. שחקנים (אוהד 15-11-2015, 19:24)
    יש לשחרר מספר שחקני חיזוק,ולהעלות שחקני נוער טבריינים טובים,כדי שתהיה עתודה לשנים הבאות,יש להכניס ילדים חינם למשחקים כדי שיהוו גרעין של אוהדים,ואת זה בונים שנים,ילד שאין לו כסף לא יבוא למשחק,אז עדיף שיכנס חינם וכך בונים אוהדים
  10. הגנה (שלמה 15-11-2015, 19:46)
    נכון שזו קבוצה מליגה נמוכה אבל בניגוד למה שהכתב אמר (ההגנה מנעה מעדי תדמור מצבים מביכים) דווקא נראת שעם תדמור בשער זה שמרגיע את ההגנה שאחרי הרבה זמן לא חטפה גול שתוטי.
  11. מוקדם מהצפוי כי הוא (ל 6 16-11-2015, 13:46)
    נכנס 10 דקות לפני שקיבל אדום אזור הדקה ה75 נכנס