"לפעמים המאמן אבי דנן רץ ומזיע יותר מהשחקנים"

כבר בעונתו הראשונה על הקווים מאמן אסי גלבוע אבי דנן מטפח לעצמו תדמית של מאמן קפדן, כזה שלא מעגל פינות, מקפיד על משמעת טקטית ויעשה הכל בשביל הקבוצה. מאפיין נוסף שבולט אצלו זה הטירוף הבלתי פוסק. שחקן בקבוצה מעיד: "הוא חי את המשחק ולא נח לרגע. אפשר ללמוד ממנו הרבה". גם בהנהלה מפרגנים: "הוא מאוד שאפתן, ומגיע למגרש עם טירוף אדיר"

  • על ידי: אורי דוד
  • 15-11-2015
  • 20:59

עבור מאמן אסי גלבוע, אבי דנן, אומנם זו השנה הראשונה בקריירה שבה הוא עומד על הקווים כמאמן ראשי, אחרי שבעונה החולפת הוא שימש כעוזרו של מוריס אוזן בהפועל בית שאן, אולם כבר מעכשיו הוא דואג לטפח לעצמו תדמית של מאמן קפדן, כזה שלא מעגל פינות ויעשה הכל בשביל הצלחת הקבוצה. 
"אצל המאמן אבי דנן אין יותר מדי חכמות. הוא נוקט במדיניות של אפס סובלנות כלפי חוסר משמעת", כך אומרים במועדון, "לא משנה מי השחקן ומה המעמד שלו בקבוצה, ברגע שהוא לא ילך לפי המדיניות של המועדון הוא ימצא את עצמו מחוץ לקבוצה. אין אצלו פרות קדושות. אנחנו מעריכים את הגישה שלו. אם בעונה שעברה היינו נוקטים בגישה הזו אז יכול להיות שלא היינו יורדים לליגה ב'". 


מאפיין נוסף שבולט אצל המאמן הבית-שאני הנמרץ זה בעצם הטירוף. "לפעמים הוא רץ ומזיע יותר מהשחקנים במשחק. הוא חי את המשחק בכל רגע. הוא לא נח בכלל, מדרבן, מעיר וצועק בלי הפסקה. חשוב לו להצליח בעונה הראשונה שלו כמאמן ראשי. יש לו טירוף בלתי פוסק והשחקנים נדבקים ממנו. שחקנים מעריכים את האכפתיות שלו. הוא היה כזה גם בתור שחקן. הוא נותן מעצמו 200 אחוז לשחקנים ולקבוצה ודורש מהשחקנים לקבל את אותו יחס בחזרה", כך אומר שחקן בכיר בקבוצה שהצטרף למועדון בתחילת העונה הנוכחית.

 

גם בהנהלת אסי גלבוע מפרגנים למאמן: "הוא בן אדם מאוד ישר והגון וגם נאמן מאוד לדרך שלו. הוא לא אחד שמחפש כותרות ורעש. מחוץ למגרש הוא אדם מאוד נוח וגם קל מאוד להתחבר אליו, אבל במגרש הוא בן אדם אחר לחלוטין. אין אצלו פשרות. הוא נחוש מאוד להצליח ולא עושה הנחות לאף אחד. אם לשחקנים שלנו יהיה את הטירוף והרעב כמו שיש למאמן אז אנחנו יכולים להיות במצב טוב העונה".  

אורי דוד

הוסף תגובה
תגובות
  1. אם הוא כזה טוב למה הקבוצה בתחתית ? (שאלה 15-11-2015, 22:09)
  2. מה אסי גלבוע מקום ראשון חחח הזוי (עובר אורך 15-11-2015, 23:49)
  3. בגלל המאמן רוב הסיכויים שאסי יורדים ליגה (מכיר ויודע 16-11-2015, 10:09)
  4. תאמינו לי ותרשמו הקבוצה מתנהלת כמו שנה שעברה וזה מתכון לירידה כנסו ותקראו (אוהד אסי 16-11-2015, 16:23)
    שחקנים באים והולכים מתי שרוצים כל הזמן מאחרים לאימונים אין אימונים ואין משמעת והדרך לירידת ליגה בהישג יד אם לא תתעוררו
  5. מאמן מספר 1 קודם כל בני אדם טוב והוא ימשוך את הקבוצה עוד קדימה כי הקבוצה הייתה מתוכננת לליגה ב כל הכ (כרם 16-11-2015, 19:22)
  6. מה קורה עם החובות של השנה שעברה ??? כנסו (שחקן משנה שעברה 16-11-2015, 19:41)
    משיחות עם שחקנים של שנה שעברה כולם איבדו את הסבלנות ואם ההנהלה לא תתעשת ותשלם את החובות של השנה שעברה יגיעו תביעות אחת אחריי השניה והקבוצה תאלץ לשלם הוצאות מיותרות עורכיי דין אגרות בוררות ועוד אז הנהלה ניכבדת מקווה שתתעשתו ותשלמו מהר לפניי שיהיה מאוחר