אז מה היה / יהיה לנו?!

תומר אסולין אשר היה עד לא מזמן מאמנה של קרית אתא בליגה א' צפון, מעביר את דעתו המקצועית על ליגה א' צפון: "לא ברור ולא מובן מה קורה במועדון מבית שאן", "נשר צועדת לליגה הלאומית בצעדי ענק", "כמו קרית אתא, גם בקה אל גרביה מאכזבת בגדול"

  • על ידי: תומר אסולין
  • 19-11-2015
  • 10:20

ליגה א' צפון השנה, עושה רושם של ליגה מעניינת ביותר. תומר אסולין אשר היה שותף אליה כמאמנה של קרית אתא אך לא הצליח במועדון, מנתח את הקבוצות הצפוניות לקראת המשך הליגה. "נשר צועדת לליגה הלאומית בצעדי ענק, על ידי עבודה נפלאה של הקברניטים והצוות המקצועי. בנוסף, אל תספידו את  מגדל העמק שעשתה פתיחה חלומית. בוסקילה הכין קבוצה מלוכדת ומחוברת אליו ולמקום בצורה מצוינת. 

 

פאד חסון וכפר קנא, קובי דנינו וצור שלום צלחו פתיחת עונה חלומית, אשר נותנת מקום לאופטימיות. הרצליה וטבריה מקרטעות עד כה, אך מדובר בשתי קבוצות חזקות שידבקו להערכתי למקומות 2-3. כל מקום זולת מקומות אלה, יחשבו ככשלון במידה ולא תהיה תפנית ביכולת ובתוצאות, יהיו שם התפתחויות.

 

שחקני נשר, האם יעלו ליגה בתום העונה? (צילום: מאור אלקסלסי)

 

ללא ספק המאכזבות של העונה עד כה קרית אתא, (על חלקי בעניין שילמתי את המחיר, ואאחל להם מפה בהצלחה בהמשך הדרך. כמו קרית אתא, גם בקה אל גרביה מאכזבת בגדול. קברניטי הקבוצה יצאו בהצהרות לגבי עליית ליגה אחרי שרק עלו ליגה, דבר שרק עשה נזק והקהל הססגוני של הקבוצה עד כה מאוכזב מאוד ובצדק.  

 

במעלות, טל בניה שילם על התוצאות בתפקידו. קבוצות אלה שהיו אמורות להיות בצמרת הגבוהה ועד כה אחרי כמעט שליש עונה סוגרות את הטבלה, חייבות להתעורר ומהר. לגבי בית שאן, לא ברור ולא מובן מה קורה במועדון מבית שאן. עם הקהל הכי גדול ואיכותי בליגה א' ואף יותר מזה, הייתי שמח לראות את המועדון הזה מתרומם ומגיע גבוה. עד כה זה לא קורה, יותר מדי שינויים בזמן קצר מדי. אני מקווה שיתעשתו מהר ויעלו על דרך המלך!.  

 

הערכתי היא שבתום העונה נשר תעלה ליגה, מקומות 2-4 מגדל, הרצליה, טבריה לא בהכרח בסדר הזה.. על המקום ה-5, ילחמו: כפר קנא, בית שאן וחדרה/אולגה. 

 

לגבי הירידה, כרגע קשה להצביע על קבוצה החלשה מהליגה אבל להערכתי מג'דל כרום ואיכסל על אף פתיחה סבירה תהיינה אחת מהם. 

 

טור זה הינו טור דעה אישי שלי ואין פה על מנת להעביר ביקורת על אף אחד מהקולגות וחבריי !

אאחל בהצלחה בהמשך הדרך לכולם ! 

שהטוב ינצח !

תומר אסולין, שוטח את דעתו. (ירון כהו)

הוסף תגובה
תגובות
  1. עד שלא מחזירים את גל (jחליל צד קטן 19-11-2015, 11:27)
    אסולין למכבי בני אילת אני לא חוזר למגרש
  2. אין לך מושג! (מאמן 19-11-2015, 11:32)
    לכבוד מה נתתם בכלל במה לליצן הזה. אף אחד לא רוצה לכתוב עליו,אז הוא הכין טור בעצמו ונתתם לו להעלות את שאולי איזו קבוצה תיזכר בו,המקסימום שיזכרו בו ואולי יסכימו שיאמן שם,זה טרום ילדים ג׳ של מטה אשר.
  3. צחי אילוז כישלון מוריד את בקה ליגה (ליגה א 19-11-2015, 13:28)
  4. לבקה סגל שחקנים טוב מאוד אבל מאמן חלש מאוד (ליגה א צפון 19-11-2015, 14:39)