אלון זיו: העבודה לצידו של סילבס היא חוויה בפני עצמה

עוזר המאמן של חיים סילבס והפועל רעננה, אלון זיו, מספר על ההרגשה לעבוד לצידו של מאמן הקבוצה, חיים סילבס ואף שוטח את דעתו לגבי המצב בליגה א' צפון השנה: "חושב שבנשר נבנתה קבוצה מצוינת, שלדעתי תחגוג עליה בסיום העונה"

  • על ידי: מערכת גולר 1
  • 19-11-2015
  • 12:42

אלון זיו  גדל במחלקת הנוער של הפועל חיפה,  שיחק 19 עונות בבוגרים, כאשר את רובן העביר בהפועל כפ״ס, הפועל עכו והפועל רעננה. הוא כבש יותר מ-50 שערים מעמדת הבלם, אך לפני שנה וחצי החליט לפרוש ממשחק הכדורגל: "לפני שנה וחצי פרשתי, ואני משמש כעוזר מאמן של חיים סילבס בהפועל רעננה, עונה שנייה ברציפות. הצטרפתי לצוות המאמנים של הפועל רעננה בינואר, עם חזרתו של סילבס מ"שבוע הפיטורים". אני יכול להגיד שהעבודה בתוך הצוות שלנו היא מעניינת מאתגרת ואיכותית מאוד. העבודה לצידו של סילבס היא חוויה בפני עצמה. בנוסף, יש לנו מאמן שוערים מהטובים בארץ( עמי גניש) שלראיה קידם שוערים בתוך הקבוצה( ליפשיץ-ינקו-גלזר), כמו גם מאמני כושר, אפי מנשקו וזוהר ברק, שעובדים בתחומם בצורה שונה מהמקובל ומהמתקדמות ביותר בארץ".

 

אלון זיו וחיים סילבס, "עוזר מאמן הוא מאמן לכל דבר" (צילום: באדיבות ONE)

 

איך העבודה כעוזר מאמן של חיים סילבס?

"העבודה כעוזר מאמן בתוך הקבוצה היא כמאמן לכל דבר. אנחנו דוגלים בעבודה ספציפית בקבוצות קטנות, והכימיה ביני לבין סילבס היא מושלמת!. אני לומד מחיים רבות ולוקח איתי הרבה מאוד דברים שהוא דוגל בהם. אני ׳מקווה׳ שגם הוא משתמש בכמה טיפים ממני", חייך.

 

מה דעתך על מה שקורה עד עכשיו בליגה א' צפון? 
"בתקופה האחרונה, ליגה א' מעוררת עניין רב. לפי מה שיצא לי לעקוב, אני חושב שבנשר נבנתה קבוצה מצוינת, שלדעתי שתחגוג עליה בסיום העונה. הקבוצות שיצטרפו לפלייאוף יהיו, הפועל הרצליה, מגדל העמק טבריה והפועל כפר כנא שעושה עונה טובה לאחר שעלתה מליגה ב׳. כמובן שעד עכשיו הפועל כפר כנא ומכבי צור שלום הם ההפתעות הנעימות של העונה".

 

שיהיה בהצלחה!!
 

באדיבות אתר one

הוסף תגובה
תגובות
  1. הקבוצה (אינשטין 19-11-2015, 13:40)
    מאמנים מעולים
  2. אחלה אלון (אבי מהקריות 19-11-2015, 16:54)
  3. יאמן בליגת העל (אבי המשך 19-11-2015, 16:54)
  4. כתבה לא מדוייקת (אבי 20-11-2015, 08:46)
    אלון גדל במחלקת הנוער של מכבי עכו ולא הפועל חיפה !שיחק את רוב שנתיו בכדורגל במכבי עכו ובהפועל עכו. בכפר סבא שיחק עונה וחצי וברעננה 2 עונות כל היתר בעכו. אלון לא פרש מכדורגל היא משחק שנה שניה כבר במכבי עכו בליגה ב צפון א.עזב את הפעל עכו כשהיא גוססת ועבר לרעננה באמצע העונה שעברה!אנשים מספרים שלעכו הוא כבר לא יחזור .
  5. אלון זיו (ערן 20-11-2015, 10:06)
    מתוך הכרותי הקרובה עם אלון אני יכול להעיד שהוא מבין את המשחק יותר טוב מהרבה מאמנים ותיקים ומנוסים. אלון הוא אדם חרוץ בעל יושר מקצועי ואני גם יודע שחיים סילבס משתמש בהמון טיפים מאלון כולל שינויי הרכב במהלך המשחק על פי הארועים שמתרחשים בזמן אמת. אני מאחל לאלון הצלחה ובטוח שעוד נשמע עליו רבות בעתיד כמאמן ראשי .
  6. אלון זיו בבי"ס לכדורגל מכבי עכו (עכואי גאה 21-11-2015, 05:46)
    אלון זיו מאמן בביס לכדורגל במכבי עכו ילה תיתקדמו עוד מעט יחשבו שמדובר בקפלו שיאמן קודם במח הנוער וניראה אם הוא מבין משהוא לא כל אחד מסוגל להחזיק קבוצה ולהיתמודד עם קללות מהקהל וליכלוכים מסביב מאמן ראשי זה לא עוזר שאוסף ציוד בסוף האימון ולא לוקח אחריות על הפסדים