אוהד רון מארח את מאיר הדדי: תחזית ליגה א' דרום מחזור 9

מחזור תשיעי הגיע והשבוע החלטתי לארח את חברי מאיר הדדי. הדדי, יו"ר מורשה רמת השרון, נחשב כאיש אשר מבין כדורגל ומכיר בליגה א' כל קבוצה וכל שחקן. השבוע מאיר חושב ששעריים עם הלחץ תנצח באזור. נס ציונה את יפו וכפר קאסם, עם פירגון גדול, תנצח את כפ"ס. שווה לראות...

  • על ידי: אוהד רון
  • 26-11-2015
  • 14:00

השבוע החלטתי לארח את חברי הטוב, מאיר הדדי. הדדי למי שלא יודע הוא יו"ר מורשה רמת השרון. מורשה שנחשבת לקבוצת הבת של רמת השרון מתבססת על צעירים והשאלה הגדולה האם תצליח לעשות את מה שעשתה אשתקד כאשר באמצע העונה הביאה מספר שחקנים, התחזקה מאד ושרדה בסטייל בליגה א'. ימים יגידו...

שאלתי את יו"ר מורשה רמת השרון, מאיר הדדי, מה הוא חושב על ליגה א': "את האמת זה לא מה שכולם חשבו- שעריים+15, נכון לעכשיו זה לא קורה. אנחנו רואים ליגה שבה כל קבוצה יכולה לנצח את יריבתה, אבל בסוף כמו בכל דבר הכסף מנצח. אנחנו נראה את שעריים וכפר קאסם ראש בראש עד הסוף. היתרון של כפר קאסם זה השקט שמקבלים השחקנים והצוות המקצועי ובראשם חיים סירוטקין. לשעריים יש את הקהל התומך והנפלא שלהם ורק הוא זה שמשאיר אותם בתמונה, למה שקט אין שם כפי שכולם רואים."

אוהד רון מארח את מאיר הדדי. יו"ר מורשה. (צילום: איתמר מורז)

הכח ר"ג-הפועל כפר שלם, חמישי, וינטר, 14:00

המשחק ביום חמישי בצהריים. לא ברור לי למה העבירו לחמישי ולמה לא מתחשבים בקהל, אם לא של הכפר לפחות להתחשב בקהל של הכח אך גם הוא התייאש ועדיף שלא יראה את הקבוצה. שתי הקבוצות הפסידו בשבוע שעבר, ואני מאמין שהכח ינצחו את הכפר וינסו להיצמד לצמרת. הימור שלי: ניצחון להכח.

הדדי: הכח אחרי הפסד ביתי להפועל אזור תרצה לחזור למסלול הניצחונות אבל קל זה לא יהיה. מולם ניצבת קבוצה מצויינת כמו כפר שלם שאיבדה במפתיע נקודות במרמורק. כפר שלם יותר חזקים, יותר מנוסים והם ינצחו את המשחק הזה.

הפועל אזור-מכבי שעריים, שישי, צפרירים חולון, 12:30

למרות שאנשי חולון אומרים לי שיש מגרש מצויין בחולון, אני מנסיוני יודע ש- 10 דקות לפני המשחק כבר יש בורות ואם יש גשם אז כבר בחימום המגרש כבר לא טוב. אזור שעשו ניצחון ענק על הכח בשבוע שעבר, אולי הבינו שאם הם לא ילחמו הם יפסידו הרבה משחקים, וניצחון על הכח זה כלום אם לא תהיה המשכיות, הפסד שלהם השבוע והם רק שתי נקודות מהמבחנים. מנגד, שעריים בטוחים שהם משחקים בליגה האיטלקית. אימוני בוקר ואולי גם דגני בוקר לארוחת בוקר משותפת...הלו??? להתעורר שם!! אתם בליגה א' ואם בתחילת העונה סגרתם שהאימונים אחר הצהריים, אז אתם לא יכולים לשנות לאימוני בוקר, זה לא נראה טוב. משהו לא טוב עובר על שעריים וזה נקרא הבנה של ליגה א'. לא פשוט להצליח בליגה הזאת וצריך לעשות שיעורי בית. לא מספיק מאמן צעיר ורעב, אלא צריך שיהיה לו ניסיון וידע מתאים כי חברים טובים וקשרים טובים לא ינצחו לו משחקים . . שעריים עדיין עדיפה על אזור בכל פרמטר, ואם אזור יחלמו על הכח הם יקבלו בכל הכוחהימור שלי: תיקו.

הדדי: אזור אחרי ניצחון מאוד חשוב על הכח במחזור האחרון, מקבלת את סיר הלחץ של שעריים. היתרון של אזור זה רק התנאים הקשים של המגרש שלהם. לדעתי, שעריים למרות הלחץ תחזור לנצח כבר השבוע.

שעריים צריכים להפנים שהם בליגה א'. לא בליגה האטלקית...ולהתנהג בהתאם...(צילום: רפי נחמיאס)

מ.ס. שיכון המזרח-הפועל בקעת הירדן, שישי, הברפלד ראשל"צ, 12:00

מי יעצור את השיכון? מאז שעופר בכר הגיע הקבוצה לא מפסידה. מנגד, בקעת הירדן היא אחת ההפתעות הנעימות של העונה הזאת. רון מרקוס בנה קבוצה שהפתיעה את כולם ובעיקר אותי. חשוב שקבוצה כמו הבקעה תצליח כי היא משקפת בעיניי את הטוב וההגינות שיש לליגה א' להציע. השיכון? יכולים ללמוד מהבקעה. הימור שלי: תיקו משעמם...עם יתרון קל לבקעה.

הדדי: שיכון נגד הבקעה= עופר בכר. במשפט אחד: עופר בכר חזר הביתה כמו זאב רעב. מי חלם בשיכון שאחרי השינוי שעשו שם יהיה להם 3 מ-3 ונצחון ענק על שעריים. עופר החזיר את החיים לשחקנים, במיוחד לילד הפלא דניאל קריטי שפורח לידו. הימור שלי, שיכון ממשיכה לנצח אבל קל זה לא יהיה.

הפועל מחנה יהודה-בני אילת, שישי, מחנה יהודה, 12:15

מחנה קבוצה חזקה שעדיין לדעתי לא התחברה מספיק. היא נמצאת כעת במרכז הטבלה אבל לדעתי שווה הרבה יותר. בני אילת התחזקו לאחרונה אבל במחנה במגרש "סופג הנקודות", בני אילת יכולים להתכונן לשבוע הבא ולחפש שם נקודות. הימור שלי: מחנה יהודה תנצח.

הדדי: מחנה בבית זה לא אותו דבר שהיא בחוץ. היא קבוצה חזקה מאוד עם שחקנים מנוסים, בראשם מככב החלוץ אלירן מגול המצויין. אילת קבוצה מאוד חלשה שכנראה תחזור למקום שהיתה בו בשנה שעברה וזו ליגה ב'. רק 3-4 שחקנים משמעותיים יעזרו לה להישאר אם בכלל.

בשקט בשקט, הקהל הגדול של מרמורק מוכיח מי הקבוצה הבכירה בעיר? (צילום: רפי נחמיאס)

הפועל מרמורק-הפועל הוד השרון, שישי, מרמורק, 12:45

הקבוצה הבכירה ברחובות שנמצאת מעל שעריים, מוכיחה שגם בכסף לא גדול אפשר להתברג בצמרת ולא צריך מיליונים כדי להיות בחלק העליון של הטבלה. הוד השרון זה הפתעה נעימה בשבילי. הם מנצחים קבוצות טובות ונמצאים במקום ה- 5 המכובד. מרמורק תרצה להמשיך לנצח ולהיות הקבוצה הבכירה בעיר. הימור שלי: מרמורק תנצח.

הדדי: מרמורק עם נצחון ענק ומפתיע על כפר שלם, מקבלת את הוד השרון הלא יציבה. משחק שכל אחת יכולה לנצח פה. תיקו יכול לספק את שתי. הקבוצות.

סנקציה נס ציונה-מכבי יפו, שישי, נס ציונה, 13:15

איזה משחק יש לנו!. בוזגלו שבנה קבוצה לתפארת מול מכבי יפו. בוזגלו שרגיל לנצח את יפו עם עמישב, ירצה לנצח גם השבוע. מכבי יפו היא עדיין מכבי יפו. קבוצה עם קהל מהגדולים בליגה שרוצה שקבוצתו תצליח. אני מקווה שיפו ינצחו, אבל נס צונה עדיפים עליהם בבית. למרות שיפו בעיניי זה כמו האריה שקצת פגוע וכשהוא ישאג כולם יפחדו...אני כבר מחכה לשאגה. הימור שלי: נס ציונה תנצח.

הדדי:  נס ציונה עושה עונה גדולה עד כה ואת הכובע צריך להוריד בפני אדם אחד והוא: אוהד בוזגלו .אוהד בנה קבוצה טובה בתקציב שפוי וזה היתרון הגדול על יפו שעוד פעם מגיעים לקבוצה לא טובה ולחוצה. מה שנשאר מיפו זה רק הקהל אבל זה לא יספיק. נצחון של נס ציונה ומילה טובה לדובי מנהל הקבוצה שעושה עבודה מדהימה.

הקהל הגדול של כפר קאסם. משחק אש מצפה לו מול כפ"ס. (צילום: תאמר סרסור)

מ.ס. כפר קאסם- בית"ר כפ"ס, שישי, וינטר, 13:30

השבוע קיבלתי כמה איתותים מכפ"ס שהם באים לנצח את כפר קאסם. משיחה שלי עם כמה שחקנים שם, אתה רואה שהם רוצים מאד לנצח את חיים סירוטקין ולהוכיח לו. אולי מישהו שמע על אהבת חינם? אבל אני בטוח שהכל בגדר של כדורגל. כפר קאסם מהמקום הראשון צריכה להבין שכולם ירצו לנצח אותה וקל זה לא יהיה. כפ"ס תבוא נחושה לנצח ואחרי הניצחון על מורשה, הם ירצו להמשיך את המומנטום. הימור שלי: כפר קאסם תנצח.

הדדי: איזה מפגש פיקנטי יש לנו- סירוטקין נגד ביתר כפ'"ס. אני רוצה לפרגן לכל האנשים בהנהלה של הכפר, על השקט שיש לקבוצה. סירוטקין שכמו תמיד עושה את העבודה, בטוח ירצה עוד שלוש נקודות לקופה שלו וזה מה שיהיה. ניצחון לכפר קאסם.

הפועל מורשה-מכבי עמישב פ"ת, שבת, רמת השרון, 19:30

יום שבת בערב במגרש ברמת השרון (מגרש מעולה), שתי הקבוצות שרוצות לשרוד בליגה. מורשה שנמצאת במקום האחרון תרצה לנצח את עמישב. מנגד, עמישב יודעת שכל דבר חוץ מניצחון יגרור אותם אל עבר הירידה. מורשה בבית יכולים להפתיע, אבל הרבה סיכוי אני לא נותן להם למרות שפה זה משחק של רצון ומי שירצה יותר ינצח. הימור שלי: תיקו.

הדדי: עכשיו כבר הלב משחק, כולם רואים שדבש אני לא מלקק השנה אבל אני יכול להגיד לכם שיש לי קבוצה שעובדת חזק כבר שבועיים ורק בחוסר מזל חזרנו ללא נקודות בשבוע שעבר. יש במורשה שחקנים צעירים ורעבים, אבל חסרי ניסיון. אני מאמין בהם וכבר השבוע נראה ניצחון ראשון במורשה בע"ה.

מאיר הדדי, ליגה שווה ומעניינת...

הוסף תגובה
תגובות
  1. הנביא משה (משה 26-11-2015, 14:05)
    מכבי יפו 2 נס ציונה 0
  2. איך מזלזלים בבני אילת (חמידו פייל בניוו 26-11-2015, 14:07)
    בא לי לבכות .... עדיף לפי ה"פרופסורים" , לחסוך את הנסיעה לצפון יאללה אילת להתעורר הפסד של אילת לא בא בחשבון
  3. ילא כפר קאסם נצחון (כפר קרסם 26-11-2015, 14:08)
    כפר קאסם תנצח 3.0 כפר סבא הביתה
  4. שיכון (שיכון 26-11-2015, 14:17)
    אחלה הדדי אוהבים אותך בשיכון ...באמת בן אדם נעים אתה הדדי כל הכבוד מה שאתה עושה במורשה לא קל שיהיה לכם בהצלחה מורשה ....
  5. ניהול כושל (אילתי 26-11-2015, 14:19)
    שמעון אבו ותותי תעופו כבר מהמעודון!!!אתם דיקטטורים שלא נותנים לאף אחד להצליח. שחר הוא לא הבעיה.
  6. כפר סבא תיתן בראש לסירוטקין מועד וכל המקהלה שם (דני 26-11-2015, 14:23)
    ביתר באים לנצח ובגדול סירוטקין נראה לך מאיפה משתין הדג אתם סתם קבוצה פח שום שקט אין לכם שם אפילו חולצות לאימון אין לכם אז תפסיקו לבלבל את המוח אתם ומועד הקשקשן
  7. שעריים קבוצה בלי לב ובלי נשמה (שערוקי 26-11-2015, 14:27)
  8. מי יודע (חידה 26-11-2015, 14:43)
    מי יודע מתי פוטר ליאור זדה מיפו תשובה מחר בשעה 3
  9. נצחון קל לבית"ר השפלה לכפר קאסם (בני 26-11-2015, 14:43)
    יאלה בית"ר חיים טובים תנצחו את האפסים האלה סמח חליל משפחת סרסור כולם עגלות רק נצחון
  10. כפר קאסם עולה (קסמאוי 26-11-2015, 14:49)
    כפר קאסם תנצח בעזרת השם ולאלה מכפ״ס עדיף לכם לא לרגע יהיה קשה לכם מחר ... יפו ילא מחכים לכם לעלות ביחד השנה
  11. הרגתם את אוהד! (בוזגלולוג 26-11-2015, 14:55)
    שני אנשים נותנים לו ניצחון ועוד על יפו אחרי כל מה שהוא עשה השבוע? רק מלהיות פייבוריט הוא עלול לעשות טעויות. יפו באה להתאבד, בעיקר על פליקר שכמובן ישחק, למרות הספינים
  12. שעריים עולה (שעריים 26-11-2015, 15:00)
    בעזרת השם ניצחון מחר על אזור ...מאיר הדדי אתה אחלה בן אדם אוהבים אותך הקהל של שעריים בהצלחה מורשה
  13. הכח משחקים בחמישי (מישהו 26-11-2015, 15:14)
    כי הכח וכפר שלם החליפו ביתיות וכפר קאסם אמורה לשחק בוינטר בשישי אז היה צריך להקדים את המשחק
  14. "נשאר ממנה רק הקהל"? תגיד הדדי, מי אתה בכלל? (יפואי 26-11-2015, 16:18)
    אתה קולט שאתה קבוצת בת של רמת השרון, מועדון שייקח לו 30 שנה להיות מה שהיתה מכבי יפו? מורשה! שכונה ליד הברז של המים הכבדים של תע"ש. ביום בינוני ועם 9 שחקנים נתנו לכם 2, אז תן ריספקט, כן? אם נס ציונה תנצח אותנו, הם ישנו את הכתבות מגולר מתחת לכר עד לסיבוב הבא. אנחנו קצת בתקופה לא טובה, אבל כשנתעורר חבל על הזמן של הליגה הזותי. חבורה של פזוונקים
  15. מאיר הדדי (יוסי 26-11-2015, 16:49)
    אחלה מאיר שבעולם,עושה ימים כלילות להצלחת הקבוצה.היה מאמן כושל בתחילת העונה,יאללה מורשה לצאת לדרר חדשה
  16. שעריים מפסידה (שערוקי 26-11-2015, 20:33)
  17. לסומך (חיים 26-11-2015, 20:58)
    תתכוננו היטב מחר זה יהיה המשחק האחרון שלך ביפו
  18. הגיע הזמן הגנה !! (אילת 26-11-2015, 22:05)
    לא צריך את ״ הטלאנטים״
  19. הגיע הזמן הגנה !! (אילת 26-11-2015, 22:05)
    לא צריך את ״ הטלאנטים״
  20. סומך הביתה (הביתה סומך 27-11-2015, 05:38)
    מספר 19 מה קשור מורשה וליפו מה הבן אדם אמר שמה שנשאר מיפו זה רק הקהל ואני חושב שזה נכון אין שחקנים אין מאמן אין הנהלה ויש רק קהל אז מה לא נכון כאן .... השינוי שצריך כבר לעשות להביא מאמן אחר דחוף למה סומך מאוד חלש והשחקנים לא סופרים אותו ...
  21. לסומך (יצחק 27-11-2015, 10:03)
    באת ראית טעמת מיפו הייתה מספיק תן גז אתה גורם להרס ופילוג בקהל וזה מה שנשאר ביפו לא אוהבים אותך
  22. למספר 9 אתה חציתה את הגבולות עדיף לך לסתום את הפה היום נראה לך מי זו כפר קאסם (כפר קאסם אהוד 27-11-2015, 10:04)
    למספר9 אתה חציתה את הגבולות עדיף לך לסתום את הפה היום נראה לך מי זו כפר קאסם
  23. ניחושים של ילדים מהגן (מאיר 27-11-2015, 15:16)
  24. שהדדי והטוקבקיסטים ילכו כפרה על סומך (אוהד יפו 27-11-2015, 16:27)
    צחק עליכם היום
  25. כפר סבא העלובים (קסמאוי 28-11-2015, 08:26)
    לכפר סבאים אתם יודעים עכשיו מאפה הדג משתין ובנוסף יודעים מאפה כפר קאסם משתנה עליכם יא אפסים בחיים שלכם אל תחשבו לרים את הרוש שקסמוי בסביבה
  26. הכח (דודי 29-11-2015, 07:31)
    הכח הקבוצה הכי טובה בליגה א נקודה.ההפסדים האחרונים זו מעידה חד פעמית והכח תהווה פקטור רציני בצמרת.