חי אטיאס: נבוא גם לשחק את המשחק שלנו ונילחם כדי לנצח

קשרה של בית"ר כפ"ס מוכן לקראת המשחק המסקרן מול כפר קאסם. על ההכנות לקראת המשחק: " אנחנו מתאמנים טוב ואנחנו בסוג של עליה". השינוי: "יראו מאיתנו יותר מחוייבות ויותר נשמה על המגרש", וגם מה המטרה של בית"ר כפ"ס העונה: "יכולים להיות בצמרת גם השנה"

  • על ידי: אביחי חיים
  • 26-11-2015
  • 11:19

בית"ר כפ"ס יצאה מהמשבר. לאחר חילופי המאמנים (בכר- צרפתי) הקבוצה כבר עם שלושה ניצחונות רצופים בדרך לצמרת הטבלה. אטיאס מספר על הטלטלה שעברה כפ"ס בימים האחרונים: "זה לא סוד שעברנו שינויים וטלטלות עם זה בעמדת המאמן ועם זה בסגל השחקנים. אני חושב שזה נכנס בשחקנים והשפיע עלינו מאוד, כי הבנו שצריך עם הכדורגל היפה גם להתחיל לרוץ ולתת את הנשמה על המגרש. זה לא שהכל ורוד ועכשיו אנחנו נדרוס את הליגה, אבל בטוח שיראו מאיתנו יותר מחוייבות ויותר נשמה על המגרש". 

 

איך התחושות לקראת המשחק מול כפר קאסם?
"התחושות לקראת המשחק טובות, אנחנו מתאמנים טוב ובסוג של עליה ממשחק למשחק. אנחנו מתחברים יותר ומבינים אחד את השני, אבל עדיין כפר קאסם פייבוריטים ותמיד המשחקים נגדם קשים. מה שבטוח, נבוא לשחק להילחם וליהנות מהמשחק. אני מקווה שהפצועים שלנו יחזרו לקראת המשחק ויחזקו אותנו". 

 

משחקים נגד האקסית ונגד חיים סירוטקין שעשה כברת דרך ארוכה במועדון של בית"ר כפ"ס. יש חשש מסוים לקראת המשחק?
"כן בהחלט משחק נגד האקסית ונגד המאמן שאני מאוד אוהב ומעריך, כל הכבוד על העבודה שהוא עושה בכפר ועל המקום הראשון. אני לא חושב שהמילה חשש היא הנכונה, יש דריכות יש מוכנות ואנחנו יודעים שאנחנו עומדים לפגוש קבוצה מאומנת טוב שיודעת לשחק כדורגל ועוד אצלהם "בבית". הדריכות שלנו גבוהה, יהיה משחק מאוד קשה ואנחנו נבוא גם לשחק את המשחק שלנו ונילחם כדי לנצח".

 

מה המטרה של בית"ר העונה? 

"בית"ר כפר סבא תמיד מכוונת גבוה. אני מאמין שאם נמשיך לעבוד קשה ולהאמין, אנחנו מסוגלים ויכולים להיות בצמרת גם השנה. יש סגל שחקנים וצוות מקצועי מעולה ובעזרת השם אני מקווה שזה מה שיקרה השנה. בשם השם נעשה ונצליח". 

חי אטיאס, מוכן למפגש מול האקסית. (רמי גרידיש)

הוסף תגובה
תגובות
  1. ביתר מנצחת קורעים אותם (דני 26-11-2015, 11:46)
    בית"ר בית"ר אתם מנצחים ומראים להם מאיפה משתין הדג קבוצה פח מאמן חלש מאוד
  2. כפר קאסם מנצחת (לא יעזור לך חיי אטיאס קפר קאסם מנצחת 26-11-2015, 12:29)
    כפר קאסם. מנצחת לא יעזור יא מניק