עידו קרן מארח את שלומי פרץ תחזית ליגה א' צפון

מחזור תשיעי הגיע בליגה א' צפון, קבלו את התחזית השבועית הקבועה של עידו קרן כשהאורח הפעם, בעלי עירוני נשר בליגה א' צפון, שלומי פרץ. האם נשבר שיא הניחושים שבוע שעבר? מי ינצח הפעם? נדע בסוף המשחקים

  • על ידי: עידו קרן
  • 26-11-2015
  • 19:37

לאחר המחזור השמיני ניתן להסיק כבר מספר נקודות. הליגה עדיין משוגעת וכל קבוצה יכולה לנצח כל קבוצה, אין הבדלי רמות גדולים בין הקבוצות, הקבוצות הבעייתיות מתחילות לעשות בעיות בכסף (בושה וחרפה), היד על ההדק קלה. כל שבוע מאמן אחר עולה על הגריל אז מי ייכנס השבוע למעגל האבטלה?. בנוסף, תרשו לי לתת מילה טובה לפאיד חסון וכפר קנא. המיקום, התוצאות והדרך ראויים לכל מחמאה, סוף סוף אסי גלבוע התאוששו מפרידת האקס אבי מלכה.יופי של קבוצה יש בחבל התענכים, עצרתי את המשבר והוצאתי נקודה ותיקו מול יובל נעים. השבוע ממשיך בכל הכוח. 


השבוע אני עושה הרבה כבוד לעירוני נשר ולעומד בראשה( עם אמיל יוסיפוב כמובן) שלומי פרץ. ניהול ברמה גבוהה, שקט כלכלי, שקט תעשייתי למאמן המצויין. יש שם מתקנים מצויינים, הכל מסודר ובקיצור מתנהגים כמו בליגה של הגדולים. שלומי הביא לתחזית שחקן חיזוק, קבלו את בנו, יגל פרץ, שמגיל 4 מלווה את הקבוצה. יש האומרים שהילד מבין בליגה א' לא פחות מהאבא. בואו נראה מי מבין המשולש מבין יותר.  

ניחוש משחק 5 נק', בינגו-10 נק'. משפחת פרץ- עידו קרן, מחזור 9, מתחילים:

 

עידו קרן מארח את שלומי פרץ...תחזית ליגה א צפון (צילום: יגאל פרץ ומאור אלקסלסי)

 

אסי גלבוע- מכבי מעלות: 

שלומי- אסי במומנטום טוב לאחר הניצחון השבוע. מעלות שוב הפסידה ובמומנטום לא טוב. במקרה הזה, חילוף המאמנים לא יעזור. שלומי:1-2 אסי. יגל-1-3 אסי.
עידו- אסי טובים ומשחקים משוחרר ופתוח. מעלות לא טובים. האם ברוך ממן יביא את השינוי? אני חושב שלאורך זמן אולי (עם שינויים בסגל). 0-2 אסי. 


מכבי דליה-מג׳דל כרום:
שלומי- 
משחק שקול וקשה לניחוש. כל תוצאה לא תפתיע. 0-2 דליה יגל- 1-2 דליה.
עידו- האם מג׳דל מתחילה בקריסה? אני חושב שדליה טובים. המיקום שלהם לא משקף את היכולת, לדעתי המשחק ההוא מול הרצליה הזיק יותר ממה שנתן..  עדיין, דליה פייבוריטית גדולה.1-3 דליה.

 

שחקני נשר ובראשם דניאל ברק. רוצים לחגוג גם אחרי איכסל. (צילום: מאור אלקסלסי)


עירוני נשר- הפועל איכסל:
שלומי- 
אני לא אובייקטיבי. אנחנו לא מזלזלים באף יריבה אך אנו חייבים וננצח 0-1. יגל-0-2 נשר.
עידו- הגיע הזמן לנשר להתפוצץ ובעיקר לשחק טוב (כדורגל משחקים התקפה ולא רק הגנה). מצד שני, באיכסל מרוצים מהתיקו המכובד שבוע שעבר מול צור שלום, והקבוצה תרצה לנצח השבוע את נשר. לדעתי יסתיים 1-3 נשר.

 

מכבי צור שלום- הפועל חדרה:
שלומי- 
צו״ש בבית חזקה ובמומנטום מצויין. בנו שם קבוצה טובה. מצד שני, גם חדרה במומנטום מצוין, אחרי ניצחון גדול על הרצליה אני מהמר על צור שלום.0-1.  יגל:1-1
עידו- משחק מצוין בין שתי קבוצות טובות. ההבדל ביניהם פשוט, צור שלום יציבה (5 משחקים בלי הפסד) ובבית זה מבצר. חדרה כרגיל כמו ביצת קינדר- אף פעם לא תדע מה ייצא שם. 1-2 צור שלום. 

 

שחקני מגדל על הגדרות. האם יחגגו על הרצליה? (צילום: אביב עובדיה)


עירוני טבריה-באקה אל גרביה:
שלומי- טבריה בתקופה פחות טובה, אך עדיין חזקים עם שחקנים ומאמן מצויינים. בבית הם ינצחו, אלמוג אוחיון יבקיע .0-1 טבריה. יגל- טבריה 1-2.
עידו- תנו לי לעשות לכם סדר. טבריה קבוצה מצוינת, מה שהיה בקריית אתא זה שוד גדול. חוסר מזל (פעמיים שאני ספרתי לקבל גולים דקה 90) קצת חוסר מחץ. שלחברים יהיה שם סבלנות, הליגה ארוכה מאוד. מצד שני, באקה לא פראיירים וקשה לשחק נגדה. קבוצה מסודרת ומאומנת, לא השבוע. טבריה 0-3. 


הפועל כפר קנא- עירוני קרית אתא:
שלומי-
כפר קנא היא הפתעת העונה, וקריית אתא אכזבת העונה. עדיין יש שם שחקנים מובילים- יגמר תיקו 1-1. יגל-0-2 כפר קנא.
עידו- כבר פרגנו בפתיח לכפר קנא, מצד שני קריית אתא הבינו שנקודות לוקחים בלחימה הפנימו, ניצחו ולדעתי ימשיכו ברצף. מוזר לקרוא לזה הפתעה אבל שיהיה.0-1 קרית אתא.

 

עידן שפשה מטבריה. טבריה רוצים לחזור למסלול הניצחונות. (צילום: מאור אלקסלסי)


הפועל הרצליה-מגדל העמק:
שלומי- איזה משחק. הרצליה חייבים לנצח למרות שמגדל העמק בפתיחת עונה חלומית. במקרה הזה, שינוי המאמן יעשה טוב להרצליה שיעלו בהתלהבות .1-2 הרצליה. יגל-0-1 הרצליה.

עידו- בהרצליה לחוצים. בנו שם קבוצה לעלייה, בנתיים זה לא נראה טוב.הרכבת עוברת, האם תומר קשטן יושיע?. מצד שני, מגדל גם בתקופה לא טובה. תיקו לא יהיה כאן 0-2 הרצליה.


מ.ס כרמיאל- הפועל בית שאן:
שלומי- כרמיאל אחרי ניצחון חוץ גדול על מגדל העמק, תרצה להמשיך במומנטום. בית שאן אחרי תיקו מאכזב, ינסו לתקן. מישל חליל מצוין והוא הבינגו שלהם- הוא יכבוש. 1-1 ללא הכרעה. יגל-1-0 בית שאן.

עידו- כרמיאל קבוצה טובה ואם ימשיכו לנצח, הפלייאוף העליון ״לא בשמיים". מצד שני, בית שאן לא ״הורגים״ משחקים והם לא פראיירים. 2-1 בית שאן.

 

זהו חברים. מחר (יום ו') הוא יום הולדתי (40) אני מאחל לכולם הצלחה והרבה בריאות- זה באמת הכי חשוב

 

עידו קרן

עידו קרן מארח את שלומי פרץ...תחזית ליגה א צפון (צילום: יגאל פרץ ומאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. כיף לקרוא כל שבוע (אחלה תחזית 26-11-2015, 19:59)
    תענוג.מקצועי ולעניין. כל קבוצה בדיוק משקף את המציאות
  2. כיף לקרוא כל שבוע (אחלה תחזית 26-11-2015, 19:59)
    תענוג.מקצועי ולעניין. כל קבוצה בדיוק משקף את המציאות
  3. אנחנו מנצחים את הרצליה (מגדל 26-11-2015, 20:07)
  4. חייבים לנצח (טבריה 27-11-2015, 07:02)
  5. גם 1 אפס זה 3 נקודות לא צריך 3 אפס (טבריה 27-11-2015, 07:03)
  6. כתבה (עומרי 27-11-2015, 07:55)
    ככה שומרים על קשרים טובים עם בעלי קבוצות...והמבין יבין..
  7. דליה עוד תפתיע (דילאוי ירוק 27-11-2015, 08:21)
    דליה מנוהלת טוב ללא רע ללא ר
  8. חבל שהמשחק לא מתקיים בבית. (אוהד מכבי דליה 27-11-2015, 08:48)
    המשחק באולגה .אינשאללה ניצחון
  9. עם סאלח הקבוצה תפתיע בליגה ב חחחח (תגובה ל-7 דלאוי 27-11-2015, 16:07)