עם שלישייה ל-4 פור: כפר קאסם ניצחה את כפר סבא

בכפר סבא אמנם חלמו לעצור את הקטר הקאסמאוי אך החבורה של חיים סירוטקין לא נתנה לזה לקרות, שלטה במשחק מן הדקה הראשונה ורשמה ניצחון גדול 0:3 בדרך להגדלת הפער בפסגה ל-4 נקודות. כך בונים קבוצה. צפו בחגיגות של הניצחון בווידאו!

  • על ידי: אוהד רון
  • 27-11-2015
  • 23:35

למרות שחיים סירוטקין כבר הרבה זמן לא בבית"ר כפ"ס, כל משחק שלה מולו מהווה פיקנטריה בפני עצמה.

גם השבוע הדריכות בקבוצה הכפר סבאית הגיע לשיאים לקראת המשחק מול האקס שלה. שחקני הקבוצה הבטיחו לעשות הכל כדי לנצח ולו רק בכדי לגרוף כותרות.

בכפר קאסם ממשיכים לעבוד בשקט ולהמעיט בהצהרות. השיטה עבדה עד עכשיו ולכן אין סיבה שלא תמשיך לעבוד המשך.

 

כ-550 אוהדים, רובם מן הסתם אוהדי הקבוצה המארחת  (כ-50 מכפ"ס) ראו מן הפתיחה משחק פשוט ותכליתי של קבוצתם, בדיוק כפי שחיים סירוטקין אוהב.

 

ראו משחק תכליתי. אוהדי כפר קאסם (תאמר סרסור)

 

כבר בדקה ה-10 הגיע כפר קאסם למצב הראשון כשטל ארז מצא את סאמח מרעב שבעט שטוח אך שוער כפ"ס הדף היטב.

שתי דקות לאחר מכן תורגם היתרון המוחלט בשדה לשערים. גיא אבן הכניס כדור אמן למרעב שבנגיעה הוציא רוחב ואלעד כהן דחק פנימה, 0:1 לכפר קאסם.

 

שליטה של כפר קאסם. כהן (בלבן) מול שוקרון (תאמר סרסור)

 

כפ"ס נכנסה למשחק ובדקה ה-17 יכלה להשוות. חי אטיאס מצא את ויטלי גנון שבמקום להקפיץ מעל אסף רז, בעט לגופו שך השוער. החמצה ענקית.

בדקה ה-21 הגיע השני ועוד איזה שער זה היה. המגן אחמד עאמר או כפי שהוא מכונה, אבו עלי קיבל כדור ארוך מאבן, דהר לבדו על הקו, חתך לאמצע ושיגר טיל עם רגל שמאל לחיבורים, 0:2 ושער ענק.

 

כאן נרגע מעט המשחק אם כי כפ"ס ניסתה לחזור למשחק עוד לפני ההפסקה. בדקה ה-40 גל פורת הוציא רוחב ואסף רז הרחיק את הסכנה.

בדקה ה-42 כמעט 0:3. אבן הפעלתן הרים הישר לראשו של רוביל סרסור שנוגח מילימטרים מהמשקוף.

בדקה ה-44 מסר אלנתן סלמי לפורת שבעט מעל המשקוף מה שהייתה ההזדמנות האחרונה של המחצית הראשונה הטובה.

 

את המחצית השנייה כפר סבא פתחה את היטב אך שוער כפר קאסם, אסף רז היה הבולט בדקות הללו כשהשרה מביטחונו על שחקניו.

בדקה ה-58 ביססה כפר קאסם את יתרונה. אבן הנפלא הכניס כדור לאלעד כהן שהשאיר קטנה לרוביל סרסור. זה בעט חזק למשקוף הכדור ירד לדשא ומרעב נגח פנימה, 0:3.

 

כפר קאסם ממשה את יתרונה. חוגגים שער (תאמר סרסור)

 

מכאן היה די ברור מי הקבוצה שתרד מנצחת מהמשחק. בדקה ה-70 זה לא היה רחוק מהרביעי אך שוער כפ"ס, הדך נפלא בעיטה אדירה של אמיר בדיר.

כפר קאסם המשיכה לחפש את השער. בדקה ה-85 החמיצו מרעב וכהן מ-5 מטר את שער. דקתיים מאוחר יותר פרץ רוביל סרסור לרחבה ומזווית קשה בעט ליד הקורה.

 

משחק גדול. אבן (תאמר סרסור)

 

בדקה ה-92 ראה פורת כרטיס אדום לאחר שחבט ללא כדור בשחקן של כפר קאסם. דקה מאוחר יותר רוביל סרסור הכניס כדור למרעב שבעט בסיבוב אך שוער כפ"ס הדף לקרן ומנע למעשה תבוסה קשה אף יותר.

 

בסיום 0:3 גדול לכפר קאסם והשמחה הרקיע לשחקים כשנודע על התיקו של שעריים שפתח פער של 9 נקודות בין הקבוצות ו-4 מהמקום השני אליו העפילה בקעת הירדן המפתיעה.

כפר קאסם ממשיכה מחזור אחרי המחזור להוכיח כיצד עושים זאת נכון וכיצד בונים קבוצה מאוזנת שמשחקת עם הלב..

 

איך עושים זאת נכון. הנהלת כפר קאסם  בראשות מועד בדיר.(במרכז: מועד בדיר. תאמר סרסור)

 

לאחר המשחק סיפר נור סרסור (שחקן עבר מהגדולים שהיו לכפר ומנהל הקבוצה כיום) כי השאיל לכובש השער השני, אחמד עאמר את נעליו לאחר שזה קרע את שלו. "זה כנראה נדבק לו", אמר.

 

אחד ממצטייני המשחק, חליל פרג' אמר בסיום: "ברוך השם אחרי 9 משחקים עדיין אין לנו הפסד. אנחנו מתקדמים ומשתפרים משבוע לשבוע. אם נמשיך לשמוע מהגאון את ההנחיות (סירוטקין?), הרי שהשמיים הם הגבול".

 

מועד בדיר: "היה חשוב לנו לנצח, שמח שעשינו זאת. מתחילים לחשוב על המשחק הבא".

 

בילאל בדיר, חבר הנהלת כפר קאסם: "אחרי ניצחון כזה אנחנו כבר מחכים למשחק הבא. מה שתכננו כהנהלה, עובד. השקט שלנו מגיע למגרש וזה מתבטא בתוצאות. מה שחשוב שמשלבים עוד שחקנים ממחלקת הנוער וזה הרבה בזכות חיים סירוטקין שיש לו עין מקצועית מצוינת. רק שנמשיך כך".

 

ה"גאון" חיים סירוטקין: "כפר סבא קבוצה מצוינת ששיחקה היטב בעיקר בחלק הראשון של המשחק. עשינו ניצחון חשוב להמשך".

 

ניצחון חשוב להמשך. סירוטקין (תאמר סרסור)


שוער הכפר, אסף רז: "אנחנו בתקופה טובה מאד, רק שנמשיך כך. יש שקט במועדון. אני מבסוט להיות פה".

 

מסעוד אעמר, האוהד החזק של כפר קאסם בתגובה:"אנחנו שמחים מאד לנצח. הקהל נהנה מאד מהמשחק של הקבוצה. רוצים להמשיך ככה. הכי חשוב שאנחנו משחקים ממשחק למשחק רגוע. אבל מה שהכי חשוב לנו זה להנות מהכדורגל חראות כדורגל טוב ואם נעלה זה בונוס".

 

מהצד המפסיד אמר עומרי נווה: "מאכזב להפסיד ככה. התחלנו את המשחק די טוב אבל אם אתה עושה טעויות מול כפר קאסם אתה נענש". 

 

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. כפר קאסם מלחמה (אוהד הכפר 28-11-2015, 00:21)
    איפה זה שערים בכלל חחחחח תשאלו את אזור חחחחח
  2. סאמח מרעב יא. גדול (הלא הלא הלא כפר קאסם אנחנו אוהבים אותכם 28-11-2015, 10:01)
    סאמח מרעב מעל הליגה
  3. קאסם נגמר הסרט עכשיו כולם נגדכם את שעריים כבר חיסלנו (ליגה א דרום 28-11-2015, 10:29)
  4. כמה פרוטקציות (אחד שיודע 28-11-2015, 13:43)
    לפרדי הקוקסינל את לוקח את ליאב נחמיאס לכל מקום כאילו הוא שוער ליגה לאומית תתבייש
  5. סבלנות (שחר 28-11-2015, 14:15)
    עם הרבה סבלנות ונחישות שבת אחרי שבת כ. קאסם עושה את העבודה כל הכבוד עכשיו נשאר לחזק את הסגל הקיים וקדימה ללאומית. בהצלחה.
  6. לסירוטקין (שחר 28-11-2015, 14:19)
    משחק חשוב בשבוע הבא נגד מורשה. בבקשה לא לזלזל בהם כי הם עלולים להפתיע עם שער ולרדת לבונקר. אני סומך עלייך שתכין את החברה לקבוצות שמשחקות בונקר ולפי דעתי יהיו הרבה קבוצות כאלה. שבת שלום.
  7. הקהל שלנו (אוהד מי הכפר 28-11-2015, 18:42)
    נכון שהקבוצה שלנו משחקת עד עת. מצוין מעל הליגה בדרגות . אבל זה לא אומר שלא יהיו הפסדים רצופים . ויזה המבחן של הקהל שלנו האם אנחנו נעמוד וי נעודד וי נתמוך בשחקנים או כמו העבר שלנו נשתולל נעשה בלגן שזה פוגע בקבוצה יותר .וי גם בקהל עצמו יש אנשים שבאים היום בגלל ההצלחה וי הגיבוש של הקהל אני מקווה וי מאמין שלא נגיע לזה .כי חבל אם בזמן אמת שהקבוצה צריכה תמיכה שלנו לא נעמוד במבחן אז נדרדר שזה חבל כי השנה יש לנו שנס גדול נסיג את המטרה של כול הכפר . או בסוף אני רוצה להדות להנהלה במיוחד מועאד על כול . וי לנור על העבודה שלו מול השחקנים שי הצליח לגבש את השחקנים ביחד
  8. ל 4 (יוסי 28-11-2015, 21:38)
    משפח בן דוד וחברהם תתחילו להירגע ומהר ולא תימצאו את ירין לידכם בבית.תפסיקו להרוס את הילד.
  9. ל מס 7 (אוהד הכפר 29-11-2015, 01:53)
    הקהל שלנו כבר עמד במבחן ולמד מטעויות שנה שעברה אחרי כל הפסד גם עודדנו את השחקנים אנשאלה לא יהיה הפסדים 555555 בלי מנחוס להמשיך כך כל הזמן כי מגיע לנו ליגה לאומית הגיע הזמן והזדמנות באה פעם בחיים נכונן שהקהל שלנו לא אוהב להפסיד אבל אין מה לעשות וזה טוב רק נצחון כל משחק . ייאלה כפר קאסם באש ובמים
  10. תגובה ל-8 (אבירם 29-11-2015, 22:44)
    מי שמכיר את משפחת בן דוד יודע שזה לא הסגנון דיבור או ההתנהלות ובטח לא שגיאות הכתיב....מי שיכול להרחיק את הילד מהקבוצה זה הבעלים וזה בטח לא תגובה שלו נכון?!