מסיפורי ליגה ג': הקבוצות והשופט התייצבו, האצטדיון היה סגור

המשחק בו הייתה אמורה לארח בית"ר א.א. פחם את הפועל עוספיא הבוקר בוטל. הסיבה: האצטדיון היה סגור. אצל המארחים טוענים כי ניסו לאתר את מנהל האצטדיון אבל הוא לא ענה. "מתנכלים לנו מתחילת העונה, רוצים שנתפרק", אמר היו"ר אחמד אגבריה

  • על ידי: גיא גולדפרב
  • 28-11-2015
  • 14:14

לא נעים לראות מגרש סגור. בסיטואציה המוזרה הזו נתקלו שחקני המארחת בית"ר א.א. פחם, האורחת הפועל עוספיא, השופטים, צוות האבטחה והשיטור שהתייצב הבוקר באצטדיון השלום בעיר.

 

לטענת אנשי א.א. פחם ניסיונות לאתר את מנהל האצטדיון, מוחמד ג'ברין עלו בתוהו. עוד הם טוענים כי גם המנעולים הוחלפו כך שלא ניתן היה לפתוח את הדלתות עם המפתחות החלופיים שהיו בידיהם.

 

אגב, אחריו היה אמור להתקיים המשחק בין הפועל המקומית מליגה ג' לעין מאהל אולם המשחק נדחה בהוראת המשטרה עקב הפגנה האמורה להתקיים בעיר.

 

בדיקה של אתר "גולר 1" העלתה את העובדות הבאות: מכיוון שהאצטדיון עובר שזרוע בימים האלה וכל עובדיו בחופש, היו אמורות שתי המארחות לשלם 2,500 ₪ כל אחת על מנת להביא עובדים שיסמנו ויקצצו את כר הדשא. מכיוון שמשחקה של הפועל נדחה מראש, החליט מישהו שאין טעם להכין את האצטדיון עבור קבוצה אחת..

 

בבית"ר כבר שוחחו עם ראש העיר שהבטיח לבדוק את המחדל. "מתנכלים לנו מפתיחת העונה", אמר היו"ר, אחמד אגבריה, "מחפשים להכשיל אותנו בקטנות ורוצים שנתפרק. לא יעזור לאף אחד".

 

רוצים שיתפרקו. שחקני בית"ר (יח"צ)

 

המקרה ידון מן הסתם ביום רביעי הקרוב בבית הדין המשמעתי וישנה סבירות גבוהה שיפסק משחק חוזר.  

אצטדיון השלום בימים יפים יותר

הוסף תגובה
תגובות