מצטייני הדרום

מחזור תשיעי הסתיים בדרום, מחזור בו כפר קאסם דורסת את כפ"ס, יפו מנצחת את נס ציונה בחוץ ושעריים כהרגלה מאכזבת מול אזור. אבל מי היה כוכב המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הדרום?

  • על ידי: אוהד רון
  • 01-12-2015
  • 15:19

שוער:

אבירם זיאת (בקעת הירדן)

שוערה של בקעת הירדן, מציג יכולת מצויינת למן פתיחת העונה והוא אחת הסיבות שבגללן הבקעה נמצאת במקום השני בטבלה. שאפו לאבירם ולכל הקבוצה על ההפתעה הנעימה. 

 

הגנה:

מתי אפללו (מכבי יפוׂ)

מגנה הימיני של מכבי יפו, היה בלתי עביר בהגנה. היה ראשון לכל כדור וחילץ כדור מהקו בדקה האחרונה שכמעט ומנעה את הניצחון הגדול על נס ציונה. יפו הראו הרבה אופי בניצחון ובעיקר שאסור להספיד אותה, כי היא יכולה לנצח כל קבוצה.  

 

מתי אפללו, מגנה של מכבי יפו.  (צילום: אביחי חיים)

 

חליל פריג (מ.ס. כפר קאסם)

בלמה של כפר קאסם, היה מצויין מול התקפת כפ"ס. כל כדור ראשון בראש או ברגל היה שלו.  שיחק עם הרבה נשמה וקשה מאד לנצח קבוצה כששחקן שלה משחק עם הנשמה. כפ"ס לא יכלה לעבור את הקו של חליל ולכן לא הגיעו למצב ממשי מול אסף רז.

 

מור ג'אן (הוד השרון)

בלמה של הוד השרון, עשה עבודה יוצאת מהכלל מול התקפת מרמורק. לא נתן לחלוצי מרמורק להגיע למצבים, שיחק עם הרבה ביטחון ונסיון. 

 

אבו עלי (מ.ס. כפר קאסם)

מגנה של כפר קאסם, תומך בהתקפה ועושה הרבה הגנה. שחקן מהיר עם שליטה טובה בכדור. אבו עלי עשה גול נדיר כשחתך מהקו לכיוון האמצע ושיחרר כדור אדיר אל בן חיבורי הקורות. שער ענק לשחק גדול.

 

אבו עלי, שער ענק....(צילום: תאמר סרסור)

 

קישור:

אייל שן (הפועל אזור)

קשרה האחורי של הפועל אזור, היה גרזן במגרש השדה. שיחק ללא פשרות והביא הרבה לב ונשמה למשחק של אזור בדרך לתוצאות תיקו המכובד מול המאכזבים מרחובות.

 

משה סולימנוב (מכבי יפו)

קשרה של יפו כל משחק נותן מעצמו 100% והשבוע הוא נתן 200%. ניווט את המשחק של קבוצתו, חטף הרבה כדורים להתקפת נס ציונה ומאחת החטיפות שלו הוביל לשער של יחיאל צגאי. 

 

 

משה סולימנוב, הרבה לב ונשמה למען קבוצתו. (צילום: אביחי חיים)

 

אביתר יגוני (הכח ר"ג)

קשרה הצעיר של הכח, הצטרף אל הקבוצה רק לפני מספר ימים מ...כפר שלם..כבש צמד מולם והוכיח להם שלא היה כדי להם לשחררו. שחקן צעיר עם הרבה כישרון שהכח הרוויחה. 

 

לירון ג'רבי (מורשה רמת השרון)

קשרה של מורשה, נתן הרבה לב ונשמה במשחק של קבוצתו מול עמישב. כבש את השער שהביא נקודה לקבוצתו. עשה הרבה עובדה והיה מהבולטים בקבוצתו השבוע. 

 

התקפה:

סאמח מרעב (מ.ס. כפר קאסם)-כוכב המחזור!

מרעב כבש שער ובישל עוד אחד לאלעד כהן, כל התקפה של הכפר עוברת דרך סאמח שעושה ככל העולה על רוחו, עושה עקבים וציפים קטנים מעל שחקני היריב. כייף לראות את המהלכים של סאמח. 

 

סאמח מרעב, כוכב כדורגל וכוכב המחזור. כייף לראות אותו משחק. (צילום: תאמר סרסור)

 

קובי בדש (בקעת הירדן)

חלוצה של הבקעה כבש צמד חשוב מאד מול שיכון המזרח. בדש גם כשהוא לא כובש הוא מפנה הרבה שטח לחלוץ השני וכך ביחד הם נחשבים לחלוצים המסוכנים בליגה..

 

מאמן המחזור:  מאיר סומך (מכבי יפו)

חיים סירוטקין ה"גאון" הביס את כפ"ס ללא קושי. יוסי חכים הוציא תיקו מכובד מול מכבי שעריים, אבל מעל כולם בלט מאיר סומך. מאמנה של מכבי יפו, שהיה עם ה"חרב על הצוואר" ושכל הסובבים, או המקורבים, כבר הימרו על הפסד ושמאיר ייקח אחריות על המצב, הכין את קבוצתו מצויין וניצח את נס ציונה מהצמרת, רק נקווה שהניצחון יוביל לעוד ניצחונות. 

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. כפר קאסם (אחד שמכיר את הקבוצה מקרוב 01-12-2015, 15:49)
    בהתחלה צריך להגיד כל הכבוד לקבוצה כפר קאסם במיוחד לשחקנים גם לא נשכח את חיים וההנהלה . כפר קאסם השנה קבוצה טובה שמראה כדורגל גדול אבל בוא לא נשכח שהליגה עוד ארוכה ויהיה המון ירדידות ועליות בהמשך הדרך . כפר קאסם לא בנוא קבוצה לעליה ליגה אלא קבוצה של מקומות 2 ל 5 . בסוף מקווה שהכפר יעלו ליגה כי מגיע לכפר קאסם קבוצה בליגה לאומית בהצלחה לכולם
  2. הוד השרון (יוסי 01-12-2015, 16:46)
    אתם לא לוקחים את הוד השרון ברצינות אבל יש שם קבוצה מצויינת שתדבר חזק בליגה שחקנים כמו מורן גאן יניב לוזון ועדן נחמני יש להם סגל בין הטובים בליגה ממליץ לכם לקחת אותם ברצינות
  3. סאמח מרעב יא גדול אתה מזדין קול הליגה (אמרתי לכם סאמח מרעב שחקן של לעגה על 01-12-2015, 16:57)
    סאמח מרעב יא נשמה אוהב אותך
  4. שעריים תשחרר בינואר את חיים מלכה אבי יוסף ואבי מלכה שרוצה לחזור לצפון (אחד שיודע 01-12-2015, 17:11)
  5. איפה התוצאה הטובה של אזור כולה תיקו מאמן (דורון שעריים 01-12-2015, 17:31)
    שבא והביא את שעריים לאורבה של סוסים בעונה גם שנה שעברה אזור הביאו שעריים לשם וגם שעריים שלטו ואזור כרגיל אוהבים תיקו ואם זה השיא ובגלל זה המאמן שהוא מלשן של האתר מקבל מאמן השבוע אין לכם מושג
  6. חיים הגאון (יוסי 01-12-2015, 17:52)
  7. ל5 הגאון (r 01-12-2015, 19:02)
    המאמן של יפו מאמן השבוע לא של אזור תלמד לקרוא וגם לכתוב לא יזיק לך יא טפט ולא המאמן קובע איפה יהיה המשחק אלא ההנהלה