חן ידען : "לא פוסל מעבר לקבוצה אחרת"

חן ידען , קשרה של בית"ר ת"א/רמלה ממשיך לעבוד קשה על מנת לקבל את ההזדמנות להוכיח את עצמו . חן אינו מתכוון לוותר על המקום שלו בקבוצה אך אינו פוסל מעבר לקבוצה אחרת. מאמנו בבית"ר ת"א, פטריסיו סייג:"חן שחקן מצויין ויכול לשחק בלאומית, אבל יש לנו שחקנים ממכבי ת"א שאנחנו בונים עליהם"

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 30-11-2015
  • 08:52

חן ידען (22) הגיע בפתיחת העונה לבית"ר ת"א/רמלה לאחר שנתיים בהן שיחק בכרמיאל צפת , ידען הצליח מאוד עם קבוצתו האחרונה כשאר הוביל אותה לפליאוף העליון ואף סיים את העונה כתגלית השנה של הליגה הצפונית . ידען הגיע כחיזוק משמעותי לקבוצתו של פטריסיו סייג , אך מאז פתיחת העונה שותף רק בשני משחקי ליגה , למרות שאינו מקבל מספיק הזדמנויות מהמאמן ידען מספר שהמערכת היחסים שלו עם סייג בגללו היא מצוינת .

 

חן , הגעת לבית"ר ת"א/רמלה אשר נמצאת בליגה הלאומית לאחר שנתיים מצוינות מבחינתך במדי כרמיאל צפת שבליגה א' . בהחלט קפיצת מדרגה משמעותית בקריירה שלך ?

"אחרי שנתיים טובות בכרמיאל , היו לי מספר הצעות מהליגה הלאומית ולבסוף חתמתי בבית"ר ת"א/רמלה , בהחלט זו קפיצה בקריירה שלי , אני מקווה להוכיח את עצמי ולהמשיך להתקדם "

 

מה הן מטרות הקבוצה העונה ? האם הישארות בליגה זה משהו שיספק את ראשי המועדון לדעתך ?

"בית"ר ת"א/רמלה תמיד שואף להיות במקומות הגבוהים בטבלה ולהתקדם כמה שיותר , הישארות ליגה לא תספק אותנו , לדעתי יש פה קבוצה שיכולה להיות בפליאוף העליון ואנחנו נילחם על מנת להגיע למטרה הזו . "

 

הגעת לקבוצה בתור חיזוק משמעותי , אך כמו שזה נראה כרגע אתה אינך מקבל מספיק דקות על מנת להוכיח את עצמך . מה אתה צריך לעשות מבחינתך על מנת לקבל יותר הזדמנויות ?

"זה נכון , עד עכשיו לא קבילתי מספיק דקות , לא חשבתי שכך תהיה העונה הראשונה שלי בלאומית, אני מבחינתי ממשיך לעשות את מה שמצפים ממני , אני אמשיך לעבוד קשה בכל אימון עד שאקבל את ההזדמנות שלי . "

 

ידוע שבית"ר ת"א/רמלה היא קבוצת בת של מכבי ת"א , יכול להיות שהשחקנים המושאלים מקבלים יותר במה מאשר האחרים בגלל היותם שחקנים של מכבי ת"א וזו אחת הסיבות שאינך מקבל מספיק דקות ?

"אין ספק שיש לנו סגל רחב מאוד , בסופו של דבר המאמן הוא זה שמחליט מי משחק ואני מכבד עכל החלטה שלו . "

 

כשהגעת לקבוצה ציינת שזה הרבה בזכותו של מאמן הקבוצה פטריסיו סייג ואתה חושב שאיתו תוכל להביא את עצמך לידי ביטוי בצורה הטובה ביותר . איך מערכת היחסים ביניכם כרגע כשאינך מקבל מספיק דקות ?

"אמרתי את זה כי זה באמת הרבה בזכותו , פטריסיו הוא מאמן התקפי וזה מה שהכי מתאים לי , הוא מאוד מאמין בי ואנחנו מדברים המון על המצב כרגע , הסגל רחב והוא מחכה להזדמנות לתת לשחק ולהוכיח את עצמי . המערכת יחסים שלי איתו היא מצוינת . "

 

עברו 12 משחקים , שותפת רק בשני משחקים עד כה , במידה והמצב יימשך ככה אתה תחשוב על מעבר לקבוצה אחרת על מנת לשחק אפילו בליגה נמוכה יותר ?

"כרגע אני בבית"ר ת"א/רמלה ואני ממשיך לעבוד קשה , אם המצב ימשיך ככה בהחלט יכול להיות שאחשוב על מעבר לקבוצה אחרת , אך כרגע אני לא חושב על מעבר לליגה נמוכה יותר . המחשבה היא רק קדימה . "

 

אתה בן 22 , ממש בתחילת הדרך בקריירה , איפה אתה רואה את עצמך בעוד כחמש שנים ?

"ממשיך לעבוד קשה , מתקדם לאט לאט גם ביכולת וגם בהתבגרות שלי , ואני בהחלט רואה עצמי שחקן מוביל בליגת העל . "

 

פטריסיו סייג, מאמנו בבית"ר ת"א: "חן שחקן מצוייןץ הוא יכול לשחק בכל קבוצה בליגה הלאומית. אבל בבית"ר ת"א אנחנו בונים של השחקנים הצעירים ממכבי ת"א ואנחנו רוצים לקדם אותם. חן שחקן טוב אבל יש שיקולים אחרים במועדון."

 

 

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. ידען הוא שחקן מאוד חכם (חיים חנניה 30-11-2015, 10:12)
    מנווט את ההתקפות ויוצר מצבים יחטפו אותו בינואר
  2. מבין בכדורגל (שמעון 30-11-2015, 10:45)
    מכיר את השחקן חן ידען שחקן ליגת על קל קשר התקפי מחונן
  3. ענק (כוכב כדורגל 30-11-2015, 12:24)
    איזה כישרון תוך שנתיים ליגת העל בודאות
  4. חן ידען שחקן עם יכולות להוביל בליגת על (חכם יוסף נאגי 30-11-2015, 13:15)
    הסבלנות ועבודה קשה השתלמו בעתיד..ראה שלומי אזולאי מכבי תל אביב..גם יומך יגיע תמשיך לעבוד ולעבוד וסבלנות אתה עוד תצליח
  5. חמור ביותר (המשובח !!! 30-11-2015, 15:25)
    חן שחקן מספר 1 אז אדון מאמן תן לו לשחק ומהר כי הוא יותר טוב מכול המניאק של מכבי ימניאק!
  6. לא מבין (קיצי 30-11-2015, 18:41)
    אם בונים על שחקני מכבי חן צריך לעזוב
  7. חן שחקן מלךךךך ( i love han 30-11-2015, 20:45)
    חן צריך להיות בליגת האלופות המאמן סתם מבזבז הזדמנות פז
  8. חבל לחן על הזמן כנראה שיש הסכם מול מכבי שלשחקני מכבי יש עדיפות (ציקי 01-12-2015, 19:47)
    והמאמן וההנהלה מתוך אינטרס לטווח ארוך משתפים אותם לפני ..אז חבל חן ..סתם תתייבש על הספסל ...שחקן כמוך צריך לשחק