מוקש קטן: מ.ס אלהושלה- מכבי אשדוד 2:1

בפעם הראשונה העונה, המכבים נתקלו בקושי מסוים מול החבורה הלוחמת של מ.ס אלהושלה. המשחק ברובו היה פיזי ומסוכן, אשדוד כבשה פעמיים במשחק והביאה את 3 הנקודות חזרה הביתה. פיני עייש: "חווינו קבוצה שהלכה בפירוש על הרגליים, המשחק היה ברוטאלי בצורה יוצאת דופן ולצערי השופט איבד שליטה על המשחק".

  • על ידי: מערכת גולר 1
  • 07-12-2015
  • 16:18

מכבי עירוני אשדוד שיחקה ביום שישי האחרון מול מ.ס צעירי אלהושלה. הקבוצה המקומית נמצאת במקום האחרון בטבלה, אך עשתה לא מעט קשיים למכבי אשדוד. שחקני של פיני עייש החזיקו בכדור, השתלטו על מרכז המגרש והתקשו לסיים את המהלכים ברשת לעיני 80 צופים. 

 

12 דקות משריקת הפתיחה, עירוני עולה ליתרון 1-0. יוסי קרצמן השתלט על כדור באגף שמאל ומצא את דניאל אטיאס שנגח לפינה הרחוקה והעלה את האשדודים ליתרון ראשון במשחק. בדקה ה-32 אלהושלה איזן את התוצאה באדיבותו של עודה אלעסאם. דקה למחצית, היתרון חזר למכבים. יצחק יברקן הוביל את הכדור כ-40 מטר מהשער, מצא את אריאל טרבלסי האחרון ראה את ספיר שליו שכובש את שערו הראשון העונה.

 

במחצית השניה בדקה ה-48, ספיר שליו מצא בכדור שטוח את דניאל אטיאס, השוער הודף אך לא מספיק טוב ואריאל טרבלסי משלש את התוצאה.השופט אישר את השער, אך הוא נפסל לאחר התייעצות עם הקוון. חצי שעה לסיום, השופט מראה את הכרטיס הצהוב השני לאוסמה אלעסאם, לאחר עבירה של הרמת רגל מסוכנת ששולחת אותו בכרטיס אדום היישר לחדר ההלבשה. בדקה ה-91, מכבי אשדוד נשארת גם היא בעשרה שחקנים לאחר עבירה במרכז המגרש. השופט רצה לאזן את המצב, והראה למשה שלו את הכרטיס האדום. למרות ההרחקה, אשדוד שמרה על התוצאה על כנה. מכבי אשדוד נצמדת להפועל אדומים אשדוד בצמרת הטבלה.  

 
מאמן הקבוצה, פיני עייש, הגיב לאחר המשחק: "עברנו היום עוד משחק שצריך לסמן עליו וי ולקחת את הנקודות. נכון שעל הנייר זה נראה קל אבל יצאנו למגרש שהתנאים שלו מאד קשים- הדשא גבוה ומלא בורות. אני רוצה להצדיע לשחקנים שלי ששיחקו כמו גברים. חווינו קבוצה שהלכה בפירוש על הרגליים, המשחק היה ברוטאלי בצורה יוצאת דופן ולצערי השופט איבד שליטה על המשחק. אוהדי עירוני היקרים אני רוצה בשמי, בשם הקבוצה, ההנהלה והשחקנים להודות לכם מאד על התמיכה והרוח הגבית. תודה לכל אלה שהגיעו למשחק ואלו שצפו בו מהבית. הפנים שלנו קדימה".

היה קשה, אך הנקודות חזרו לאשדוד. (רוני אקג'ני)

הוסף תגובה
תגובות
  1. עלובים (מוטי 08-12-2015, 12:34)
    יום הדין שלכם מתקרב סרדינים! איפה שי אבוקסיס ברח לכם? יא מסריחים
  2. עלובים בחיים לא תיהיו קבוצה (עמיר תורג׳מן 08-12-2015, 12:52)
  3. למה אתם לא מפרסמים מה היה עם שי אבוקסיס (אלי 09-12-2015, 07:11)
    קבוצת אוהדים שלא יודעים את הסיפור האמיתי מה התרחש עם שי אבוקסיס שעזב ביזיון אספורמס קובע הכל ניפגש בבחירות לוועד המנהל יהנהלה של מושחתים