כן ולא

הכדורגלן הבית שאני הוותיק, אלמוג חזן, מתלבט. הוא עדיין לא סגור עם עצמו. מצד אחד הודיע כי פרש מכדורגל, אבל מנגד לא יהסס לחזור אם יקבל פנייה מהחבר לשעבר, מוריס אוזן, שמאמן את הקבוצה המאוחדת של בית שאן ומסילות.

  • על ידי: יצחק סולומון
  • 15-10-2010
  • 09:36

נמאס לו מכדורגל, נמאס לו מהתערבות הפוליטיקאים במשחק שהוא כל כך אוהב, נמאס לו לרדוף אחרי הכסף בגלל מוסר התשלומים הירוד של הקבוצות, הוא מעדיף להשקיע בחנות הספורט החדשה שפתח לאחרונה במרכז עפולה, במקום לרדוף אחרי הכדור ולא לראות שכר לעמלו, הוא החליט לפרוש מכדורגל, אבל כמי שהחיידק עדיין נמצא בתוכו, הוא מוכן לחזור לשחק כדורגל פעיל אם יקבל קריאה מהקבוצה המאוחדת בבית שאן, "כדי לקדם את הכדורגל בעיר", אומר אלמוג חזן, בן 36, שלעד ייזכר כמי שכבש את השער המדהים במשחק השרוכים המפורסם נגד בית"ר ירושלים, שער שנכנס להיסטוריה של הכדורגל הישראלי, ויש הטוענים שאז בדיוק התחילה הגסיסה של הפועל בית שאן.

 

אלמוג חזן עם העיסוק החדש.

 

"חשבתי על חזרה לפעילות כשחקן בבית שאן, בקבוצה המאוחדת של מכבי בית שאן והפועל מסילות, מכיוון שאני רוצה לתרום לעיר שבה גדלתי ולא אגיד 'לא' אם יבקשו ממני לחזור".
"אני לא פעיל, למעשה פרשתי מכדורגל כבר בעונה שעברה", אומר חזן, ומסביר: "נמאס לי ממאמנים ברמה חובבנית, ממתקנים ברמה של ליגה למקומות עבודה, הכל חובבני, הפוליטיקאים מתערבים והורסים כל חלקה טובה, הכדורגל כבר הגעיל אותי, עד שהגעתי להחלטה שזהו זה, די, נמאס לי, אני מעדיף להתפרנס בכבוד מאשר לרדוף אחרי הכסף בכדורגל".
-אז ההחלטה שלך סופית?
"אם לא יקרה משהו דרמטי, אז כן. עקרונית סיימתי, אבל אם הכל יהיה מסודר בבית שאן, ולא עם מעורבות פוליטית וחובבנות, שגרמו להפועל בית שאן בזמנו להתפרק ולהגיע לשפל שהיא הגיעה, אז לא תהיה לי בעיה לחזור לעונת פרישה- עונת סיום, כי הגיל עושה את שלו",
את הקריירה שלו החל אלמוג בקבוצת הפועל בית שאן, שם העביר 5 עונות, משם עבר בין כפר קנא, עראבה, אסי גלבוע, אום אל פחם, מגדל העמק ובעונה החולפת היה בהפועל עפולה.

 

אלמוג חזן,"לא תהיה לי בעיה לחזור לשנת פרישה".(צילום:לירן דורף)

 

-אי אפשר לדבר איתך בלי לחזור למשחק השרוכים
"איציק קורנפיין זוכר עד היום את הבעיטה שלי לחיבורים באותו המשחק, זה היה רגע השיא שלי בקריירה. זה היה גול שלא אשכח, זוכרים אותי בגלל אותו גול. אחרי המשחק התחילה פרשה שעד היום מדברים עליה, אבל אני לא הייתי קשור. אני מקצוען אמיתי, ואם שואלים אותי אף אחד לא מכר משחק. הייתה לנו ירידת מתח חדה אחרי שהבטחנו את ההישארות בליגה, ובית"ר ניצלו את זה. חבל שהמשחק הזה הטיל כתם על עיר שלמה".
 

הוסף תגובה
תגובות