זה נגמר

לאחר יותר משנתיים ללא הפסד,נוצחה בשישי מכבי יפו ע"י עירוני נתיבות 0:2 וגרוע מכך,התרחקה עד כדי 7 נקודות מהפועל ירושלים המוליכה.איציק פרץ ודודו פלס כבשו לנתיבות וצמרת ליגה א' דרום כמרתחה.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 08-01-2011
  • 14:32

נתיבות סגרו ביום שישי שבוע נהדר מבחינת מועדון הכדורגל המקומי, מכבי עירוני נתיבות. תוך שבוע ימים, רשמה הקבוצה שלושה הפסדים, כששניים מהם חשובים במיוחד והיוו את ההפסדים הראשונים העונה של יריבותיהם. הניצחון הראשון בסדרה הגיע ביום שישי שעבר, נגד שמשון בני טייבה בחוץ, 1:0, משער של עידו בוקובזה.

 

הקהל הגיע בהמוניו לצפות במשחק הצמרת.

 

את הניצחון הסנסציוני ביותר, רשמה נתיבות ארבעה ימים מאוחר יותר, ביום שלישי שעבר, כשהדיחה ממשחקי גביע המדינה את המוליכה הגאה של הליגה הלאומית, עירוני רמת השרון, על ידי ניצחון בתוצאה 2:1, משערים של איציק פרץ ודרור וייצמן. אבל מבחינת ראשי הקבוצה ואנשי הצוות המקצועי, הניצחון החשוב באמת הגיע אתמול, ביום שישי, כשהתמודדה הקבוצה נגד מכבי יפו.

 

אוהדי יפו,חלום העלייה רחוק מתמיד.


בניגוד גמור לשבוע הנהדר שעבר על עירוני נתיבות, על קבוצת האוהדים מכבי קביליו יפו עבר שבוע נוראי.

ביום שישי שעבר שוב, בפעם השביעית העונה, סיימה יפו את משחקה בתיקו, הפעם נגד הפועל מרמורק החלשה. אוהדי יפו, שדרשו את ראשו של המאמן, עופר פביאן, כבר זמן רב, קיבלו את מבוקשם כשהמאמן התפטר מיד עם סיום המשחק.

 

ערן זגר לא מתרגש מסוהייב פריג' היפואי.

 

אוהדי יפו, שקבוצתם לא ספגה עם פביאן אפילו הפסד אחד, ביקשו שינוי וגם קיבלו, אך אין זה השינוי המיוחל. תחת הדרכתו של עוזרו של פביאן, עופר ראובן, ספגה יפו את הפסדה הראשון העונה, ביום שלישי נגד בני טמרה בגביע (2:0) ואילו ביום שישי, נגד נתיבות, היא ספגה את הפסדה השני ברציפות והראשון העונה בליגה א'.

 

אוהדי נתיבות ראו משחק מצויין של קבוצתם.


אל אף שאוהדים רבים של יפו הגיעו להתמודדות ובתחילה אף שלטו ביציעים, זה לא עשה רושם מיוחד על שחקני נתיבות, ששלטו במשחק למן הפתיחה. שני החלוצים: אורן פחימה ואיציק פרץ, הטרידו ללא הרף את שחקני ההגנה היפואית, כשמהצדדים עוזרים להם ערן זגר ודודו פלס. כבר בדקה הראשונה רשם פרץ את ההחטאה הראשונה שלו במשחק ובדקה השמינית גם פחימה החמיץ ממצב נוח. בדקה ה-28 כבר איפס פרץ את הכוונת שלו והעלה את נתיבות ליתרון ראשון, שהשתיק את הקהל היפואי.

 

איציק פרץ כובש את הראשון של נתיבות.

 

למרות שראובן ערך חילוף ראשון כבר במחצית הראשונה ועד לדקה ה-55 הוסיף שני חילופים נוספים, המצב על כר הדשא לא השתנה לרגע אחד, כשההזדמנות הרצינית היחידה של יפו הגיעה ממצב נייח של חן מלכה לקראת סיום המחצית הראשונה.

 

כולם חוגגים עם פרץ את הראשון.

 

בדקה ה-49 כבש פרץ שער נוסף, אך הוא נפסל על ידי השופט, שי רעני.

בדקה ה-58 הכפילה נתיבות את היתרון, מרגליו של דודו פלס, שכבש את שערו השביעי העונה בליגה ועלה לראשות טבלת מלכי השערים של קבוצתו.

 

בויטר מעכל עוד כדור ברשת.

 

יניב עמיאל מעכל שזה לא היום של יפו.


לקראת הסיום הוציאו אנשי הספסל של יפו את תסכולם על אוהדי נתיבות, שדרכו על הפצעים של אנשי קבוצת האוהדים. עדיף לאנשי יפו, במקום להתעסק בלירוק על אוהדים, שיחשבו על דרכים להוציא את קבוצתם מהבוץ בו היא שקועה.
 

נתיבות חוגגת בחדר ההלבשה.

 

הכל זה מלמעלה,ציון אפנג'ר מנכ"ל נתיבות מאושר בסיום.

הוסף תגובה
תגובות